Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään, joka seurustelee tai on seurustellut aasialaisen miehen kanssa?

Vierailija
19.03.2017 |

Onko totta, että aasialaiset miehet alistavat naisen kotiin samalla tavalla kuin Lähi-Idästä tulevat? Paras kaverini yllättäen paljasti seurustelevansa kiinalaisen miehen ja nyt mies on tulossa Suomeen. Olenko ihan hullu, kun en hyväksy heidän suhdetta ja aion sanoa kaverille ettei tapaisi miestä? Mitä kokemuksia teillä on?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tässä alistaa ja ketä, jos meinaat oikein kieltää häntä seurustelemasta jonkun kanssa? Millä oikeudella ajattelit tämän tehdä?

Vierailija
2/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä seurustelen. Ei aasialaisia voi sillä tavalla yleistää. Katso ihan vaikka kartalta kuinka iso maa esimerkiksi juuri Kiina on. Tai Intia. Kyllä sinne mahtuu monenlaista kulttuuria, uskontoa ja erilaisia persoonia. Kannattaisi tutustua henkilöön ennen kuin tuomitsee.

Anna sen kaverisi seurustella, kieltämällä pilaat vaan teidän keskinäiset välit etkä mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas tässä alistaa ja ketä, jos meinaat oikein kieltää häntä seurustelemasta jonkun kanssa? Millä oikeudella ajattelit tämän tehdä?

Haluan suojella kaveriani virheeltä. Olen huolissani, kun en tunne miestä. Kaverini on rakastunut ensimmäisen kerran ja puhuu miehestä taukoamatta.

Vierailija
4/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itseni. Ihan tasavertaisia ollaan. Mies hoiti lapsia kotona kolme vuotta, samoin kodin, ja minä kävin töissä. Jos alistaminen on tätä, niin en valita.

Vierailija
5/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtisitko yhtä hullun lailla, jos mies olisi suomalainen. Ja mistä päin tulee ne alistavimmat täältä. Saisiko hälytyskellosi soimaan Pori, Oulu, Vaasa, Kitee tai joku muu.   

Vierailija
6/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljastanut, onko miehellä pikkukikkeli?

Vierailija
7/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet avan hullu, kun yleistät kaikki aasialaiset samanlaisiksi ja puutut ystäväsi elämään.

Vierailija
8/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit on Vietnamista, vaimo on kirurgi, mies ottaa enemmän vastuuta lapsista. En ole huomannut alistamista.

Aasiassa on melko paljon porukkaa muutenkin.

Vierailija
9/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on aasialaisen miehen kanssa naimisissa. En ole huomannut mitään alistamista, jossain jutuissa mies toimii erilailla kuin perussuomimies. Mutta ei mun mielestä mitään semmoista alistamista kuin mitä ap pelkää. Kulttuurieroja löytyy pakostakin. 

Naapurustossakin on perhe jossa on mies aasiasta, ihan samallalailla se roudaa lapsia päiväkotiin, kantaa kauppakassia kotiin, haravoi pihaa. Perheen koiraa en ole nähnyt hänen ulkoiluttavan koskaan :D

Vierailija
10/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hirveitä koneita ainakin työelämässä.

Vierailija
11/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ei jatkoon.

Vierailija
12/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ystävällä onkin kaikki valta päättää toisen miesvalinnoista ja parisuhteesta...NOT!

Oletko mustis, katkera tai kontrollifriikki vai kaikkia näitä?

Vierailija
13/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aasialaismiehiä suomeen

Vierailija
14/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnen. Itseni ja muutaman muun. Ja on eri maista, mutta kuitenkin aasialaisia. Minusta meidän avioliittomme ei juuri eroa normaalista vastaavasta suomalaisesta avioliitosta. Anoppila sijaitsee toisella puolella maapalloa ja mieheni ei ole kristitty. On ehkä vähän konservatiivisempi kuin keskiverto suomalainen mies. Ei mielestäni alista mua, eikä koskaan ole ollut väkivaltainen. On kova tekemään töitä ja perhe on hänelle tärkeä. Perheeseen kuuluu siis myös sukulaiset hänen kotimaastaan, ei vain ydinperhe. Meillä on yksi lapsi, vuosikymmenen ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
15/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on aasialaisen miehen kanssa naimisissa. En ole huomannut mitään alistamista, jossain jutuissa mies toimii erilailla kuin perussuomimies. Mutta ei mun mielestä mitään semmoista alistamista kuin mitä ap pelkää. Kulttuurieroja löytyy pakostakin. 

Naapurustossakin on perhe jossa on mies aasiasta, ihan samallalailla se roudaa lapsia päiväkotiin, kantaa kauppakassia kotiin, haravoi pihaa. Perheen koiraa en ole nähnyt hänen ulkoiluttavan koskaan :D

Missä asioissa aasialainen mies toimii erilailla? Kerrohan enemmän.

Vierailija
16/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi tötterö,olen ymmärtänyt, että melko pieni. Riittääkö tyydyttämään ahnaan suomalaisneidon?

Vierailija
17/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi tötterö,olen ymmärtänyt, että melko pieni. Riittääkö tyydyttämään ahnaan suomalaisneidon?

Minusta se vaikuttaa ihan normaalikokoiselta vehjeeltä. Ei mikään pieni, jos ei nyt ihan jättimäinenkään. Mutta toisaalta en oikein tiedä minkä kokoisia suomalaisilla yleensä on tai muilla aasialaisilla, kun ei ole kokemusta. Mun mies on mulle sopiva ja se siitä.

Vierailija
18/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan suojella kaveriani virheeltä. Olen huolissani, kun en tunne miestä. Kaverini on rakastunut ensimmäisen kerran ja puhuu miehestä taukoamatta.

Niinpä, kuten sanoit et tunne miestä joten miksi tuomitset?

Toivottavasti kaverisi ymmärtää hankkiutua eroon sinusta.

Vierailija
19/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei riittäisi, kunhan vaan pumppaa riittävän vikkelästi!

Vierailija
20/27 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen on aika laaja käsite... Aasiassa on monta maata, joiden tapakulttuurit eroavat toisistaan.