Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun lääkäri ei auta?

Vierailija
20.03.2017 |

Oon käynyt nyt mun nielurisojen takia lääkärillä ja valittamassa, että niihin kertyy proppuja. Tää haitta on oikeesti tosi paha ja en pysty elää normaalia elämää. Miks tätä ongelmaa ei oteta vakavissaan? Mulla ei ole varaa mennä 3000€ nielurisaleikkaukseen. Mitä mun pitää sanoa sille lääkärille, että se oikeesti kirjoittaa sen lähetteen leikkaukseen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene samalle lääkärille uudestaan (ja uudestaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa niistä on?

Vierailija
4/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lääkäriä

Vierailija
5/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Mervi Närkiölle Töölön Mehiläiseen.

Vierailija
6/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, onko sellaisia pahan hajuisia valkoisia palleroita? Ne on ruoan tähteitä, jotka jää nielurisoihin kiinni.

Onko sinulla paljon angiinoita? Minkä ikäinen olet?

Nuo aiheuttavat todella pahan hajuisen hengityksen ja ovat ikäviä niin itselleen kuin lähellä oleville.

Mene lääkäriin uudestaan ja uudestaan ja vaikka huijaat että kurkkusi on todella kipeä. Lopulta laittavat lähetteen.

Täällä Suomen maassa joutuu aina vähän liioittelemaan oireita, että saa jotain hoitoa..

Sitä paitsi, tuo voi oikeasti auheuttaa kurkkupaiseen yms muita tulehduksia, kun ruoka jää mätänemään risoihin.

Tsemppiä!

Vierailija
7/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tajua. Sä haluut lähetteen leikkaukseen, mutta valitat ettet voi mennä sinne?

Vierailija
8/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että haluat leikkaukseen ja olet valmis ottamaan riskin. Itse lääkärinä olen nähnyt aikuisilla pahoja komplikaatioita mm. vuotoja tonsillektomian jälkeen. Nukutuskaan ei ole riskitön. Lääkärit sun kohdalla tuskin on tajunneet, että nimenomaan vakavissasi harkitset leikkausta vaan ehkä arvelevat, että haluat vaan vakuuden siitä, että on jokin " vaaraton" vaiva kuten proput... vaikea sanoa.

Vierailija
9/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielurisojen tehtävä on kerätä proppuja. Nielurisasi toimivat siis aivan normaalisti. Terveen ihmisen merkki.

Vierailija
10/10 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan vaihda lääkäriä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän