Onko feminiininen mies turn off?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn-off!
Miehen ja naisen vetovoima perustuu nimenomaan vastakohtiin. Nainen ei syty feminiinisestä miehestä, se on kuin katsoisi itseään peilistä. Vetovoima puuttuu kokonaan.
Hah, kerran ystävätär toi työkaverin ja sanoi että minun on pakko tutustua mieheen, hän on aivan huippu.
Mies oli hyvännäköinen, me kolme juttelimme kaikista mahdollisista asioista, suhteista, mies analysoi perusteellisesti ja tunneperäisesti omia suhteitaan ja aika kulki kuin siivillä.
Lopuksi sanoin että tämä oli aivan ihanaa, on kuin kolme ystävätärtä keskustelisi keskenään enkä edes muistanut että hän on mies. Se oli kohteliaisuus ja mies otti sen kohteliaisuutena.
Mutta minkäänlaista vetovoimaa en tuntenut miestä kohtaan. Hän oli kuin "yksi meistä", erittäin feminiininen ja keskusteli asioista kuin nainen. Joten tottakai aika lensi kuin siivillä kun kaikki assosioitiin ja hypättiin aiheesta toiseen täydessä yhteisymmärryksessä.
Miehen täytyy olla mies mikäli haluaa naisten kiinnostuvan hänestä. Mikä tarkoittaa sitä että hän ei edes yritä päästä naisten aaltopituudelle, jos hän pääsee hän on feminiininen mies. Yksi naisista.
Sinulla on näin, mutta ei kaikilla heteronaisilla, katso vaikka tätä ketjua. Lisäksi "feminiinisyys" on hyvin epämääräinen käsite. Luulen että esim. pissismäisyys on monelle turn-off sekä miehissä että naisissa.
Noh, ehkä ero toisiin heteronaisiin on se, että minä EN ole feministi. Haluan että mies on "miehekäs" luonteeltaan, ulkomuoto on sivuseikka. En osaa enkä halua dominoida, sitä paitsi muistan kuinka seurustelin hyvännäköisen raksamiehen kanssa, jolla on kaunis pitkä tukka ponnarilla. Suhde loppui siihen kun miehellä ei ollut ponnaria sängyssä, jähmetyin ja menetin seksihalut kun hän näytti tytöltä pimeässä.
Kaupassa pyydän aina kauniisti apua miehiltä jos en ylety ylähyllylle. Jokainen mies on muuttunut miehekkääksi silmänräpäyksessä, se oikein uhkuu heistä. Kokeilkaa itse!
Tai jos minun täytyy osaa jokin työkalun tapainen, silloin käännyn ujoimman miesasiakkaan puoleen ja pyydän häneltä apua. Mies löytää heti juuri sen mitä tarvitsen ja olen ylen kiitollinen hänelle.
Näin helposti nainen saa tuntemattoman miehen tuntemaan itsensä Mieheksi, se palvelee meitä molempia koska heidän miehekkyytensä saa naisellisuuteni heräämään. En häpeä heikkouttani.
Olen naisellinen nainen ja anti-feministi. Siksi feministiset miehet eivät kolahda ja siksi miesten yletön omasta ulkonäöstään huolehtiminen on pahinta mitä tiedän. En halua suhteessa kilpailla miehen kanssa siitä kumpi on "nätimpi" tai pukeutuu parhaiten. En minäkään yritä esittää jätkämäistä hänelle tai hänen kavereilleen, joten en halua että mies tunkeutuu minun alueelleni. Sitä varten minulla on ystävättäriä.
Maskuliiniset naiset tykkäävät feministisistä miehistä. Naiselliset naiset ei.
Tässä kohtaa olemme varmaankin samaa mieltä, eikö ollakin?
Ei, emme ole samaa mieltä. Puhun omasta puolestani, olen erittäin naisellinen nainen. Tämä ei ole oma arvio, vaan useat miehet ovat sanoneet minua hyvin naiselliseksi, ja naispuoliset (ei siis vain ystävättäret) ovat kuvanneet minua kirjaimellisesti sanalla "ultranaisellinen". Ei ainoastaan pukeutuminen korkokenkiin ja naisellisiin vaatteisiin, eikä vain naiselliset pitkät hiukset ja meikki, vaan puhetapa, eleet, olemus.
Minusta monet miehen feminiiniset piirteet on turn on, siinä kuin maskuliinisetkin. Minusta vain miehet ovat turn on. Pidän lihaksikkaista ja hoikista, suurikokoisista ja siroista, pitkätukkaisista ja kaljuista, urheilullisista ja isällisen tukevista, nuorista ja vanhoista, ujoista, herkistä ja karjuista. Minä vain pidän miehistä, ja he minusta.
Olen myös feministi. Mielestäni palaverissa kollegojen kanssa minun puheenvuoroni on yhtä painava kuin miesten, vaikka olen nainen, ja naisellinen. Myös palkkani pitää olla sama kuin mieskollegan.
Miehiä itsevarmuuteni ei haittaa, pikemmin päinvastoin. Itsevarma suora katse sytyttää kyllä miehen, eikä minun tarvitse esittää heikkoa naista. Joskus tietysti olen heikko ja avuton, mutta niin voi olla mieskin. Kanssani miehen ei tarvitse pitää yllä jotain miehen roolia, me voimme olla omat itsemme aidosti ja paljaina.
Halusin vain tämän sanoa, ettei nyt jollekin näitä lukevalle miehelle jää kuvaa, että herkkä, kaunis mies ei koskaan tule saamaan ihailua. Älä sure, kyllä tulee. Samoin ettei kukaan tyttö luule, että feministi ei voi olla naisellinen, eikä vahva nainen saa miestä. Kyllä saa.
Miehet, olette ihania. <3
Ihailen, kunnioitan ja rakastan miehiä, mutta siihen se jääkin. En halua olla miesten kaltainen. Ei ole yhtäkään järkevää syytä miksi minun tulisi hylätä naisen rooli ja hypätä miesten maailmaan. Samoin kuin miehillä ei ole mitään järkevää syytä hylätä miehen rooli ja hypätä naisten maailmaan. Siinä ei ole mitään järkeä?!?
Maailma toimii vastapolariteettien mukaan. Kuuma-kylmä, valo-pimeys, hyvä-paha, rakkaus-viha.... ja mies-nainen. Se on puhdasta metafysiikkaa. Sielumme ovat sukupuolettomia, mutta maailmassa on elettävä polariteettien lainalaisuuden mukaan. Ilman kuumaa kukaan ei tietäisi mitä kylmä on. Sama toisinpäin.
Maan päälle ihminen syntyy joko mieheksi tai naiseksi. Se on tieteellinen fakta ja metafysiikan laki. Maan päällä nainen etsi vastakappaletta - eli miestä - kokeakseen sielun ykseyden tilan. Mies tekee samoin. Niiden on tarkoitus löytää harmonia ja yhtyä, ei riidellä kumpi on kampi.
Mitä jos kuuma päättää että kylmä on turhanpäiväinen ja joutaa pois kokonaan? Kuuma päättää että maailmanlait ovat nyt muuttuneet, kylmää ei ole olemassa, ainoastaan kuumaa. Kuuma aikoo voittaa kylmyyden tuodakseen "oikeutta" ja "tasa-arvoa" kuumalle. Tarkoituksena on ettei kohta ole olemassa kuumaa eikä kylmää vaan jotakin sen väliltä. Palstan tiedemiehet, osaatteko kertoa onko esim. laimealla vastapolariteettia?
Feministit, olkaa aivan rauhassa miehen roolissa, se ei häiritse ketään. Mutta tehkää se itsessänne, ei ulkoisessa maailmassa. Elämme totisesti lopun aikoja...
Ovatko miehet pyytäneet teitä tuhoamaan miehen mallin? Eivät ole.
