Hauskimmat ja taitavimmat trollaukset AV:lla?
Mitä ketjuja muistat, jotka ovat lähes varmasti trollauksia mutta joista kuitenkin jollain tavalla pidit?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä hauskimmat, mutta taitavimmat iltaprovot (minä mukaan lukien) ovat jollain tapaa esille seuraavana päivänä mediassa. :)
Ai, missä esimerkiksi? Tuleeko jotain esimerkkiketjuja mieleen?
Taostelukoira on yks mun lempiketjuista ja sen jos minkä on parempi olla trolli.
Millä laululla toivotatte vieraat tervetulleiksi
+ kaikki kalevauvan biisien esikuvaketjut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä hauskimmat, mutta taitavimmat iltaprovot (minä mukaan lukien) ovat jollain tapaa esille seuraavana päivänä mediassa. :)
Ai, missä esimerkiksi? Tuleeko jotain esimerkkiketjuja mieleen?
Iltapäivälehdissä tai tv-lähetyksissä esimerkiksi. Tulee monta ketjua mieleen, mutta mä en harrasta menneiden kaivelua eli odotellaan tämän iltaista. ;) :)
Tamppoonikoru, Munsalan kansallispuku, Norpat ja emättimet.
Pakaralävistyskeju oli kyllä parhaita aikaansaannoksiani. Kun kerroi että mulla sellainen on niin Jotkut alkoivat kyselemään että missä sellaisen voi laittaa.
Täällä menee melkein mikä vaan läpi.
Vauvasatanen ja Nastolan tapaus.
Ei nykyiset palstailijat edes osaa trollata. Ennen oli kaikki paremmin.
JauheNlihan peseminen on klassikko.
Tuo mankelointiketju on kans hauska.
Makaronilaatikkoa häissä. 😁 Sehän oli ihan älyttömän pitkä vielä. Selvästi kuumensi tunteita.
Oliko Ruokakomeromököttäjä täällä vai jollain muulla foorumilla?
Se kun joku nainen meni Turkuun jäljittämään miestään, viihdyttävä ketju vaikka kai tollasen tarinan on oltava provo
Banaanikakkuperhe kuuluu suosikkeihini. :)
Makaronilaatikkohäät oli ihan hillitön :D Onnellisuuden tunteen maksimointi oli myös loistava.
Onko niinkään trolleja kaikki, enemmänkin keskustelun avauksia.
Saatan olla väärässä, mutta mä miellän trollin provosoivaksi. Hyvässä trollissa useamman pitäisi provosoitua.
Perseiset kädet, mökkikausi,vauvaperunat.