Ahne, itsekäs typerä "kaverini"
Kirjoitin tänne n.kuukausi sitten kaveristani jolle halusin antaa hyväkuntoisia mutta minulle tarpeettomia huonekaluja. Valiti tuolloi kaverini röyhkeydestä että minun tulisi jättää huonekalut hänen ovelleen jos hän ei satu olemaan kotona. No, muuttopäivä tuli ja lähdin siivoamaan asuntoa, kaverini "huonekalut" edelleen siellä paikoillaan. Mieheni järjesteli kyytiä vielä viimeisille tavaroille ja kaverini tuli myös pummaamaan kaljaa ja tupakkaa. Kun hän kuuli että mieheni soitti pakettiautoa, kysyi kaverini voisinko järkkää hänen tavaroilleen kyydin. Vastasin että en nyt mokomia mieti ja että siivoan asuntoa. Naapuri pölähti paikalle ja vei yhden hyllyn itselleen kotiin. Tämän kuultuaan, kaverini alkoi räkyttämään ettenkö sano mitään ja että minun tulee käskeä naapurini tuomaan hylly takaisin. Vastasin ettei kiinnosta, kunhan saan asunon tyhjäksi. Tämän jälkeen kanerini pyysi minua viemään hänet kotiin, josta kieltäydyin ja hän suuttui.
Tänään hän soitti ja valitti kuinka annoin naapurini viedä häneltä yhden hyllyn ja että missä muut tavarat on. Vastasin että jätin ne rappukäytävään ja joku oli ne vienyt pois, eikä minua kiinnosta missä ne on. Kaverini pyysi miehensä puhelimeen joka valitti että naapurini oli haukkunut kaveriani. Sanoin että uskon hyvin, sillä kuulin kaverini haukkuvan naapuriai hyllyn viemisestä.
Ihan oikeasti, mitä hemmettiä?? Tässä puhutaan nyt aikuisista ihmisistä.
Kommentit (17)
Onneksi muutettiin pois tuolta, en muuta sano. Nyt tämä kaverini meni miehensä kanssa käymään entisellä naapurillani. Varmaan vaativat sitä hyllyä takaisin tai jotain. Sen mies uskoo näköjään typerää, ylimielistä, itsekästä vaimoaan kuin minua. äh, luovutan. ap
en tajunnut puoliakaan, koska oli todella sekava aloitusviesti. Voitko ap rauhoituttuasi vaikka kirjoittaa uudelleen...
Hyllyn voi myös polttaa uunissa siitä saa hyvää polttopuuta.
Epäselvät viittaussuhteet ja muutenkin rasittavaa lukemista. Opettelisivat kirjoittamaan
Soittaisin poliisille jos olisin naapuri.
Vierailija kirjoitti:
en tajunnut puoliakaan, koska oli todella sekava aloitusviesti. Voitko ap rauhoituttuasi vaikka kirjoittaa uudelleen...
Olin luvannut kaverilleni hyväkuntoisia ilmaisia huonekaluja koska muutamme pois. Kaverini ei kuukauteen saanut kyytiä järjestettyä ja viimeisenä muuttopäivänä tuli paikalle vaatimaan että järjestän hänen tavaroilleen kuljetuksen-ilmaiseksi tietenkin. Naapurini tuli yllättäen käymään ja kantoi mieheni kanssa viimeisiä tavaroita ja vei yhden hyllyn kotiinsa ja keverini suuttui tästä. Ymmärrätkö nyt? ap
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan hävettiin kerejäämistä niin tavan että mieluummin poltettiin pöytä talvella polttopuikshsi kuin mentäisiin sossuun itkemään polttopuurahoja.
Kyllä näin on vissi ja varma.
Hävettää katsoa sossunpummeja.
Mutta on niin tehty työ kannattamattomaksi tässä verohelvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan hävettiin kerejäämistä niin tavan että mieluummin poltettiin pöytä talvella polttopuikshsi kuin mentäisiin sossuun itkemään polttopuurahoja.
Kyllä näin on vissi ja varma.
