Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomessa ei ole myynnissä kirsikkajäätelöä?

Haluan kirsikkajäätelöä!
18.03.2017 |

Ainakaan minä en ole nähnyt sellaista myynnissä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pistaasijäätelöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino kirsikkajäätelö on mun herkkua.

Vierailija
5/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kirsikkajäätelöä, Aino-merkkistä.

Vierailija
6/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ainakin Aino-kirsikkajäätelöä ole myynnissä? Pistaasijäätelökin on tulossa kesän uutuuksissa myyntiin, en muista merkkiä.  

Vierailija
7/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee sellaista itse. Ainakin isoissa K-marketeissa on marjabaari, josta saa pakastettua kirsikkaa.

Vierailija
8/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai pistaasijäätelöä?

Lidlissä on

Vierailija
9/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa minäkin tulin ehdottamaan. Saisi olla enemmän jotain kirsikan paloja tms., mutta on yllättävän hyvää. Kirsikka ei ilmeisesti ole suomalaisten suuressa suosiossa, kun esim. hyvää kirsikkahilloa on mahdoton löytää. Virossa käydessäni joskus nuorempana tuli aina ostettua Kiss kirsikkasiideriä, nykymakuuni taitaisi olla liian makeaa.

Vierailija
10/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappagallolla on pistaasijäätelöä. Pirun hyvää muuten.

Vierailija
11/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelissä Ramin konditorialla on omat jäätelönsä ja niissä on myöskin kirsikkajäätelö. Pistaasijäätelöä taitaa olla Valiolla ainakin niissä jäätelöissä, mistä pyöritellään palloja.

Vierailija
12/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kirjoittaja 9 tuossa jo sanoi, kirsikkatuotteita ei Suomessa juuri laajemmalti ole saatavilla. Ihan toinen juttu on esim. Saksa, jossa on kirsikanmakuisia elintarvikkeita joka lähtöön. Harmi, kun itse niin kirsikasta pidän.

Vierailija
13/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikeana muistelen lapsuuden herkkuani, Midi-puikkoa! Suklaajäätelöä kirsikanpaloilla suklaakuorrutuksella, nam!

Vierailija
14/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauerkirschen on parhaita slurps

Vierailija
15/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Midi-puikkoa kaipaan minäkin! Ihan paras jäde!

Vierailija
16/44 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan kun joku lääke lapsena oli kirsikan, sellaisen esanssisen kirsikan makuinen niin moni kirsikkatuote on maistunut jotenkin samanlaiselta, imelän pistävältä ja esanssiselta,  enkä ole tykännyt. Ihan kirsikka-kirsikoista pidän. Sittemmin taisin maistaa jotain hyvää kirsikka-jotain :D Eikös Ben&Jerryllä ollut joskus jotain kirsikkajäätelöä myynnissä, oli siinä kai jotain muutakin. Se oli minusta hyvää, mutta en ole kyllä aikoihin tainnut nähdä sitä kaupoissa.

Vierailija
17/44 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, kun saataisiinkin vielä Midi-jäätelöpuikko kauppoihin!

Vierailija
18/44 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan kun joku lääke lapsena oli kirsikan, sellaisen esanssisen kirsikan makuinen niin moni kirsikkatuote on maistunut jotenkin samanlaiselta, imelän pistävältä ja esanssiselta,  enkä ole tykännyt. Ihan kirsikka-kirsikoista pidän. Sittemmin taisin maistaa jotain hyvää kirsikka-jotain :D Eikös Ben&Jerryllä ollut joskus jotain kirsikkajäätelöä myynnissä, oli siinä kai jotain muutakin. Se oli minusta hyvää, mutta en ole kyllä aikoihin tainnut nähdä sitä kaupoissa.

Oisko se ollut Cherry Garcia?

Vierailija
19/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingmanillakin oli irtojäätelönä kirsikka-valkosuklaajäätelöä vielä muutama vuosi sitten ja todella hyvää oli myös tuo Cherry Garcia. Harmi, että kirsikkajäätelöiden valikoima on nykyään Suomessa niin pieni.

Vierailija
20/44 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai pistaasijäätelöä?

3 kaveria