Kasvoiltaan nätti, hoikka ja pieni 4 kertaa viikossa salilla käyvä tyttö ei ole haluttua kamaa
Tällainen kävi ilmi toisessa keskustelussa. Minäkään en ole ujona ja työttömänä miehenä mitenkään järin pilluja herättelevä tapaus, joten missäs tuollaiseen naisten pohjasakkaan pääsee tutustumaan? Luuserit löytävät helposti yhteisen sävelen ja meistä voisi syntyä jotain kaunista yhdessä.
Kommentit (41)
Oikeasti tuokin nainen tarkoittaa että ei kelpaa niille kaikista halutuimmille miehille.
Vähän sama kuin Kiira Korpi tuskaili ettei löydä "ketään" ja sitten hups onkin sattumalta juuri miesmalli kainalossa.
Että mitenkä? Joku läski mamma näin kertonu joten näin sen on oltava?
Sinusta ei voi kyllä syntyä mitään kaunista kenenkään kanssa, kun puhut ihmisistä pilluina.
Niin, tässähän sen näkee, että luonne ratkaisee. Miksei myös verbaliikka. Jos joku mies noin puhuis, niin yök.
Therese Johaugilla oli ihan sama ongelma! Ei löytänyt ketään. Paitsi pitkän, komean, menestyneen urheilijamiehen... Lopulta.
Ei kiitos olen mieluummin yksin kuin ilkeän ihmisen kanssa. Sitäpaitsi tapailen nyt söpöä vaihtaria joka on kiltti ja komea eikä ole koskaan sanonut pahaa sanaa ulkonöästäni. N21
Tuollainenhan on siellä halutuimpien naisten kärjessä, sen takia sinäkin heräsit tekemään tämän ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos olen mieluummin yksin kuin ilkeän ihmisen kanssa. Sitäpaitsi tapailen nyt söpöä vaihtaria joka on kiltti ja komea eikä ole koskaan sanonut pahaa sanaa ulkonöästäni. N21
Heti sanot minulle ilkeästi, vaikka en ole antanut siihen mitään aihetta. Samalla kuitenkaan et ikinä voisi olla ilkeän ihmisen kanssa itse.
Olen minäkin kiltti ja komea, enkä ole koskaan sanonut pahaa sanaa kenenkään ulkonäöstä. Paitsi kerran sanoin isälleni hänen ajeltuaan partansa, että parta sopi hänelle paremmin.
Ei me toisaalta voisi tapaillakaan, koska olet liian nuori minulle.
Mä olen ihan tavallinen,pottunokkainen, ohuttukkainen, liikuntaa harrastamaton mamma, mutta mulle on sattunut tosi ihana ja hyvä mies.
Tässä on varmaan kaksi vaihtoehtoa. Joko maailma on perustavalla tavalla epäreilu, tai sitten mulla on huonompi itsetunto kuin nätillä, treenaavalla hoikkiksella, eikä se mieskään ole ihana kuin mun silmissä. Ja mun kannaltanihan on ihan sama, mikä on totuus :)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainenhan on siellä halutuimpien naisten kärjessä, sen takia sinäkin heräsit tekemään tämän ketjun.
Mihinkäs se luonne ja asennemaailma unohtui? Ap:n kuvailu on kovin suppea jos seurustelu pitäisi tuolla perusteella päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti sanot minulle ilkeästi, vaikka en ole antanut siihen mitään aihetta. Samalla kuitenkaan et ikinä voisi olla ilkeän ihmisen kanssa itse.
Olen minäkin kiltti ja komea, enkä ole koskaan sanonut pahaa sanaa kenenkään ulkonäöstä. Paitsi kerran sanoin isälleni hänen ajeltuaan partansa, että parta sopi hänelle paremmin.
