Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tunnustaa ihastuksen lääkärilleni

Vierailija
19.03.2017 |

Tänä keväänä se tapahtuu. Aion tunnustaa tavalla tai toisella, kasvokkain tietysti olisi parasta mutta voi olla että päädyn sähköpostiin. Kerron, että olen ollut ihastunut ja tiedostan ettei hän pysty kanssani mitenkään etenemään. Tarkoituksena ei ole ollut kiusata jos olen käyttäytynyt oudosti. Lopuksi kiitän yhteistyöstä.

Elämä on oikeasti lyhyt, täytyy sanoa ne asiat, jotka ovat mielessä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele lääkäriäkin. Hän on nyt kaksi kertaa saanut sinut raskaaksi. Miksi haluat pilata vuosien yhteistyön noloon sähköpostiin?

Vierailija
22/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin ap? Tiedän yhden miesgynen joka kyllä saisi kenen tahansa naisen sukat pyörimään. Onkohan kyseessä sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
24/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei kiinnostu ylipainoisesta, leveäperseisestä raskaana olevasta lehmästä, jolla on noin pahoja mielenterveysongelmia. Ei edes sun omaa miestä taida kiinnostaa.

Vierailija
25/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
26/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että täällä on taas sama kiusaaja joka väittää tietävänsä minusta kaiken. Taidan häipyä, se on nähty mitä av:lta saa! Ap.

Vierailija
27/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naislääkäri. Ap ei edes tiedä onko se lesbo eikä ole mukamas itsekään olisi vaan niin ihana halailla ja pussailla ja pimpsaa vaivihkaa lipsaista lurps lurps.

Vierailija
28/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa tehdä aloitus ja häipyä sitten kun ei saa jaxuhaleja ja kannustusta.

Vierailija
29/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että täällä on taas sama kiusaaja joka väittää tietävänsä minusta kaiken. Taidan häipyä, se on nähty mitä av:lta saa! Ap.

Sä oot yhtä yksinkertainen kuin Hennakin, sekin luulee, että ketjuihin vastaa korkeintaan kaksi ihmistä.

Vierailija
30/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se, joka stalkkaili lääkäriään?

Vierailija
31/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä. Teet itsestäsi vain hölmön. Ei sitä kiinnosta sitä tietää, hän tuntee olonsa vaan kiusalliseksi. Sitäkö sä haluat? Ajattelisit sen tunteita.

Vierailija
32/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun potilas tunnustaisi mulle saman, niin tulisin jopa vihaiseksi. Ammatillisuuden toki säilyttäisin enkä vihastumista näyttäisi.

Vituttaisi potilaan tyhmyys, ei sillä ole mitään käsitystä millainen olen, mitä sekin muka tietäisi..

Vierailija
33/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on tyhmiä! Voiko tää olla tottakaan!

Vierailija
34/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun potilas tunnustaisi mulle saman, niin tulisin jopa vihaiseksi. Ammatillisuuden toki säilyttäisin enkä vihastumista näyttäisi.

Vituttaisi potilaan tyhmyys, ei sillä ole mitään käsitystä millainen olen, mitä sekin muka tietäisi..

Toivottavasti tajuaisit myös olla antamatta lapsettomuushoitoja mt-potilaalle.

Vierailija
35/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitavaan henkilöön ihastuminen on kyllä esim. masentuneilla tai hyväksikäytetyillä kyllä ihan tunnettu ilmiö. Ammattitaitoinen lääkäri kyllä tietää tämän joten aika outoa siitä vittuuntua ja suuttua.

Vierailija
36/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi aloittajalle: Soitan sinusta heti maanantaina klinikalle ja hoitaneelle lääkärille. Kannattaa miettiä, haluatko vaikeuksiin.

Vierailija
38/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä keväänä se tapahtuu. Aion tunnustaa tavalla tai toisella, kasvokkain tietysti olisi parasta mutta voi olla että päädyn sähköpostiin. Kerron, että olen ollut ihastunut ja tiedostan ettei hän pysty kanssani mitenkään etenemään. Tarkoituksena ei ole ollut kiusata jos olen käyttäytynyt oudosti. Lopuksi kiitän yhteistyöstä.

Elämä on oikeasti lyhyt, täytyy sanoa ne asiat, jotka ovat mielessä.

älä nolaa itseäsi, lääkäri jos olisi kiinnostunut sinusta niin ehkä jotenkin antais ymmärtää että asia on näin

En ota kantaa ap:n mielenterveyteen tai tilanteeseen. Mutta yleisesti miten työtään tekevä lääkäri voi näyttää henkilökohtaista kiinnostusta potilaaseen työaikana? Eikö tässä silloin riko jotain lakia tai säädöksiä?

Vierailija
39/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on tyhmiä! Voiko tää olla tottakaan!

Jos "hoitaa" lapsia yhteiskunnanvaroilla vuosikausia kotona ja lasten lisäksi ainoat sosiaaliset kontaktit on vastaavat mammat AV:lla, tämä on ihan normaalia.

Vierailija
40/40 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi aloittajalle: Soitan sinusta heti maanantaina klinikalle ja hoitaneelle lääkärille. Kannattaa miettiä, haluatko vaikeuksiin.

soititko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme