hei av-palstalainen, oletko niin köyhä, ettei sinulla olisi nyt tällä hetkellä varaa ostaa uutta tablettia hajonneen tabletin tilalle?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2/3:lta kysyn, että miksi olet niin köyhä, ettei sinulla ole varaa ostaa uutta tablettia?
Eihän ne niin paljon maksa edes. Halvimmat uutena ostetut jotain 170 euron hintaisia, jos lienee halvempiakin.
Ööh,mites opiskelijat ja työttömät? Opiskelijalla tuon 170e voi olla koko kuukauden ruokabudjetti.
Niin se on kuule työttömälläkin. Mitään ei voi hankkia edes osamaksulla, jopa flunssa on kärsittävä ilman särky- tai yskänlääkettä.
Ei ole varaa.
Vuokran jälkeen käteen jää alle 300€, joten ei paljon mitään ostella. Ei vaatteita, ei elektroniikkaa, ei mitään. Lomani on pyöräreissu läheiseen luontokohteeseen.
Olen niin köyhä ettei olis varaa. Lisäksi oon asunnoton enkä omista ees tietokonetta. Puhelin on, luojan kiitos. Naurattaa ja itkettää.
Mulla on säästöjä ihan hyvin, mutta ei kyllä olisi varaa. Ei ole varaa muihinkaan turhiin asioihin. Kännykkä on ja tietokone. Itkettäisi kyllä, jos niistä jompikumpi hajoaisi. Säästöistä tarkoitus maksaa kaikki odottamattomat menot, kuten, jos pesukone hajoaa tms.
Minulla on neljä euroo joten en taida pystyy.