Puhut naisista pilluina ja että kuulun ihmisten pohjasakkaan. Kuulostat kyllä niin ihanalta ja kiltiltä mieheltä. N21
Olen pieni, hoikka ja nätti, ikinä ei ole ollut pulaa miesseurasta. Ehkä se johtuu siitä, että käyn salilla kolme kertaa viikossa enkä neljä.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut naisista pilluina ja että kuulun ihmisten pohjasakkaan. Kuulostat kyllä niin ihanalta ja kiltiltä mieheltä. N21
Enkä puhu. Eristin pillun omaksi elimekseen, joka reagoi eri tavalla eri ihmisten kohdalla ja minun kohdallani siis ei mitenkään. Pillu on vain yksi pieni osa naisen kokonaisuudesta, samalla tavalla kuin partakin miehellä vaikka.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni, hoikka ja nätti, ikinä ei ole ollut pulaa miesseurasta. Ehkä se johtuu siitä, että käyn salilla kolme kertaa viikossa enkä neljä.:D
Joo, ehkä se 4 on jotenkin epäonnennumero salilla. Aloituksen naisen pitää lisätä tai vähentää salikertoja, niin ehkä miehet kiinnostuvat hänestä.:D
173cm/138kg, kouluttamaton ja sairaseläkkeellä yläasteen jälkeen ollut 29v nainen. En ole kaunis koskaan ollut ja aina ulkonäöstä kiusattu. Silti löysin rinnalleni menestyneen, komean, ihanan persoonaltaan ja suositun miehen. Voi sitä nurinaa ja arvostelua siitä että "miksi toikin namupala on ton läskin sian kanssa" melkein aina kun jossain käydään. Noh.. olisikohan siinä että en koskaan kutsuisi toista ihmistä moisilla nimillä ja olen aina hymyilevä ja kohtelias ihmisille?
ei ole vuositolkulla miehen perässä seuraileva ja huuteleva taka-aasialainen parturi, joka ei puhetta tajua.
Mutta aivoja kun ei kaikilla ole; itkua kyllä varmasti sellaisesta lähtee. se on se väärä naikkonen.
Meillä kun on edelleen Helsingin Ruoholahdessa metron ja s-kaupan välimaastossa huuteleva aivoton yksilö joka ei ole sisäistänyt että tämä naoikkonen roikkuu miehen perässä ja yrittää epätoivoisesti kostaa itse rikkomansa pikku sydämensä hajalle meno.
Tapaamisia 0 ms. eikä naikkonen kykene selvittämmään häirintäänsä, Esim. Sokoksen miesten hajuste -osastolle seurailemisiaan mm. sekä lukuisia häirintätapauksia joita selvästi pelkää eskaloituvan minä hetkenä tahansa.
Miksi aloitus saa yläpeukkuja? Puhuu naisista pilluina ym. ja teistä se on ok vai?
ei ole vuositolkulla miehen perässä seuraileva ja huuteleva taka-aasialainen parturi, joka ei puhetta tajua.
Mutta aivoja kun ei kaikilla ole; itkua kyllä varmasti sellaisesta lähtee. se on se väärä naikkonen.
Meillä kun on edelleen Helsingin Ruoholahdessa metron ja s-kaupan välimaastossa huuteleva aivoton yksilö joka ei ole sisäistänyt että tämä naoikkonen roikkuu miehen perässä ja yrittää epätoivoisesti kostaa itse rikkomansa pikku sydämensä hajalle meno.
Tapaamisia 0 ms. eikä naikkonen kykene selvittämmään häirintäänsä, Esim. Sokoksen miesten hajuste -osastolle seurailemisiaan mm. sekä lukuisia häirintätapauksia joita selvästi pelkää eskaloituvan minä hetkenä tahansa.
Kommunikointi siis kusee edellä mainitun kaltaisilla epätoivoissilla jotka tarjoavat miesasiakkalleen lasta puhelinvarauksen aikana. Yrittää epätoivoisesti Kampissa huudella olevan yhdynnässä toisen iehen kanssa.
Siis kommunikointi, kommunikointi. osaatko sitä? onko se sinulle perässä ravaamista, pillun tarjoamista huutamalla. vartijat ja partiot kyllä kiinnostuvat sellaisista.
Ok.