Olen kirjoitellut varatun miehen kanssa
Ja jossain vaiheessa varmaan treffaamme ja katsomme miten synkkaa katkoa ajatellen. Saatte kysyä ja ihmetellä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muullakin netissä näitä innokkaita varattuja miehiä olisi halunnut alkaa tapailee,mutta ajattelin että särkyy siinä liian monia ihmisiä joten keskityin vapaisiin miehiin ja nyt minulla on hyvä mies.
Minua on vapaat vain satuttanut ja pettänyt joten ei kiitos enää. Minä olen vapaa enkä. vastuussa siitä mitä mies tekee.
Öö miten varattu sitten eroaa? "Pettää" oman muijansa kanssa sua ja kun muutenkin niin helmi niin mistä tiedät ettei ole muitakin tyhmiä panopuita jonossa?
Vaikka itsellä ei sinänsä ole vastuuta niin joku moraali... Itsekkin sanoit että sinua satutettu niin juuri sinun tapaiset naiset aiheuttanut sen satuttamisen kun varattuja vikitellään.
En minä koe että pettää vaimonsa kanssa ja jos on muitakin niin sitten on ei se minulta ole pois. Ja ennekun joku rutisee niin kyllä,osaan käyttää ehkäisyä kun kuitenkin joku siitäkin tulee mutisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluat jonkun toisen naisen jämiä.
Jokaisella on mielitekonsa.
Aika moni nelikymppinen on jonkun toisen jämä
Ja me emme ole suhteessa,olemme vasta kirjoitelleet emmekä ole edes nähneet vielä.Saati että edes mitään suhdetta syntyykään kun emme ole niin pitkälle vielä päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on jonkun jämiä.
Mitä ihmeellistä tuossa on. Itse panen vain varattuja miehiä. Ovat paljon parempia sängyssä, kun ovat valmiiksi koulutettuja.
Nää on niin hassuja kliseitä. Mulla on rakastaja. Ollaan molemmat varattuja. Hänellä on ollut suhteita aiemminkin, minulla ei. Ollaan molemmat seksin perässä, mutta olemme myös ystäviä. Vaihdamme sähköposteja päivittäin, voidaan puhua ihan mistä vaan, viikottain tapaamme. Ja jos nyt jostain kumman syystä olisi hätä, voisin soittaa hänelle samoin hän minulle. Yleensä ei soitella.
Täydellistä tälläisessä on se, että arki puuttuu. Me kuorimme kermaa. Ja silti hän on ystävä, jonka apuun voi luottaa. Mutta ei tarvitse riidellä rahasta tai kotitöistä jne. Seksi on upeaa joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin hassuja kliseitä. Mulla on rakastaja. Ollaan molemmat varattuja. Hänellä on ollut suhteita aiemminkin, minulla ei. Ollaan molemmat seksin perässä, mutta olemme myös ystäviä. Vaihdamme sähköposteja päivittäin, voidaan puhua ihan mistä vaan, viikottain tapaamme. Ja jos nyt jostain kumman syystä olisi hätä, voisin soittaa hänelle samoin hän minulle. Yleensä ei soitella.
Täydellistä tälläisessä on se, että arki puuttuu. Me kuorimme kermaa. Ja silti hän on ystävä, jonka apuun voi luottaa. Mutta ei tarvitse riidellä rahasta tai kotitöistä jne. Seksi on upeaa joka kerta.
Mulla oli tämmöinen suhde ja aattelin et kaikki on ihanaa ja lässyn lässyn. Näin itseni peilistä, kun olimme sängyssä. Tajusin miten väärin teen itseäni ja lapsia kohtaan. En halunnut elää valheessa. Meni viikko ja lopetin suhteen. Mies ei tietenkään ymmärtänyt että miksi. Elämäni paras päätös.
Sain sieluni tuollaisesta aika rikki, kolme vuotta pidettiin tiiviisti yhteyttä.
Loppu oli ikävä, olisin niin toivonut että olisin merkinnyt vähän enemmän. Jätti minut kuin rukkasen, olankohautuksella. Pelisäännöt pitäisi olla jo alun alkaen selvät.
Mä en ole saanut seksiä, enkä myöskään läheisyyttä kotona kahteen vuoteen. Mä olin jo kärttyinen ja nalkuttava akka, mulla oli tosi paha olla. Olin huono, en kelvannut.
Ny mä jaksan paljon paremmin, lapsille ei tee mitään pahaa nähdä äiti onnellisena. Miestäni petän, mutta jaksan yhteiselämää paremmin näin.
Ja mulle on ihan päivänselvää, että seksisuhde loppuu joskus, ystävyyssuhde jää. Ystäviä olimme ennen tätä suhdettakin.
Käräytä mies vaimolle. Ei ne varatut voi kaikkea saada!
Itse olen juuri eronnut ja jos joku varattu mies alkaisi pyytää treffeille niin kyllä käräyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole saanut seksiä, enkä myöskään läheisyyttä kotona kahteen vuoteen. Mä olin jo kärttyinen ja nalkuttava akka, mulla oli tosi paha olla. Olin huono, en kelvannut.
Ny mä jaksan paljon paremmin, lapsille ei tee mitään pahaa nähdä äiti onnellisena. Miestäni petän, mutta jaksan yhteiselämää paremmin näin.
Ja mulle on ihan päivänselvää, että seksisuhde loppuu joskus, ystävyyssuhde jää. Ystäviä olimme ennen tätä suhdettakin.
Älä huoli, kyl se omatunto alkaa kolkuttaan vielä!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen juuri eronnut ja jos joku varattu mies alkaisi pyytää treffeille niin kyllä käräyttäisin.
Ei minulla ole mitään syytä käräyttää ketään enhän ole vielä edes miestä nähnyt.
Minua on petetty suhteessa ja sitä en enää halua-> pelkään parisuhdetta. Silti haluan miehen läheisyyttä.
vapauta se orjuudestaan ja nussi sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen juuri eronnut ja jos joku varattu mies alkaisi pyytää treffeille niin kyllä käräyttäisin.Ei minulla ole mitään syytä käräyttää ketään enhän ole vielä edes miestä nähnyt.
Minua on petetty suhteessa ja sitä en enää halua-> pelkään parisuhdetta. Silti haluan miehen läheisyyttä.
Eli annat sen miehen hyväksikäyttää sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen juuri eronnut ja jos joku varattu mies alkaisi pyytää treffeille niin kyllä käräyttäisin.Ei minulla ole mitään syytä käräyttää ketään enhän ole vielä edes miestä nähnyt.
Minua on petetty suhteessa ja sitä en enää halua-> pelkään parisuhdetta. Silti haluan miehen läheisyyttä.Eli annat sen miehen hyväksikäyttää sua?
Miten hän hyväksikäyttää jos itekin haluan esimerkiksi sitä seksiä?