Hävettää katsoa sossunpummeja.
Mutta on niin tehty työ kannattamattomaksi tässä verohelvetissä.
Se on just sitä kun ei enää hävetä sitä tilaansa. Mennään röyhkeästi hymyillen sossunluukulle coolisti nojaillen ja pyydellään rahaa kun ei ole ja laulellen kenkiä kopautellen poistutaan ovesta ja ulkona paistaa aurinko sekä taivaalle joen ylle on noussut irvistävä sateenkaari. Taustakuvan vasemmalla puolella on luonnollisesti kirkko.
Ajattelin että soitan kaverilleni. Olen ns.kiltti ja hyvin kärsivällinen mutta toisaalta räjähdän helposti. Olen jo pitkään katsonut läpi sormien kaverini perseilyä, mutta nyt alkaa mitta täyttyyn. Olen keksinyt tekosyitä kaverini käytökselle mm.köyhyys ja parisuheongelmat, mutta olen varma että hän on vain aina ollut tuollainen törkeä oman edun tavoittelija piittaamatta vittuakaan kenestäkään muusta ihmisestä. ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että soitan kaverilleni. Olen ns.kiltti ja hyvin kärsivällinen mutta toisaalta räjähdän helposti. Olen jo pitkään katsonut läpi sormien kaverini perseilyä, mutta nyt alkaa mitta täyttyyn. Olen keksinyt tekosyitä kaverini käytökselle mm.köyhyys ja parisuheongelmat, mutta olen varma että hän on vain aina ollut tuollainen törkeä oman edun tavoittelija piittaamatta vittuakaan kenestäkään muusta ihmisestä. ap
Sano sille että et voi olla sian ystävä.
Kaikista parasta olisi jos jokainen kansalainen saisi sen kansalaispalkan tai perustulon tms. Ja jämähtäisi paikalleen odottamaan tuhoa. Sitten kaiken miljardivelan jälkeen alettaisiin kaivella taas ojia ja ojankaivajillekin löytyisi kannattavia töitä.
t. Uus alku ja sen enteevä kansanloma kreikan
Miksi Kreikkalaiset ovat ainoita EU:ssa jotka järkevästi pelaavat varman päälle nautiskellen elämästä?
Miksi on ilmapiiriä että kreikkalaiset olisivat paskiaisia? Kun ei se ole Kreikkalaisten vika että ihmiskunnassa on inhimillisyyttä ja ymmärtäväisyyttä ylipitkäänkin kunnes selviää että toinen osapuoli on pelanut alusta lähtien hyvin varmaa peliä odottaen vain että hieno idea musertuu.
Suomenkin tulisi ottaa paljon lainaa ja lisää erilaisia tukia myös yrittäjille yritystukia jotta yrittäminen kannattaisi edes jotenkin :)
Sanoisinko että se pöydän myynti pikemminkin kuin poltto olisi kannattavampaa. Ja sitten myynnin lisäksi sossunluukulle, muuten häviää ja muut vie luukut.
No niin eli tämä hyvä "kaverini" oli mennyt sitten entiselle naapurilleni räyhäämään miehensä kanssa. Olivat vaatineet että entinen naapurini, joka on vanhempi mies, kuljettaa kaapin heidän kotiinsa. Tällä miehellä ei ole autoa. Miten joku kehtaa? Nyt soitan sille paukapäälle ja kerron mielipiteeni. Suututtaa. Oli sanonut että se on HÄNEN kaappinsa, tosiasiassa ne tavarat olivat tyttäreni joka ei niitä enää halunnut. ap
Soita ensin entiselle naapurille ettei lotkauttaa korvaansakaan ex-kaverillesi..
Vierailija kirjoitti:
Soita ensin entiselle naapurille ettei lotkauttaa korvaansakaan ex-kaverillesi..
Oli myöhäistä, en tiennyt että aikoo tosissaan mennä vielä käymään siellä. ap
Köyhillä on köyhien ongelmat. Tapellaan vaikka sitten ilmaisista hyllyistä.