Uudet Maajussille morsian-maajussit julkaistu, mitäs on mammat mieltä?
Löytyy tuolta: http://www.is.fi/viihde/art-2000005134105.html
Minä sanon näin ensivilkaisulla, että tuo Jari ei ole 5-kymppisen näköinen :o
Kommentit (32)
Silmiin ottaa tuo juontajan tavaramerkki-tekohymy.
No onhan toi Vesa ihan katseltava.
Vierailija kirjoitti:
Miljonääri-maajussi joukossa. Mielenkiintoista nähdä, saako paljon yhteydenottoja.
Kuka noista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljonääri-maajussi joukossa. Mielenkiintoista nähdä, saako paljon yhteydenottoja.
Kuka noista?
Olisiko tuo munamies?
Serra de airesinpaimenkoiria kasvattava Päivi asuu Anttolassa. Päivin tilaan kuuluu ison pihan lisäksi jonkin verran metsää. Päivi työskentelee sairaalatarvikkeiden valmistajana ja haaveilee keskittyvänsä kenneltoimintaan isommin, kunhan jää eläkkeelle.
No siinäpä sitä oikein maajussi kun ei viljele eikä pidä hyötyeläimiä. Toivottavasti ei eläkeläisenä ala kasvattaa kenneltoimintaansa vaan pitää sen sellaisena, että ihan itse pystyy koirista huolehtimaan ja tarjoamaan niille hyvän elämän.
Tapio, Heikki ja Vesa aika hyvännäkösiä.
"Laurin arvot ovat tiivistetysti armeliaisuus, avoimuus ja anteliaisuus". Miten mulle tuli tosta heti mieleen, että ei yksiavoisuus innosta, eikä välttämättä edellytä sitä toiseltakaan. Pössyttelijältä näytti kuvan perusteella ja teksti tuki tuota mielikuvaa. Sinänsä varmasti oikein mukava heppu, ei siinä.
Vesa, oi mikä silmänilo! Kropasta riippuen saattaisi tienata mallinakin. Mitkä ihanat silmät! Nam.
Aapo, 36 vaikuttaa hyvältä perusjampalta. Samoin Tapio, 24.
Heikki ja Jari varmaan joidenkin makuun, mutta mulle liian naismaisia noissa kuvissa, mikä voi osoittautua aivan vääräksi, kunhan saadaan liikkuvaa kuvaakin.
Vesa on kuvassa pelottava. En haluaisi lähestyä lainkaan.
Mutta kuva on kuva ja video tuo jo vähän lisänäkemystä.
Jos en olisi kaupunkia rakastavaa sorttia, niin Aapoon voisi vaikka yrittää tutustuakin.
Vierailija kirjoitti:
Heikki ja Jari varmaan joidenkin makuun, mutta mulle liian naismaisia noissa kuvissa, mikä voi osoittautua aivan vääräksi, kunhan saadaan liikkuvaa kuvaakin.
Jos en olisi kaupunkia rakastavaa sorttia, niin Aapoon voisi vaikka yrittää tutustuakin.
Samaa mieltä!
Kyllä tuo ihan viiskymppisestä menee, eivät ne 50-vuotiaat nyt varsinaisesti mitään vanhuksia vielä ole. :D
Tapio taas näyttää paljon ikäistään vanhemmalta, menisi helposti yli kolmekymppisestä.
Heikistä olin kuvan perusteella varma, että hakee itselleen miestä. Eipäs hakenutkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista?
Aapo on Farmimunan omistajia. Liikevaihto n. 7 miljoonaa euroa.
Ohoh, siellähän oli useampi hyvännäköinen mies! Harvinaista. Yksi näytti jopa joltain mallilta.
Vierailija kirjoitti:
Aapo on aika kaukana perusjampasta :D Miljoonabisneksen pyörittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Serra de airesinpaimenkoiria kasvattava Päivi asuu Anttolassa. Päivin tilaan kuuluu ison pihan lisäksi jonkin verran metsää. Päivi työskentelee sairaalatarvikkeiden valmistajana ja haaveilee keskittyvänsä kenneltoimintaan isommin, kunhan jää eläkkeelle.
No siinäpä sitä oikein maajussi kun ei viljele eikä pidä hyötyeläimiä. Toivottavasti ei eläkeläisenä ala kasvattaa kenneltoimintaansa vaan pitää sen sellaisena, että ihan itse pystyy koirista huolehtimaan ja tarjoamaan niille hyvän elämän.
Nuo Serra de airesinpaimenkoirat on vahtikoiria, sen lisäksi että paimentavat. Ovat yleensä epäluuloisia vieraita kohtaan. Saa nähdä päästääkö ne ensimmäistäkään sulhoa Päivin luo...
En ymmärrä tota koiran kasvattajaa. Se on maatilan hommista kaukana ja jos oikeasti rakastaa koiriaan nii ei sitä työkseen tee.
Vesalla on Ensitreffit alttarilla-Mikon silmät
Vesa on kyllä hyvä catch niin sanotusti, vaikka kuulostaa tylsältä (herneen viljelijä :D )- tila on Suomen suurimpia maatiloja (yli 600 ha viljeltyä) ja perheellä ties mitä omistuksia ja liiketoimintaa muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tota koiran kasvattajaa. Se on maatilan hommista kaukana ja jos oikeasti rakastaa koiriaan nii ei sitä työkseen tee.
"Iso tontti ja vähän metsää", tällä perusteella minäkin voisin nimittää itseäni maajussiksi (tontti 2 hehtaaria josta vähän metsää), etenkin kun kotoa löytyy kissa ja koira.