Minulla on vähän sutinaa yhden ulkomaalaisen urheilijan kanssa, enkä oikein tiedä mitä tehdä.
Ihan alkuun sanottakoon, että ei ole mikään Usain Boltin kaltainen superjulkkis, todennäköisesti kovinkaan moni teistäkään ei häntä tiedä, vaikka ihan ok:sti pärjäileekin.
No sitten kysymykseen.. hänen kautensa loppuu piakkoin ja hän treenailee kesäisin suomessa jonkin verran ja nyt jo kovasti haluaisi tavata taas.. En tiedä mitä tehdä ja kannattaako edes antaa itseni ihastua tämän enempää..
Hän kuitenkin kiertelee maapalloa suurimman osan vuodesta, voiko suhde silloin toimia?
Hänellä ei kovin montaa vuotta ole enää urheilu-uraa jäljellä, mutta silti..
Voiko suhde toimia, jos toinen on lähes koko ajan muualla?
Mietin tätä siksi, että vihellänkö nyt pelin poikki vai katsonko mihin tämä johtaa ja todennäköisesti särjen sydämeni?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän mikä on oma tasosi. Jos mies tuntuu olevan "liian hyvä ollakseen totta", niin hän on sinua tasokkaampi ja olet hänelle tod.näk. kiva pano, turha kuvitella vakampaa. Jos taas olet kaunis ja tasokas nainen, jolla ollut tasokkaita miehiä ennenkin, niin sitten voit ehkä jopa varovaisesti haaveilla vakavammasta suhteesta.
No jos noin raa-asti mietitään ulkonäköä, niin minä olen meistä se paremman näköinen ja tämä mies on vähän "erikoisen näköinen", mutta mun mielestä todella ihanalta näyttää, vaikka moni ei ilmeisesti ole samaa mieltä. Ap
Ei ole kyse nyt miehen ulkonäöstä. Jos on tunnettu urheilija, niin hän on jo lähtökohtaisesti tasokas, koska statusta jne.
Urheilija joo, mutta kuten sanoin, ei todellakaan erityisen tunnettu, vaikka ihan ok:sti pärjäileekin.. Ap
Älä ylianalysoi ja murehdi liikaa, voit menettää elämäsi rakkauden. Ja jos juttu menee mönkään, sekin kuuluu elämään. Myöhemmin menetetyt tilaisuudet harmittavat muuten.
Av on vähän huono paikka saada rohkaisua tai positiivisia viestejä näissä jutuissa.
Tsemppiä ap, ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu! :) minkä lajin urheilija on kyseessä?
Urheilu on hänen ammatti ja se täytyy sinun ymmärtää.Muuten suhteesta ei tule mitään.Kuuntele sydäntäsi .Jos tunnet vetoa häneen ja tunne on molemminpuolinen niin miksikäs ei.Anna suhteelle mahdollisuus ettei vanhana kaduta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Mikä laji? Mikä maa?
huhuu ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huhuu ap?
No eikai sillä niin väliä, että mikä laji ja maa:)
Euroopan valtio ja talviurheilulaji :)
Ja kiitos tsempeistä, kai tässä sitten pitää uskaltaa katsoa mitä tästä voisi tulla ja jos ei tule mitään, niin ainakin uskalsin kokeilla:) ap
Missä tapasitte ja miten tämä "sutina" alkoi?? :)
Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs lajin urheilija on kyseessä? :)
Itse arvelen, että joku talvilaji kenties, jos kausi loppuu kohta. Vielä kun kerran harjoittelee Suomessa kesäisin. Suomessa kun ollaan melko edistyksellisiä siinä, miten talvilajeihin treenataan kesällä.
Onhan noita lajeja, joiden kaudet on muihin vuodenaikoihin muissa maailman osissa ja kesäisin Suomessa, esim. jenkkifutis.
Siis melkein kaikki lajit on muualla tauolla kesäisin. Jalkapalloakin pelataan ulkomailla talvi ja kesällä on tauko.
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasitte ja miten tämä "sutina" alkoi?? :)
Onnea matkaan!
Kiitos :) Olin katsomassa hänen lajinsa kilpailuja ja siitä se lähti:) ap
Avasin tän vain siks että pääsen kysymään onko usain bolt :D
Vierailija kirjoitti:
Avasin tän vain siks että pääsen kysymään onko usain bolt :D
Heh:D Eipä sentään:) ap
No siis ensisijaisesti mieti:
- tarvitsetko miestä loppuiäksi?
Jos kyllä,
- voisitko joskus asua miehen kotimaassa?
Näillä hahmottuu asia jo kummasti itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
No siis ensisijaisesti mieti:
- tarvitsetko miestä loppuiäksi?
Jos kyllä,
- voisitko joskus asua miehen kotimaassa?
Näillä hahmottuu asia jo kummasti itsellesi.
En tarvitse, mutta haaveilen kyllä tulevaisuudessa perhe-elämästä:)
Voisin kuvitella asuvani hänen kotimaassaan, jos asiat menisi niin pitkälle. Ap
kyllä olet harhainen. nyt jo fantasioimassa muuttamisesta miehen kotimaahan.. usko jo ei sulla ole jakoa. tuollaisilla miehillä panoja riittää! etenkin mitä tunnetumpi on.
Joku norjalainen hiihtäjä kuitenkin ;) Tsemppiä sulle, ap. Toivotaan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Joku norjalainen hiihtäjä kuitenkin ;) Tsemppiä sulle, ap. Toivotaan parasta.
Kiitos:) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussu joka maassa...
Niin no, mistäs sitä tietää:D Mutta, en kyllä usko, koska vaikuttaa kunnolliselta mieheltä. Mutta joo, ei koskaan voi olla täysin varma kenestäkään, ei edes suomalaisista miehistä :) ap
No niinhän se Axlkin vaikutti kunnolliselta mieheltä, sama typeryys ja ämmien naivius jatkukoon, jatkakaa vapaasti. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on vähän yli 30 ja itse olen 9v nuorempi. Ap
UUH, teinilöyhkää
No.. Tiedän, että ketään ei varmaan kiinnosta, mutta haluan kertoa tänne kun ei ole ketään muutakaan kenelle kertoa, että lauantaina on sitten treffit :D Jännittää ihan mielettömän paljon, enkä tiedä mitä odottaa. Tää on rohkeinta mitä olen ikinä uskaltanut tehdä :)
Ap
Mä kyllä vaan nauttisin siitä mitä on tarjolla ja jos saisin kunnolla turpaan (siis kuvainnollisesti) niin sit kärsisin nahoissani.Yleensä sitä harmittelee tekemättä jättämisiä kuin tekemisiä.Tunnut kuitenkin olevan aika realisti etkä hattarapilvissä.