Entäpä jos miehet kieltäisivät ettei naisia ole olemassakaan, tai että naiset ovat niin säälittäviä ettei niitä tarvita maailmassa? Jos miehet tunkeutuisivat naisten maailmaan julistamaan "tämä on miesten aluetta, naiset ovat riistäneet meitä aina ja nyt me otamme koko maailman haltuumme. Naisten on muututtava miesten kaltaisiksi, meillä miehillä on oikeus!!!!"
Kun kuuma päättää että kylmä riistää ja syrjii kuumaa, kertoo kuuma kylmälle ettei kylmää ole oikeastaan olemassakaan. Kuuma on sekä kylmä että kuuma. Kylmän on oltava kuuma, koska kylmä on paha ja etuoikeutettu. Kuumakin haluaa olla kylmä?!?!?
Siksi minä olen anti-feministi.
Tämä. Saila sä olet mun idoli
Voitas ottaa tähän vielä gallup että moniko feminiinisistä miehistä pitävä käyttää hormonaalista ehkäisyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn off? Ehei, päinvastoin.
Et ole koskaan asunu feminisen miehen kanssa.
Mikä siinä on niin kamalaa?
Henkiset pikkupojat ovat fanaattisesti takertuneet sisäistämäänsä miehuusideaaliin, jonka he odottavat olevan vastaus kaikkeen. Feminiiniset miehet rikkovat tätä miehuusideaalia, ja kun heillä näyttää menevän asiat nappiin, kuten esim. saavat naishuomiota, nämä henkiset pikkupojat ottavat sen loukkauksena heidän omaa identiteettiään kohtaan. Näihin "loukkauksiin" vastataan vähättelyllä, pilkalla tai yrityksillä tuhota maine.
Melko samanlaisen ilmiön olen itsekkin havainnut. Nämä maskuliiniset miehet ovat useimmiten itse jotain juntteja, jotka vetävät lärvit monta kertaa viikossa, haastavat kännipäissään riitaa muiden kanssa, ovat hyvin sovinistisia luonteeltaan ja juoksevat suunnilleen karkuun, jos heille yrittää puhua jotain esim. tunteista. Sitten kun naiset valitsevat mielummin jonkun feminiinisen ja herkän miehen itselleen, nämä maskuliiniset miehet yrittävät epätoivoisina pilata näiden feminiinisten miesten mainetta kaikenmaailman väitteillä näiden "homoudesta" "laiskuudesta" "negatiivisuudesta" ja millon mistäkin. Yleensä naiset kuitenkin lähinnä naureskelevat tällaisille väitteille, jolloin näiden maskuliinisten miesten epätoivoiset puheet voi ottaa toisinaan jopa hyvänä viihteenä.
Tervesin: 28-vuotias feminiininen/naismainen mies
Ystävättäreni mies on pitkä, komea, vahva leukaperä, harteikas, vahvat kädet ja erittäin taitava käsistään muutenkin. Tekee minkä tahansa ns. miehen työn tuosta vaan, korjaa hetkessä. Silti hänellä on myös feminiininen puoli. Hän juoksee tosi hassusti toista kättään hintahtavasti heilutellen, seisoo välillä käsi koukussa vyötäröllä paino lantiolla, kuten naiset ja hänellä on mieheksi normaalia korkeampi ääni. Hän on myös hyvin romanttinen, huomioonottava, todellinen herrasmies - avaa ovet ja kantaa kassit, vie roskat.
Hän on hyvä keskustelija ja empaattinen ihminen. Vaikka hän näyttää karskilta mieheltä, on kaikki nuo naiselliset tavat sellaisia, että itse en pystyisi deittailemaan. Eikä onneksi tarvitsekaan, koska on ollut ystävättäreni kanssa jo vuosia :-)
Ah näitä feministien viiltäviä ja perusteltuja analyysejä... mutu-tuntuma päihittää älykkyyden mennentullen :D
Sori, iskusi ei osunnut. Better luck next time, okay?