Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon lounaasi maksaa?

Vierailija
20.03.2017 |

Kuinka paljon maksat lounasateriasta arkisin? Syötkö sen lounasravintolassa vai otatko kotoa mukaan? Maksatko lounaasi kokonaan itse, vai saatko esimerkiksi henkilökunta-alennusta tai työnantajalta lounasetua?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman henkilöstöravintolassa tuettu lounas n. 7 €.

Vierailija
42/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika harva ottaa tuota autoetua, kun siinä tulee yleensä turpaan niin pahasti.

Palkanlaskija

Kuin niin? Kerryttää eläkettä, lisäksi jos ei tule ajettua 10 tkm enempää omia ajoja vuodessa, voi vähentää verotuksessa arvoa. Lisäksi oma auto ja sen ylläpito on helvetin paljon kalliimpaa kuin yksikään työsuhdeauto.

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakaurahiutaleita & mehukeittoa.... paljonkohan tulisi hintaa/lounas? Ehkä 50 senttiä? Riippuu mehukeiton määrästä 😃

Vierailija
44/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounas alueen lounasruokaloissa maksaa 10-10,20 e. Meillä on lounasetu eli työpaikalta saa halutessaan 10 euron lounareita, joista itse maksetaan niiden verotusarvo eli 7,50 e.

Sama jatkaa ja tarkentaa: meillä siis nyt työantaja tarjoaa lounasedun lounasvähennyksenä.

Edellisessä työpaikassani taas meille tarjottiin lounasetu luontoisetuna, jolloin kk-palkkani päälle lisättiin 6,40 e per syöty lounas ja syödyt lounaat kasvattivat näin aina kk-palkkaani, maksoin normaalisti toki kk-palkasta verot. Eikä ollut kyseessä paskan palkan kompensointi, ihan asiantuntijatehtävissä kunnon palkalla.

Vierailija
45/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämestäni, ettei kukaan ota autoetua siinä luulossa että se takaa paremman eläkkeen..

Nää samat mammat varmaan aina jännittää niitä mätkyjä/palautuksia ku nehän tosiaan arvotaan verotoimistossa sellaisella lottopallon tapaisella vehkeellä...

Vierailija
46/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa 0.91€

Vierailija
47/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä syön, 2,10-2,50€. Olen opiskelija ja syön arkisin (en tosin ihan joka päivä) kampusalueen jossakin Amica-ravintolassa.

Vierailija
48/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55 senttiä, yum yum nuudelipussi. On lounarit, mutta harvoin ehdin ulos syömään, eikä buffet paikoissa voi käydä, vaan sellaisessa, josta saa laadukkaan annoksen.

...kuten yum yum nuudeleita ;)

Vierailija
49/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,60. Opiskelijaruokaloissa syön.

Vierailija
50/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen eväät itse, maksimihinta 2,50. Yleensä selkeästi halvemmalla pääsee.

Vierailija
51/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55 senttiä, yum yum nuudelipussi. On lounarit, mutta harvoin ehdin ulos syömään, eikä buffet paikoissa voi käydä, vaan sellaisessa, josta saa laadukkaan annoksen.

...kuten yum yum nuudeleita ;)

Vierailija
52/53 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,60, opiskelijaruokalat kampuksella. Lähes poikkeuksetta valitsen Amican, laatu on parempaa kuin Sodexholla (esim. salaattipöytä mielettömän paljon parempi) ja ruokaa saa itse annostella niin paljon kuin haluaa (poislukien kappalemääräiset).

Joka päivä en syö, riippuu mitä on tarjolla ja onko edes aikaa lounastaa. 

Vierailija
53/53 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö koulussa mitään lounaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme