Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyhtökaura näyttää kuin rasiaan töräytetyltä sonnalta - sushi-ihmisetkö näitäkin ostaa tyhmyyksiissään?

En osta
19.03.2017 |

On tuo nyhtökaura olemukseltaan kovin vastenmielistä. Kuka ihme niitä tuotteita ostaa? Varmaan ne ovat nämä samat, jotka sushia kalliilla ostelevat ja terveelliseksi ylistävät.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nyhtökaurasta ja sushista.

Olen absolutisti.

Olisitpa sinäkin...

Vierailija
2/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tapaa sushi ei ole terveellistä?

Mielestäni jauhelihakaan ei näytä hyvältä. Haiseekin usein koiranruualta omaan nenääni. Saatika joku kasleri tai "liha" pyörykkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi-ihmiset :D

Vierailija
4/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosessoitua einestähän nyhtökaura ja muut vastaavat ovat.

Vierailija
5/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prosessoitua einestähän nyhtökaura ja muut vastaavat ovat.

Jotkut jopa kuvittelevat sen olevan jotenkin terveellistä :D:D:D

Vierailija
6/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ekaa kertaa kun sitä näin luulin että ne oli kuivattuja ötököitä

Vierailija
7/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osta nyhtökauraa vaikka olen "sushi-ihminen".

Vierailija
8/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaurani eri muodossa kuin tuollaisena eineenä, vaikkapa kaurapuurona tai -leseinä.

Vierailija
9/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa sushissa on? En ole kokeillut nyhtökauraa, mutta ehkä joku päivä. Ei sitä suoraan rasiasta ole tarkoitus syödäkään.

Vierailija
10/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan lantakasalle, hyi, saa jäädä kauppaan.

Vierailija
11/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushissa usein on kuolleita eläimiä, nyhtökaura sen sijaan on vegaaninen eines. Eli nyt vähän järkeä niihin yleistyksiin!

Ps. Meillä Itä-Helsingissä kerran raksaäijä söi sushia lounaaksi. Mitenkäs tämä sitten liittyy sushi-ihmisyyteen?

Vierailija
12/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne lisätään yleensä tuontiötököitä, kannattavuus paranee ja täyttävyys samoin.

Vierailija
13/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni raaka-aine näyttää huonolta.... lihakaan nyt varsinaisesti houkuttele syömään, kun sitä katselee raakana ja verisenä pakkauksessa!

Nyhtökaura on raaka-aine, ei eines. Minusta se on loistava keksintö, lihansyönnin välttäminen on kasvava ruokatrendi, ja olen vain iloinen, että kasviproteiinin lähteitä kehitetään lisää. Suomalainen keksintö!

Tuollainen ap:n asenne, että "kun minä en tykkää jostain, ei siitä kukaan muukaan voi oikeasti tykätä, kunhan teeskentelevät" on hemmetin nolo. Pienet lapset luulevat omaa makuaan universaaliksi. Ja näemmä ap.

Vierailija
14/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kirjoitti:

On tuo nyhtökaura olemukseltaan kovin vastenmielistä. Kuka ihme niitä tuotteita ostaa? Varmaan ne ovat nämä samat, jotka sushia kalliilla ostelevat ja terveelliseksi ylistävät.

Tulee jotenkin mieleen se H.C Andersenin satu 'Keisarin uudet vaatteet'.  Eli  tähän soveltaen: mitähän se nyhtökaura ihan oikeasti onkaan...

Vierailija
15/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kirjoitti:

Jos tiedät vastauksen. mitä sitä täällä kyselet?

Vierailija
16/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivatut ötökät olisivat varmaan hyvä proteiininlähde ja välipala.

Vierailija
17/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushissa usein on kuolleita eläimiä, nyhtökaura sen sijaan on vegaaninen eines. Eli nyt vähän järkeä niihin yleistyksiin!

Ps. Meillä Itä-Helsingissä kerran raksaäijä söi sushia lounaaksi. Mitenkäs tämä sitten liittyy sushi-ihmisyyteen?

Yritätkö nyt implikoida, että raksaäijä ei voisi nauttia eri kulttuurien ruoista? Kuulostat juntilta.

Vierailija
18/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni raaka-aine näyttää huonolta.... lihakaan nyt varsinaisesti houkuttele syömään, kun sitä katselee raakana ja verisenä pakkauksessa!

Nyhtökaura on raaka-aine, ei eines. Minusta se on loistava keksintö, lihansyönnin välttäminen on kasvava ruokatrendi, ja olen vain iloinen, että kasviproteiinin lähteitä kehitetään lisää. Suomalainen keksintö!

Tuollainen ap:n asenne, että "kun minä en tykkää jostain, ei siitä kukaan muukaan voi oikeasti tykätä, kunhan teeskentelevät" on hemmetin nolo. Pienet lapset luulevat omaa makuaan universaaliksi. Ja näemmä ap.

Nyhtökaura on kyllä eines eikä raaka-aine.

Vierailija
19/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks jauheliha ja perheäitien suursuosikki kanasuikaleet ei näytä yhtään ripulilta paketissa.

Vierailija
20/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyhtökaurassa mukana myös ulosteen haju? Itse nautin ulosteelta haisevien asioiden laittamisesta suuhuni ja siksi olen syönyt pääasiassa eineslihapullia. Täytyypä kokeilla kun tulee vastaan lähimarketissa.