Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvoiltaan nätti, hoikka ja pieni 4 kertaa viikossa salilla käyvä tyttö ei ole haluttua kamaa

Vierailija
20.03.2017 |

Tällainen kävi ilmi toisessa keskustelussa. Minäkään en ole ujona ja työttömänä miehenä mitenkään järin pilluja herättelevä tapaus, joten missäs tuollaiseen naisten pohjasakkaan pääsee tutustumaan? Luuserit löytävät helposti yhteisen sävelen ja meistä voisi syntyä jotain kaunista yhdessä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivot on sellaiselle juttu ihan uus kirjoitti:

ei ole vuositolkulla miehen perässä seuraileva ja huuteleva taka-aasialainen parturi, joka ei puhetta tajua.

Mutta aivoja kun ei kaikilla ole; itkua kyllä varmasti sellaisesta lähtee. se on se väärä naikkonen.

Meillä kun on edelleen Helsingin Ruoholahdessa metron ja s-kaupan välimaastossa huuteleva aivoton yksilö joka ei ole sisäistänyt että tämä naoikkonen roikkuu miehen perässä ja yrittää epätoivoisesti kostaa itse rikkomansa pikku sydämensä hajalle meno.

Tapaamisia 0 ms. eikä naikkonen kykene selvittämmään häirintäänsä, Esim. Sokoksen miesten hajuste -osastolle seurailemisiaan mm. sekä lukuisia häirintätapauksia joita selvästi pelkää eskaloituvan minä hetkenä tahansa.

Kommunikointi siis kusee edellä mainitun kaltaisilla epätoivoissilla jotka tarjoavat miesasiakkalleen lasta puhelinvarauksen aikana. Yrittää epätoivoisesti Kampissa huudella olevan yhdynnässä toisen iehen kanssa.

Siis kommunikointi, kommunikointi. osaatko sitä? onko se sinulle perässä ravaamista, pillun tarjoamista huutamalla. vartijat ja partiot kyllä kiinnostuvat sellaisista.

jees

Vierailija
22/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen kävi ilmi toisessa keskustelussa. Minäkään en ole ujona ja työttömänä miehenä mitenkään järin pilluja herättelevä tapaus, joten missäs tuollaiseen naisten pohjasakkaan pääsee tutustumaan? Luuserit löytävät helposti yhteisen sävelen ja meistä voisi syntyä jotain kaunista yhdessä.

"Pilluja herättelevä tapaus?" "Naisten pohjasakkaa"? Yritätkö olla hauska tai nokkela tai jotain? Tietsä mitä. Sä et ole. Älä ikinä avaa suutasi missään julkisesti, jos sieltä pulppuaa aloituksesi kaltaista tekstiä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei en ole kertonut olevani introvertti ja todella ujo, mutta en tiennyt sen olevan niin kauhea turn off että minua ei haluta lähestyä. N21

Vierailija
24/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei en ole kertonut olevani introvertti ja todella ujo, mutta en tiennyt sen olevan niin kauhea turn off että minua ei haluta lähestyä. N21

Löytäisit helposti miehen, haluat jonkun mallipojan ja kun ei ole tärpännyt kerjäät sääliä. Moni mies ei saa koko elämänsä aikana mitään huomiota edes niiltä kaikista rumimmilta naisilta. Joten ei säälitä kohtalosi.

Vierailija
25/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pilluja herättelevä tapaus?" "Naisten pohjasakkaa"? Yritätkö olla hauska tai nokkela tai jotain? Tietsä mitä. Sä et ole. Älä ikinä avaa suutasi missään julkisesti, jos sieltä pulppuaa aloituksesi kaltaista tekstiä. :(

Sovitaan sitten niin. Sinä kuitenkin voisit avata suusi julkisesti silloin, kun olet minun eteeni polvistuneena.

-ap

Vierailija
26/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnallinen ja terveellisesti syövä ihminen on positiivinen ja näyttää raikkaalta ulospäin. Tällaiselle ihmiselle on kysyntää, vaikka naama ei olisikaan täydellinen. Helpoin keino parantaa mahdollisuuksiaan on alkaa elää terveellisesti.

Vierailija
27/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole sellainen hersyväinen hempukka vaan enemmän introvertti, syvällinen ja sivuun vetäytyväinen, niin oisko siinä se syy?

Vierailija
28/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnallinen ja terveellisesti syövä ihminen on positiivinen ja näyttää raikkaalta ulospäin. Tällaiselle ihmiselle on kysyntää, vaikka naama ei olisikaan täydellinen. Helpoin keino parantaa mahdollisuuksiaan on alkaa elää terveellisesti.

Paitsi että mies ei hyödy kropan treenaamisesta juuri yhtään.

Treenattu nainen on kuuminta hottia mutta treenattu mies on edelleen yhdentekevä ellei ole myös komea naama ja 190cm pituus ja korkeakoulutettu..

Vierailija
29/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tuokin nainen tarkoittaa että ei kelpaa niille kaikista halutuimmille miehille.

Vähän sama kuin Kiira Korpi tuskaili ettei löydä "ketään" ja sitten hups onkin sattumalta juuri miesmalli kainalossa.

Näinhän se. 

Ja harvalle täällä naisettomuutta valittavista miehistäkään kelpaisi ihan minkä näköinen/kokoinen/ikäinen nainen vaan. Kuinka montaa nappaisi esim. ylipainoinen nainen?

Vierailija
30/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla ja liikunnallisella naisella voi olla ihan samalla tavalla haave sielunkumppanuudesta kuin meillä muillakin. Ei sellaista ole helppo löytää.

Vierailija
31/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että mies ei hyödy kropan treenaamisesta juuri yhtään.

Treenattu nainen on kuuminta hottia mutta treenattu mies on edelleen yhdentekevä ellei ole myös komea naama ja 190cm pituus ja korkeakoulutettu..

Ei kai se treeni ruman naisen kasvoja mihinkään muuta vaikka kropalle hyvää tekeekin? Eikä siellä salilla mitään ihmeitä tehdä kropan mallillekaan, treenillä ei pidennetä sääriä eikä kasvateta tissejä.

Vierailija
32/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisko sulle introvertti mies?

Vierailija
33/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisit helposti miehen, haluat jonkun mallipojan ja kun ei ole tärpännyt kerjäät sääliä. Moni mies ei saa koko elämänsä aikana mitään huomiota edes niiltä kaikista rumimmilta naisilta. Joten ei säälitä kohtalosi.

No todellakin haluan mieluummin sen mallipojan. Hyvännäköisillä miehillä ei ole tarvetta kiusata tai vähätellä naisia. Minkälaisilta miehiltä luulet minun saaneen haukkuja ja solvauksia? Ei ne hyvännäköiset miehet huutele tälläisiä kommentteja "tuulennussima varpu" tai että "mikäs pikkulikka tänne on eksynyt", "syö kannikkaa niin tissit kasvaa", "lauta" jne. Pahimpia on ne "kaverit" jotka ovat porukalla ruotineet ulkonäköäni ja sitten yksi heistä heittää jonkun hauskan kommentin että "tiesitkö muuten että jotkut lääkkeet kasvattaa tissejä" ja sitten koko porukka silmäilee toisiaan ja tirskuu ilkeästi keskenään. Ensimmäinen poikaystäväni taas jatkuvasti vertasi minua toisiin naisiin ja vähätteli ulkonäköäni ja hän oli kyllä kaukana mallipojasta.

Nyt olen saanut kuulla vittuilua siitä että jalkojeni väliin jää rako, eli thigh gap. Tällekkään asialle en voi mitään vaikka syön normaalisti ja urheilen. Minulla on vaan kroppaani verrattuna leveä lantio ja en voi sille mitään että reiteni ovat erillään kun seison jalat yhdessä. N21

Vierailija
34/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla ja liikunnallisella naisella voi olla ihan samalla tavalla haave sielunkumppanuudesta kuin meillä muillakin. Ei sellaista ole helppo löytää.

Miksi nainen muka treenaisi muuten kuin löytääkseen hyvätuloisen miehen? Olette varmaan nähneet näitä fitnessmuijia Instagramissa. Ei mitään töitä itsellä, mutta hirveästi matkustelua ja merkkivaatteita = äveriäs kaveri kainalossa.

Vierailija
35/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan kun sen sielunkumppanin pitää vielä olla hyvännäköinen, menestynyt ja komea.

Vierailija
36/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisko sulle introvertti mies?

Tietysti kelpaisi! Olisi ihana olla ihmisen kanssa joka ymmärtää mitä on olla introvertti. N21

Vierailija
37/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tehty ulkonäöstä numero. Ulkonäköahdistus on ehkä luotaantyöntävin piirre naisessa. Ikävää toki, jos mies on mulkero ja arvostelee ulkonäköä. Sellainen ukko kannattaa heivata välittömästi pihalle.

Vierailija
38/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173cm/138kg, kouluttamaton ja sairaseläkkeellä yläasteen jälkeen ollut 29v nainen. En ole kaunis koskaan ollut ja aina ulkonäöstä kiusattu. Silti löysin rinnalleni menestyneen, komean, ihanan persoonaltaan ja suositun miehen. Voi sitä nurinaa ja arvostelua siitä että "miksi toikin namupala on ton läskin sian kanssa" melkein aina kun jossain käydään. Noh.. olisikohan siinä että en koskaan kutsuisi toista ihmistä moisilla nimillä ja olen aina hymyilevä ja kohtelias ihmisille?

Tämä :D Olen nykyään normaalipainoinen, mutta omasta mielestäni vaatimattoman ja tavallisen näköinen. Miestäni on pyydelty treffeille aina sekä edelleen todella kauniit tytöt kikattelevat ja haaveilevat perään. Ikävä kyllä hänelle ulkonäkö ei ole ainut kriteeri parisuhteessa.

Vierailija
39/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin haluan mieluummin sen mallipojan. Hyvännäköisillä miehillä ei ole tarvetta kiusata tai vähätellä naisia. Minkälaisilta miehiltä luulet minun saaneen haukkuja ja solvauksia? Ei ne hyvännäköiset miehet huutele tälläisiä kommentteja "tuulennussima varpu" tai että "mikäs pikkulikka tänne on eksynyt", "syö kannikkaa niin tissit kasvaa", "lauta" jne. Pahimpia on ne "kaverit" jotka ovat porukalla ruotineet ulkonäköäni ja sitten yksi heistä heittää jonkun hauskan kommentin että "tiesitkö muuten että jotkut lääkkeet kasvattaa tissejä" ja sitten koko porukka silmäilee toisiaan ja tirskuu ilkeästi keskenään. Ensimmäinen poikaystäväni taas jatkuvasti vertasi minua toisiin naisiin ja vähätteli ulkonäköäni ja hän oli kyllä kaukana mallipojasta.

Nyt olen saanut kuulla vittuilua siitä että jalkojeni väliin jää rako, eli thigh gap. Tällekkään asialle en voi mitään vaikka syön normaalisti ja urheilen. Minulla on vaan kroppaani verrattuna leveä lantio ja en voi sille mitään että reiteni ovat erillään kun seison jalat yhdessä. N21

Ikävä puhkaista kuplasi, pahimmat kusipäät ja muiden arvostelijat on juuri niitä komeita mallipoikia. Yleensä kohtelevat naisia kuin kertakäyttöesineitä, heille naisilla ei ole mitään arvoa. Kaikista kovimman haukkumisen, naureskelun ja tylytyksen kohteeksi joutuvat ei niin viehättävät naiset joille saatetaan baareissa nauraa jopa päin naamaa mikäli lähestyvät heitä.

Vierailija
40/41 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Leveä, naisellinen lantio ja tight gap on just ihania - vaikka sellaiset omistavana naisena näin sanonkin :) Kyllä miehille todellakin kelpaa! Itse olen kuullut tämän plussana vain tähän mennessä, harmi että olet joutunut pilkatuksi näinkin hienosta asiasta. Älä stressaa tuollaisia marisijoita.

N26