Nyt olen ilkeä, mutta kävin ensimmäistä kertaa lukemassa Verkkiksen
perhesuunnittelu-palstaa. En tajua ensinnäkään slangista sanaakaan, mutta kaiken huippu oli pankkitiskilistaus palstalaisten tilanteesta. Tärppäis nyt että saisivat muuta mietittävää. Toisaalta hyvä, että netissä tilittävät, harvassa on kaveri/ mies, joka jaksaa tuollaista kovin pitkään kuunnella.
Kommentit (12)
Ihan yhtä naurettavaa kouhkaamista siellä...millon on kylässä täti punanen, millon setä vihreä.
Millon olisi hyvä aika pupuilla? Vasta sitten kun limikset on tullu vai jo ennen sitä.
Kuinka moni bongannu tänä aamuna ovislimat? Nyt on kohdunnapukka sen sillä mallilla että pitäs saada simot sisään ja sassiin.
=)
Ei uskois että kirjoittajat on aikuisia ihmisiä? Koostuukohan niiden tapaamisetkin tuollaisista puheista ja slangista?
Ja ei, itse en lukeudu ko. palstan kävijöihin, mutta tämä oli pakko kommentoida.
todellakin itsellä on tärpänny aina helposti eikä ole tarvinnut edes kuumeilla, mutta vaikka tilanne olis toinen en jaksa uskoa että netissä päivästä toiseen intoilisin tuntemattomien kanssa ovislimoista, nippailuista ja piiloilisin tätiä pöydän alla...
Mä en vaan katso tarpeelliseksi jauhaa niistä muiden kanssa....
U-S-K-O-M-A-T-O-N! Eivät toivottavasti ole kovin vanhoja, tää Suomen henkinen lama on muutenkin niin masentava. TÄtivaarassa olevat on sitten erikseen listattu.
Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten kuumeilla niin kuin he haluavat, mitä se on teiltä pois??
Ihme kyttääjiä
" mulla kaikki lapset tullu helposti ja vaikka ei olis tullutkaan helposti niin en silti tuollaisia miettisi"
VOI HYVÄT HYSSYKÄT - mistä ihmeestä voit sen tietää
olisit varmaan pahin limojen bongaaja kuitenkin!!
jaksaisin tollasia netissä vatvoa, eri asia jo ittekseen noita bongailee, mutta mikä ihme tarve noita juttuja on jakaa ja tuikituntemattomien kanssa sympatiseerata kuin parhaat kaverit, no kukin tyylillään ja kai nuo tuosta jotain tyydytystä saa ja sisälöä elämään. ja onpahan noita aina niin hupaisaa käydä lueskelemassa ja naureskella ;D ihan parasta viihdettä!
Tai joita ette ymmärrä. Löytyy niiitä vielä omituisempiakin keskustelunaiheita kuin ovislimat, uskokaa pois.
kyllä vain tuolla vauvanodotus 31-42 palstalla...
Kylläpä on teiltäkin huvit vähissä kun tulette vielä tänne nimettömänä irvailemaan - hankkikaa elämä.
Toki tarkkailin kehoani, mutta ei tuntunut omalta jutulta jakaa limojani muiden kanssa! Silti en tullut tänne haukkumaan muita palstailijoita. Mahduin joukkoon ihan omana itsenäni.
Niillä on varmaan tosi mukava ja spontaani seksielämä...