Jethro Rostedt työttömyydestä: "Pitää itse tehdä asialle jotain eikä vinkua ja vikistä pienimmästäkin asiasta"
Näin on. Totta joka sana. Työttömät ottakaapa oppia noista sanoista:
http://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2017/201703182200087831_wa.shtml
Kommentit (111)
Työnhausta on tullut kauheaa farssia. Olen ihan tavallisella ammattialalla, jossa jo työhakemuksiin saatetaan pyytää videoesittely ja suositukset. Olin työhaastattelussa, johon oli kutsuttu useampi ihminen. Kyseessä oli neljän viikon sairasloman sijaisuus, jota varten haastateltiin useampi alalle kouluttautunut ihminen... Kyseltiin todella tarkkaan pientä nippelitietoa ja taitoja, joita ei peruskoulutukseen kuulu. Nykyään työnantajat ovat vaativia.
Olen kuudetta kuukautta työttömänä, joten tottakai alankin tässä vikistä ja vinkua joka asiasta. Mitään muuta en ole tehnytkään!
Jethro huolehtii nyt vaan omista asioistaan ja myy niitä kiinteistöjä.
Kuinkahan monta kertaa Jethro on toivottanut "hyvää suihinottopäivää" äidilleen? Vaikuttaa jotenkin vajaalta koko tyyppi.
Taitaa olla Jethron naisvihan taustalla ongelmallinen äitisuhde. Kannattaisi puhua ammattilaisen kanssa ja siirtyä elämässä eteenpäin.
Hän on ehkä laskelmoinut, että osa (järjettömästä syystä) työttömille kateellisista kokoomuksen äänestäjistä ajattelee juuri noin. Ja se osa äänestää sitten häntä.
Minusta taas noin typerä sutkaus on huonoa mainosta kokoomukselle.
Hyvä että saadaan lisää Kokoomuslaisia kaupunginvaltuustoon. Loppuu kaupungilta se femakkojen mielistely ja vihervasemmiston paskaprojekteihin rahojen tuhlaaminen ainakin täällä Turussa. Parasta aktivointia on se työnteko vaikka vähän pienemmälläkin palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen ihmisen työnteko vain lihottaa rasististen kapitalistisikojen tilipussia.
No mitäs pikku kommunistimme tietää?
Joko työväentalolla jaetaan aseita?
Itsehän et ole tehnyt niin mitään elantosi ettn mutta tuet kelpaavat kyllä, niinhän se oli.
Jethro tekee aina kuten hän ajattelee muiden toivovan hänen tekevän. Tässä "suihinottopäivä" kommentissa hän ajatteli sen sopivan kokoomuslaiseen arvomaailmaan tai lähinnä siihen mitä hän sitä ymmärtämättömyyttään kuvittelee sen olevan. Pieleen meni ja pahasti.
Jethrokin lähti ehdolle vaaleihin, onko häneltä työt loppumassa?
tuosta lausunnosta huolimatta ei puolelle miljoonalle riitä töitä vaikka kuinka "yrittäis"
Eikö Jethro luvannut Mummomafiassa sille yhdelle naiselle töitä? Ja työt jäivät saamatta kuten myöhemmin selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Totta joka sana. Työttömät ottakaapa oppia noista sanoista:
http://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2017/201703182200087831_wa.shtml
Jetinpullukkahan tarjosi "hyvät kaupat"-ohjelmassa yhdelle myyjänaiselle töitä kiinteistöfirmastaan. Monta kuukautta myöhemmin iltapäivälehdessä nainen kertoo ettei ole töitä saanut ja jeti kiukuttelee kun kysytään et ihan sama, puheet on puheita.
Kas, asennevammaisten kokoontumisajot täällä taas.
Vielä kun Jethro muistaa mainita risusavotan niin hällä on kokoomuksen työllistämispolitiikka täysin hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun Jethro muistaa mainita risusavotan niin hällä on kokoomuksen työllistämispolitiikka täysin hallussa.
Kokoomus - metsään katsojien puolue
Kysyin kerran Jehtrolta Turun kesäillassa, että mitä Suomen kasvavalle ylipaino-ongelmalle pitäisi tehdä ja että olisiko tuloihin sidottu läskivero hyvä idea. Ei vastannut. Ei hymyillyt. Ei nauranut, ei sanonut sanaakaan. Lyllersi vain pois huippuvauhtiaan tympeä ilme naamallaan. :D
Vaikka Jetro pelle onkin (ADHD?), niin oikeassa on. Työttömyys ON ainakin osittain liian usein oma vika. T:työtön myös itse
Tavallisen ihmisen työnteko vain lihottaa rasististen kapitalistisikojen tilipussia.