Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka pakkaavat tavaroitaan kassalla vielä sen jälkeen kun myyjä on ilmoittanut hinnan!!

Vierailija
20.03.2017 |

Maailman ärsyttävin tilanne!! Pitkä jono takana, mutta ei voida tulla maksamaan kun ensin pakataan kaikki tavarat ja sitten vasta kaivellaan kukkaroa. Yleensä ovat muuten keski-ikäisiä naisia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille ja etenkin ihanille keski-ikäisille naisille. Eksyin palstalle , tai ainakin tähän keskusteluun vahingossa, googlasin aitoja ja portteja ja yksi vinkki ohjasi tänne. En löytänyt täältä aitoja, en liioin portteja, mutta fantastisen hauskoja kommentteja. Minusta sinä joka kirjoitit "keski-ikäiset naiset ovat saatanasta" olet lahjakas kirjoittaja. Kommenttisi oli hauska.

Jos tähän itse kommentoisin jotain, niin suomalaisissa on erikoista pikkusieluiset jutut. Että minkälaiset? Suomalaisella tulee vastustamaton halu ajaa neljääkymppiä neljänkympin alueella juuri silloin kun takana on auto tai pari. Muulloin tulee ajeltua reippaammin. Kun valot vaihtuvat, yksikaistaisella tiellä ensimmäisellä on vastustamaton halu lähteä, aamuruuhkassakin, hiiiiiiiitaaaassti liikkeelle. Jos kaistoja on kaksi , niin kummasti startti on ripeämpi. Kaupassa suomalainen ei mielellään laita välikapulaa ostostensa perään, tuntuu niin kivalta kun seuraava laittaa sen. Tai sitten tämä ostosten pakkaaminen hitaasti. Ihan tosi, hyvät ihmiset! Ei tuo kovin terveeltä kuulosta. Ei tietenkään nyt kaikki ole tuollaisia, mutta ihmeen usein näihin törmää. Sanoisin, että on pelottavaa jos ihmisella on halu aiheuttaa toiselle ihmiselle kiusaa, se ei ole tervettä. Sinä joka tunnet piston sydämessäsi, aloita muutos terveeseen suuntaan heti.

Ja vielä kerran, ihanille keski-ikäisille naisille terveisiä!

Vierailija
22/22 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen keski-ikäinen nainen, joka pakkaa ensi ja maksaa sitten. Minä olen varmasti yhtä ärsyttävä teistä, kuin minusta ne vanhalta viinalta haisevat miehet. Ärsyttävästi kikattelevat ja arvostelavat teinit. Itseään täynnä olevat nuoret naiset. Itseään täynnä olevat nuoret miehet. Kyyläjät. Aikaani kassalla tuhlaavat miehet, jotka flirttailevat kassan kanssa. Ärsyttäviä ovat myös huonosti käyttäytyvät lapset ja heidän vielä tökerömmät vanhempansa. Samoin nuo, jotka juoksevat kassalta punnitsemaan tai hakemaan lisää tavaraa. Keski-ikäiset miehet, jotka kuvittelevat ihan liikaa itsestään ovat jo lähtökohtaisesti ärsyttäviä. Vaikkeivät olisi edes kaupassa. Ärsyttävää myös, on kun kassa heittelee tavaroitani, joista minun kuuluisi maksaa.  Siinä minusta ärsyttävää olemista. 

Joten sillä aikaa kun pakkaan ja etsin lompakkoani, niin voisitteko pitää haju ja äänirakoa minuun? Ärsyttää, jos joudun kuuntelemaan jonkun kuulokkeista musiikkia, mistä en pidä. Ärsytätte minua kun tulette liian lähelle.

Minun on selvästi vaikeaa hyväksyä muunlaisia kuin minä itse olen. Mutta se ei nykyisin ole ongelma, koska se on niin yleistä. Joten ihan kivasti minäkin ärsytän siinä missä muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän