Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät vaikuttavat olevan korkeasti koulutettuja

Vierailija
18.03.2017 |

Tuli postissa joku Vihreiden vaalimainos ja siellä näyttää suurin osa olevan korkeasti koulutettuja. FM, FM, DI, DI, Opettaja, Tohtori, Lääkäri jne jne. Persujen mainosta kun katsoo, niin siellä on Ojankaivaja, Rekkakuski, Työtön, Työtön, Roska-autonkuljettaja jne jne. Kyllä minä enemmin uskon koulutettujen vihreiden sanaa kuin näiden yksinkertaisten persujen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreillä on ihan hyviä ideoita, mutta itse äänestän Kokoomusta. Ainoa järkipuolue järki-ihmisille. Persut nyt on pelkkä poraava lapsikuoro.

Vierailija
2/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuton petturi on vastuuton ja petturi vaikka koulutettunakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatteja ei kirjoiteta isolla.

Vierailija
4/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän kommunisteja ja olen KTM. Ei kannata yleistää, että kaikki korkeakoulutetut olisivat viherliberaaliälykköjä. En edes halua olla.

Vierailija
5/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos eduskuntaakin katsoo, niin persujen edustajathan Avat kaikkein korkeimmin koulutettuja. Vihreät puolestaan eivät ole saaneet opintojaan loppuun, eli käytännössä ovat ylioppilaita. Terävin kärki eli Haavisto ja Sinnemäki nyt esimerkiksi.

Vierailija
6/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on juuri niitä jotka ovat käyneet kalliit koulut valtion piikkiin, ja tekevät jotain huuhaata edelleen valtion piikkiin. Ihan hyviä ideoita, mutta kenen rahalla?

Vierailija
7/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on hyvä puolue ihmisille, jotka syyttävät muita omista epäonnistumisistaan. Kun koulussa Persut keskittyivät lähinnä tappelemiseen, ryyppäämiseen ja tupakoimiseen niin sehän on tietysti muiden vika. Vihreät ja Kokoomuslaiset menivät hyviin ja kovapalkkaisiin hommiin.

Vierailija
8/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät on juuri niitä jotka ovat käyneet kalliit koulut valtion piikkiin, ja tekevät jotain huuhaata edelleen valtion piikkiin. Ihan hyviä ideoita, mutta kenen rahalla?

Jaa? Itse olen ohjelmistotekniikaan DI, Vihreä ja yksityisellä puolella töissä. Minun tuloistani maksetaan Persujen työttömyyskorvaukset.

Vierailija
9/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä sellainen lisäys, että vihreillä ei ole mitään tekemistä luonnonsuojelun kanssa. Ainoa oikeasti vihreä on Pentti Linkola, joka edes yrittää tehdä jotain oikeita tekoja luonnon suojelemiseksi. Vihreät vaan rakentaa kaikki paikat täyteen kivoja taloja ja fantastisia raidejokereita sekä metroja. Pisararataa pukkaa ja kaikilla on kivaa. Kuitenkaan näillä itseään vihreiksi kutsuvilla ei ole kiveksiä pudottaa omaa elintasoaan, joka olisi välttämätöntä luonnon säilymisen kannalta. Vähemmän puhetta ja enemmän tekoja, kiitos.

Vierailija
10/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän kommunisteja ja olen KTM. Ei kannata yleistää, että kaikki korkeakoulutetut olisivat viherliberaaliälykköjä. En edes halua olla.

No ei tuossakaan kyllä yhteiskunnan kannalta paljon järkeä ole.

Vierailija
11/11 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreitä että tätä aluetta ei rakenneta täytween, jätetään myös luontoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi