Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhassa lapsentekoiässä olevat vela-pariskunnat. Mitä vastaatte sukulaisjuhlissa uteluihin?

Vierailija
20.03.2017 |

"milloinkas sitä teille jälkikasvua tulee?" Samaan aikaan, kun serkkusi lapset naurattaa juhlaväkeä.
Mitä vastaat?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä on aloittajalla todella paha olla. Tehtaillut monia vela-aloituksia. Hän on kateellinen lapsettomille. Hän katuu ja vertaa omaa elämäänsä. Yritä olla paras mahdollinen äiti lapsillesi, käy ammatti-auttajan puheilla tai anna lapsesi huostaan. Toivon sinulle voimia ja iloa lapsistasi. T: vela

Vierailija
82/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan oma ongelma on ettei hän hyväksy erilaisia ihmisiä.  Suvaitsemattomuutta on monenlaista.  Jos kaikki ei ole kuin sinä muista että kun kuolet täällä elämä jatkuu hyvin monenlaisena edelleen jälkeesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me katsottiin netistä juuri video missä Ilja tappoi  Iljuskinin  Ukrainassa .  Siis venäläinen ampui toisen venäläisen.  Kadulla.  

Vierailija
84/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeli miehen päässä Hitler hattu ! Videolla. 

Vierailija
85/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte lopettaa kyselyn, meille ei ole lapsia tulossa. Joten jätetään aihe tähän. Ja käännetään puheet muihin aiheisiin.

Nyt on huonosti suomalaisten asiat kun 99 peukuttaa???

Vierailija
86/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nussikaa vaan keskenänne ".

Vierailija
87/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei haluta lapsia

Vierailija
88/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kysyy, koskas teillä on ristiäiset, kysyn vastapainoksi, että koskas teillä on hautajaiset.

Hyvä vastaus! Yritän jatkossa muistaa tuon.  :D

Meillä tilanne on herkullinen. Oma sisarus meni naimisiin vanhan setämiehen (20 vuotta vanhempi) kanssa. Jos joku kyselee minulta lastenhankinnasta, niin minä vastaan "No jaa, onhan tässä vielä aikaa. Kumppanini on nuorempi kuin minä. Ja minäkin vasta nelikymppinen."  Siskon mies on 64-vuotias ja sisko itse nelikymppinen. Siitä vaan lapsia hankkimaan ennen kuin 64v setämies kuolee pois ja jättää lapset isättömäksi.  

Vierailija
89/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse vastata mihinkään kysymykseen. Aina voi sanoa "yksityisasia" tai valehdella niin paljon kuin huvittaa. Itse valehtelen usein, että minulla on alapäässä vikaa joka estää synnyttämisen. Mitään vikaa ei ollut ennen kuin sain kohdunlaskeuman nyt päälle nelikymppisenä. Laskeuma ei vaadi leikkaushoitoa (vielä) mutta lasten hankintaa tuo laskeuma häiritsee juuri sopivasti.   

Vierailija
90/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh... Kauhee jos joku sattuu asiaa kysäsemään näiltä " oon asian kanssa tosi sujut mutta jos joku sattuu kysymään mulle kasvaa sarvet ja sorkat ja piikkihäntä ja tuun silmille ja kerron tasan mitä mieltä olen tuollaista kusipää kyselijöistä jotka kehtaa tuollaistakyselläsiistörkeääkyllämäannankuuluanytmitämieltäolensinusta...huohhuohhuohhuoh..."

Mut joo, oon asian kanssa ihan okei.

Miksi mun lasten hankkiminen kuuluu millään tavalla kenellekään muulle? Ei kuulu on oikea vastaus ja silloin saa olla vittuuntunut kun asiasta tarvitsee alkaa kysellä. Etenkin kun oletuksena on että "milloin" eikä aiotaanko hankkia ollenkaan. En ota toisten mielenterveysongelmia, alkoholismia, narkkarilasta, miehen pettämistä, työttömyyttä, terveysongelmia, rahahuolia tai muitakaan yksityisasioista ko. sukulaisten kanssa puheeksi niin miksi minun tarvitsee alkaa muille selvittää yksityosasioitani? Läheiset tietävät etten hanki lapsia, muille asia ei kuulu.

Eli SE ON kipeä asia, kun kipeisiin asioihin sen rinnastat. Miksi sitten väität olevasi vela? Suojauskeino?

Todella kömpelöä trollaamista. Trolli rinnastaa kaiken kaikkeen. Trolli pettyy kun tajuaa, että vastapuoli keksi omasta päästään nuo narkkarilapset, alkoholismin, työttömyyden ja rahahuolet. Vain tekosyitä päästä eroon jankuttajista. 

Vierailija
91/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaahas, että sellainen kysymys."

Tuo repliikki pitää esittää huvittuneesti hymyillen. Aivan kuin joku 5-vuotias kakara olisi juuri kysynyt sinulta jotain helvetin tyhmää kuten "Miksi minä en saa lyödä isolla moukarilla kaveria päähän, jos se ärsyttää minua?" 

Vierailija
92/92 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukujuhlissa kyselty, ja tosi vähän muutenkaan, ei edes häissä. Nyt ollaan jo reilusti yli neljänkymmenen. Muutaman kerran joku on kysynyt, ja olen vastannut: "Täh? Ei milloinkaan." Aika äkkiä tämä keskustelu on tyrehtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä