Miksi suomessa ei ole myynnissä kirsikkajäätelöä?
Ainakaan minä en ole nähnyt sellaista myynnissä.
Kommentit (44)
No niin, nyt alkoi tehdä mieli kirsikkajäätelöä, voi koira! Kiitti vaan Ap :D
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt alkoi tehdä mieli kirsikkajäätelöä, voi koira! Kiitti vaan Ap :D
Kiitokset kolme vuotta jälkikäteen. :D
Irtomyyntitiskeillä näkyy joskus noita harvinaisempia herkkuja; cappuccinojäätelöä, kirsikkaa, sitruunaa/limettiä, jogurttijäätelöä ym.
Harmi että Turun Minetti lopetti Hansassa. Olen kyllä joskus bongannut namijäätelöä niinkin eksoottisessa paikassa kuin Salon tori, jossa on Pingviinijäätelöä myyvä vaunu.
Itse kaipaan jogurtteihin seuraavia makuja
- sitruuna
- kirsikka
- kookos
- aprikoosi
Onko noita olemassa? Valio kreikkalainen jogurtti, jossa on hillo pohjalla, ei kelpaa.
Jos tykkää HAPANkirsikasta, niin suomen jäätelöllä on kirsikkajäätelö.
On meinaan ihan homeisen sukan makuinen. Se mummolan puolukkamehupainajainen. Happamuus ei peity edes purkillisella hunajaa.
Nyt tuli ikävä Lidlin kirsikkajäätelöä :(
Vierailija kirjoitti:
- sitruuna
- kirsikka
- kookos
- aprikoosiOnko noita olemassa? Valio kreikkalainen jogurtti, jossa on hillo pohjalla, ei kelpaa.
Lidlissä on kirsikkajugurttina ainakin sellaista Kalinkan tapaista
Vierailija kirjoitti:
- sitruuna
- kirsikka
- kookos
- aprikoosiOnko noita olemassa? Valio kreikkalainen jogurtti, jossa on hillo pohjalla, ei kelpaa.
Activialta löytyy kirsikka ja sitruuna.
Vierailija kirjoitti:
Tai pistaasijäätelöä?
Tai munaliköörijäätelöä? Se mövenpickin olisi niin hyvää..
Vierailija kirjoitti:
On meinaan ihan homeisen sukan makuinen. Se mummolan puolukkamehupainajainen. Happamuus ei peity edes purkillisella hunajaa.
Minusta tuo oli niin makeaa, etten meinannut pystyä syömään. Missä se happamuus oli?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset jätskit on paskaa, ainakin nuo isot merkit. Ne ovat täynnä ilmaa eivätkä maistu miltään. Itse tykkään Häagen Dazsista, mutta muitakin hyviä merkkejä varmasti on. Mitkä on teidän suosikit? Mitään Ainoa ja Carte d'Oria on turha edes mainita.
Rainbown nimellä myytävä virolainen lakritsijäätelö on ainakin melko hyvää. Ei ole ainakaan lakritsin kanssa pihistelty.
Vierailija kirjoitti:
Tai pistaasijäätelöä?
Tai hernekeittojäätelöä?
Ota joku mieto jäätelö, lisää siihen kirsikkahilloa ja kirsikkakarkkia, kuin taikaiskusta sinulla on kirsikkajäätelöä. Ainakin joku versio siitä.
Robert's Coffee tekee Helsingissä kirsikka-jugurttijäätelöä. Valikoima vaihtelee, mutta minä otan tuota, jos sitä vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo oli niin makeaa, etten meinannut pystyä syömään. Missä se happamuus oli?
Söit jotain muuta merkkiä
Vierailija kirjoitti:
- sitruuna
- kirsikka
- kookos
Lidlissä on tällä hetkellä erämyynnissä aprikoosi-vanilja. Kannattaa käydä hamstrailemassa, ei tiedä koska saa seuraavan kerran. Pysyvässä myynnissä taisi olla ainakin persikka-passion tuutteja. Tietty, jos ei passionista tykkää. Sitruunaa on Lidlillä mehujäänä ja sorbettina. Ihan oikeana jäätelönä olisi kyllä kiva olla myös, mutta Lidl kun nyt ei mikään megamarketti kuitenkaan ole.
Kalinkassa hyvää kirsikkamehua. Myös venäläiset konvehtit on jees.
Suomalaiset jätskit on paskaa, ainakin nuo isot merkit. Ne ovat täynnä ilmaa eivätkä maistu miltään. Itse tykkään Häagen Dazsista, mutta muitakin hyviä merkkejä varmasti on. Mitkä on teidän suosikit? Mitään Ainoa ja Carte d'Oria on turha edes mainita.