Miksi suomessa ei ole myynnissä kirsikkajäätelöä?
Ainakaan minä en ole nähnyt sellaista myynnissä.
Kommentit (44)
Aino kirsikkajäätelö on mun herkkua.
Onpas kirsikkajäätelöä, Aino-merkkistä.
Eikös ainakin Aino-kirsikkajäätelöä ole myynnissä? Pistaasijäätelökin on tulossa kesän uutuuksissa myyntiin, en muista merkkiä.
No tee sellaista itse. Ainakin isoissa K-marketeissa on marjabaari, josta saa pakastettua kirsikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai pistaasijäätelöä?
Lidlissä on
Ainoa minäkin tulin ehdottamaan. Saisi olla enemmän jotain kirsikan paloja tms., mutta on yllättävän hyvää. Kirsikka ei ilmeisesti ole suomalaisten suuressa suosiossa, kun esim. hyvää kirsikkahilloa on mahdoton löytää. Virossa käydessäni joskus nuorempana tuli aina ostettua Kiss kirsikkasiideriä, nykymakuuni taitaisi olla liian makeaa.
Pappagallolla on pistaasijäätelöä. Pirun hyvää muuten.
Mikkelissä Ramin konditorialla on omat jäätelönsä ja niissä on myöskin kirsikkajäätelö. Pistaasijäätelöä taitaa olla Valiolla ainakin niissä jäätelöissä, mistä pyöritellään palloja.
Kuten kirjoittaja 9 tuossa jo sanoi, kirsikkatuotteita ei Suomessa juuri laajemmalti ole saatavilla. Ihan toinen juttu on esim. Saksa, jossa on kirsikanmakuisia elintarvikkeita joka lähtöön. Harmi, kun itse niin kirsikasta pidän.
Haikeana muistelen lapsuuden herkkuani, Midi-puikkoa! Suklaajäätelöä kirsikanpaloilla suklaakuorrutuksella, nam!
Kyllä Midi-puikkoa kaipaan minäkin! Ihan paras jäde!
Minä muistan kun joku lääke lapsena oli kirsikan, sellaisen esanssisen kirsikan makuinen niin moni kirsikkatuote on maistunut jotenkin samanlaiselta, imelän pistävältä ja esanssiselta, enkä ole tykännyt. Ihan kirsikka-kirsikoista pidän. Sittemmin taisin maistaa jotain hyvää kirsikka-jotain :D Eikös Ben&Jerryllä ollut joskus jotain kirsikkajäätelöä myynnissä, oli siinä kai jotain muutakin. Se oli minusta hyvää, mutta en ole kyllä aikoihin tainnut nähdä sitä kaupoissa.
Voih, kun saataisiinkin vielä Midi-jäätelöpuikko kauppoihin!
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan kun joku lääke lapsena oli kirsikan, sellaisen esanssisen kirsikan makuinen niin moni kirsikkatuote on maistunut jotenkin samanlaiselta, imelän pistävältä ja esanssiselta, enkä ole tykännyt. Ihan kirsikka-kirsikoista pidän. Sittemmin taisin maistaa jotain hyvää kirsikka-jotain :D Eikös Ben&Jerryllä ollut joskus jotain kirsikkajäätelöä myynnissä, oli siinä kai jotain muutakin. Se oli minusta hyvää, mutta en ole kyllä aikoihin tainnut nähdä sitä kaupoissa.
Oisko se ollut Cherry Garcia?
Ingmanillakin oli irtojäätelönä kirsikka-valkosuklaajäätelöä vielä muutama vuosi sitten ja todella hyvää oli myös tuo Cherry Garcia. Harmi, että kirsikkajäätelöiden valikoima on nykyään Suomessa niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Tai pistaasijäätelöä?
3 kaveria
Tai pistaasijäätelöä?