Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhassa lapsentekoiässä olevat vela-pariskunnat. Mitä vastaatte sukulaisjuhlissa uteluihin?

Vierailija
20.03.2017 |

"milloinkas sitä teille jälkikasvua tulee?" Samaan aikaan, kun serkkusi lapset naurattaa juhlaväkeä.
Mitä vastaat?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä voin fiilata teidän tuskan! Meille tulossa viides, ja kaikki kyselee olemmeko hulluja ja koska ajattelimme lopettaa.:D

Jep, ja kyllä siitäkin suuttuu. Paskaakos kenenkään asiat kenellekään kuuluu.

Vierailija
22/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Säästäisi Luoja minut edes siltä vitsaukselta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teitin tehä se yks, nii pääsisitte normaalien listoille? ;)

Vierailija
24/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on taas näitä ah-niin-hyviä-ihmisiä: "Gets offended, because someone somewhere might get offended". Ai että miten ärsyttävää.

Ei ole minun asiani opettaa ihmisille käytöstapoja. Vastaan yksinkertaisesti, että ei ole vielä ajankohtaista.

Idiootti, tässä oli kyse veloista joille asia ei siis koskaan tule olemaan ajankohtaista eikä ihmisistä jotka eivät vielä ole kerenneet alkaa lapsia hankkimaan.

Vierailija
25/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh... Kauhee jos joku sattuu asiaa kysäsemään näiltä " oon asian kanssa tosi sujut mutta jos joku sattuu kysymään mulle kasvaa sarvet ja sorkat ja piikkihäntä ja tuun silmille ja kerron tasan mitä mieltä olen tuollaista kusipää kyselijöistä jotka kehtaa tuollaistakyselläsiistörkeääkyllämäannankuuluanytmitämieltäolensinusta...huohhuohhuohhuoh..."

Mut joo, oon asian kanssa ihan okei.

Miksi mun lasten hankkiminen kuuluu millään tavalla kenellekään muulle? Ei kuulu on oikea vastaus ja silloin saa olla vittuuntunut kun asiasta tarvitsee alkaa kysellä. Etenkin kun oletuksena on että "milloin" eikä aiotaanko hankkia ollenkaan. En ota toisten mielenterveysongelmia, alkoholismia, narkkarilasta, miehen pettämistä, työttömyyttä, terveysongelmia, rahahuolia tai muitakaan yksityisasioista ko. sukulaisten kanssa puheeksi niin miksi minun tarvitsee alkaa muille selvittää yksityosasioitani? Läheiset tietävät etten hanki lapsia, muille asia ei kuulu.

Vierailija
26/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käy sukujuhlissa. Ei vain kiinnosta yhtään. Muille kyselijöille sanon vain, etten ole oikein lapsi-ihmisiä ja hymyilen päälle.

Appiukolle tosin kerran totesin hämmentyneenä: "Siis haluutsä tietää, koska mä alan tulla sun tyttären sisään?" Harrastan näyttelemistä, joten uskoakseni osasin myydä tuon ällistyksen aika hyvin. Toista kertaa ei ole kysytty. :D

Vierailija
27/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina kiinnostaa lukea näitä velojen ketjuja, koska teidän kielenkäyttö ym. on aivan hirveää.

" idiootti, ääliö, kusipää"

Sanonpahan vaan, että ette noin muutenkaan ihan täyskuppisia ja normaaleja ole..

Vierailija
28/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh... Kauhee jos joku sattuu asiaa kysäsemään näiltä " oon asian kanssa tosi sujut mutta jos joku sattuu kysymään mulle kasvaa sarvet ja sorkat ja piikkihäntä ja tuun silmille ja kerron tasan mitä mieltä olen tuollaista kusipää kyselijöistä jotka kehtaa tuollaistakyselläsiistörkeääkyllämäannankuuluanytmitämieltäolensinusta...huohhuohhuohhuoh..."

Miksi mun lasten hankkiminen kuuluu millään tavalla kenellekään muulle? Ei kuulu on oikea vastaus ja silloin saa olla vittuuntunut kun asiasta tarvitsee alkaa kysellä. Etenkin kun oletuksena on että "milloin" eikä aiotaanko hankkia ollenkaan. En ota toisten mielenterveysongelmia, alkoholismia, narkkarilasta, miehen pettämistä, työttömyyttä, terveysongelmia, rahahuolia tai muitakaan yksityisasioista ko. sukulaisten kanssa puheeksi niin miksi minun tarvitsee alkaa muille selvittää yksityosasioitani? Läheiset tietävät etten hanki lapsia, muille asia ei kuulu.

Eli SE ON kipeä asia, kun kipeisiin asioihin sen rinnastat. Miksi sitten väität olevasi vela? Suojauskeino?

