Onko yleisesti hyväksyttävää jos ei halua/jaksa viettää aikaa kavereiden kanssa?
Mitä mieltä olette? Kavereita kyllä olisi, mutta nyt minulla on pidemmän aikaa ollut vaihe jossa lähes aina kun olen töistä vapaalla en vaan saa aikaiseksi tehtyä mitään kavereiden kanssa. Työssä joutuu olemaan jatkuvasti tekemisissä tuntemattomien ihmisten kanssa, ja vapaalla sitten nautin suunnattomasti siitä että voin olla kotona yksin. Muutaman kerran mietityttänyt että onkohan ihan terveellistä, mutta siltikin hyvin harvoin teen mitään vanhojen kavereideni kanssa.
Kommentit (4)
Kaverit varmasti ymmärtää ja voit sanoa että oot liian väsynyt niin sitten ainakin ymmärtävät. Jos oikeasti pidät sun kavereita niin älä liikaa välttele etteivät luule sun suuttuneen jostain. Mulla taas sellainen tilanne että työ- ja koulukaverit haluaisi viettää aikaa ja mä en :D onneksi voi vedota harrastuksiin
Ei ole pakko olla kavereiden kanssa. Täytyy vaan hyväksyä mahdolliset seraukset. Ei kaverit jaksa kovin montaa kertaa kysellä mukaan.
Itsekkin olin ennen aspassa töissä eikä jaksanut työpäivän jälkeen ihmisiä. Välillä pakotin itseni menemään kahville ja aina oli kivaa ja se oikeasti myös rentoutti.
Ihan normaalia olet ehkä introvertti ja lisäksi tässä ajassa on se ilmiö, että sosiaaliset piirit ja suhteet vaihtelevat usein.
Vaikutat olevan introvertti, minäkin olen. Ei siinä mitään väärää ole.