Hauskimmat ja taitavimmat trollaukset AV:lla?
Mitä ketjuja muistat, jotka ovat lähes varmasti trollauksia mutta joista kuitenkin jollain tavalla pidit?
Kommentit (69)
ammattivalittaja-hahmo oli tosi taitavasti onnistunut provo
Se, jossa mies aikoi kosia tyttöystäväänsä ensin jättämällä hänet.
Se jossa ap:n lapsi käytti puheessaan mietoja tai keskivahvoja pyypyy-sanoja 😂 Toisaalta pelottaa että jos se ei ollutkaan trolli
Lapsen huokosessa on mutka. Se oli kans hauska.
Ho se joku joka sanoi että ei voi juoda enää kaakaomaitoa, koska Jaanan oli tarkoitus joka toinen päivä letkuilla tai akvaduktilla valuttaa aritmeettisiana, parillisina tai parittomina päivinä rintamaitoa sioille tai lampaille :p
Ne on usein hauskoja, kun muunnetaan olemassaolevaa viestiä pieneltä osin, mutta merkitys muuttuu täysin.
se joka tutki kylässä ollessaan wc peilikaapit, ja paljasti mitä kaikkea löytyi....Oli niin mukava kiihottaa ärtymykseen kaikkia jotka ei voineet sietää tuota käytöstä.
Joku sellainen, missä ap kertoi miten upea nainen on ja miten hänen siro liikehdintänsä herätti miesten positiivisen huomion rapujuhlissa tms. ja naiset olivat mustasukkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä siinä Munsala-ketjussa keskusteltiin?
Jos tarkoitat tällä sitä alkuperäistä Munsalan kansallispuku -ketjua, niin sen ketjun ap lähetti siihen keskusteluun varmaan 30 viestiä, joissa kaikissa oli sama teksti joka kuului osapuilleen "voisiko joku tehdä mulle Munsalan kansallispuvun". Se halusi tosi kovasti sitä pukua 😂
Siideriä juova kummitus :D Ap pakeni lapsensa kanssa muistaakseni kaverinsa nurkkiin asumaan, kun omassa asunnossa kummitteli - mm. tyhjiä sidukkapulloja lattialla ja muutkin esineet siirtyilivät itsekseen :)
Virtahepo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat tällä sitä alkuperäistä Munsalan kansallispuku -ketjua, niin sen ketjun ap lähetti siihen keskusteluun varmaan 30 viestiä, joissa kaikissa oli sama teksti joka kuului osapuilleen "voisiko joku tehdä mulle Munsalan kansallispuvun". Se halusi tosi kovasti sitä pukua 😂
Tämä myöhempi versio http://www.vauva.fi/keskustelu/2640537/munsalan_kansallispuku_kommentit… oli paljon hauskempi.
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihan peseminen :)
Olen pessyt jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihan peseminen :)
Olen pessyt jauhelihaa.
Mutta entä jauhenlihaa?
Ap:n uusi työkaveri oli varastanut hänen muumimukinsa