Vierailija
29/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa nämä keskustelut käsittääkseni käydään meidän parhaassa lapsentekoiässä olevien serkusten vanhempien kesken. Äitini on siis kertonut minulle, ketkä serkuistani haluaisivat, mutta eivät ole onnistuneet ja äitini on todennäköisesti meistä kertonut sisaruksilleen, että "ei näytä siltä, että lapseni haluaisivat tehdä minulle lapsenlapsia, voivoivoi ja nyyh-nyyh".

Vierailija
30/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli SE ON kipeä asia, kun kipeisiin asioihin sen rinnastat. Miksi sitten väität olevasi vela? Suojauskeino?

Se, ettei tule hyväksytyksi omana itsenään, että on marginaalissa, on kipeä asia. Sama kun ihmettelisit homolle tai transsukupuoliselle, että kipuilisi on merkki siitä, ettet ole tuota oikeasti. Tuollaiset kommentit kertovat vain siitä, ettei kommentoija ole itse ollut vähemmistössä. -26

Vierailija
31/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina kiinnostaa lukea näitä velojen ketjuja, koska teidän kielenkäyttö ym. on aivan hirveää.

" idiootti, ääliö, kusipää"

Sanonpahan vaan, että ette noin muutenkaan ihan täyskuppisia ja normaaleja ole..

Kyllä tuo asia on yleensä arempi niille, jotka haluaisivat lapsen, mutta jostain syystä eivät sellaista saa. Ja siinä kohtaa ymmärränkin, että lisääntymiskyselyt vituttavat. Ja toisaalta, asian ei pitäisi kuulua muille millään tavalla. 

Vierailija
32/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei tule hyväksytyksi omana itsenään, että on marginaalissa, on kipeä asia. Sama kun ihmettelisit homolle tai transsukupuoliselle, että kipuilisi on merkki siitä, ettet ole tuota oikeasti. Tuollaiset kommentit kertovat vain siitä, ettei kommentoija ole itse ollut vähemmistössä. -26

Heh, kyllä olen. Meillä on viisi lasta.

Vierailija
33/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää olla niin vihainen tähän kysymykseen vastatessaan? On aika luonnollista olettaa että vakaassa parisuhteessa elävät ihmiset jossain kohtaa hankkivat lapsia. 

Jos olette päättäneet että te ette hanki niin voihan sen sanoa ihan rauhallisesti ja iloisesti. Asia tulee parilla sanomisella selväksi eikä siihen tarvitse enää palata.

Vierailija
34/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitten velat rinnastaa itsensä jo homoihin ja transuihin. Ei huh huh.

Vierailija
35/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää olla niin vihainen tähän kysymykseen vastatessaan? On aika luonnollista olettaa että vakaassa parisuhteessa elävät ihmiset jossain kohtaa hankkivat lapsia. 

Jos olette päättäneet että te ette hanki niin voihan sen sanoa ihan rauhallisesti ja iloisesti. Asia tulee parilla sanomisella selväksi eikä siihen tarvitse enää palata.

Se ainoa syy on se, ettei asian kanssa olla kuitenkaan sujut.

Vierailija
36/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsotaan". Se riittää.

Vierailija
37/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla meni naama aika punaiseksi, kun uteli lapsenlapsista ja hänelle vastasin, että heti kun tuo sun oma jälkikasvu kasvaa aikuiseksi, oppii viettämään viikonloppuja rauhassa kotona ja tekemään vaikka kotitöitä. Ei ole minkäänlaista mielenkiintoa lisääntyä miehen kanssa, jonka kaikki vapaa-aika menee kavereiden kanssa hengaillessa, päihteitä käyttämällä ja pleikkaria pelaamalla. Ei siinä mitään, nuoria vielä  ollaan ja tämä miehelle sallittakoon tässä vaiheessa. En toki itsekään vielä lapsia halua.

Vierailija
38/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja miehen kanssa oltu yhdessä yli 10 vuotta. Koskaan ei ole sukujuhlissa kyselty, että koska niitä lapsia on tulossa.

Vierailija
39/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi lapsi, mutta meiltä kysellään sitä toista koko ajan. Olen ruvennut sanomaan, että emme voi saada enempää lapsia. Saa porukan noloksi ja hiljaiseksi kerralla. Enkä edes valehtele, sillä mies on käynyt vasektomiassa eli emme ihan oikeasti voi saada enempää lapsia. 😉 Nyppii kyllä ihan urakalla tuollaiset kyselijät, joita meidän suvussa riittää. Myös lapsettomana viihtyvät siskoni saavat näitä kyselyitä jatkuvasti. En ymmärrä miten joiltain ihmisiltä puuttuu käytöstavat kokonaan.

Vierailija
40/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katsotaan". Se riittää.

Lisään vielä, että en ole tilivelvollinen kenellekään, joten epämääräinen vastaus on mielestäni paras. En halua myöskään loukata kysyjiä, esim. isovanhempiani, jotka eivät kysymyksillään tarkoita pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi