Vierailija

Eli ei kannata lannistua naisten jäätävästä käytöksestä, koska totuus on usein paljon valoisampi. Äärimmäinen ujous on aika yleistä suomi naisilla olen seurannut.

• ylös 26
  • alas 5

Kommentit (13)

Vierailija

Vihdoinkin älyllistä elämää! Totta näin se on. ja kun teitä miehiä on niin moneen junaan kuten naisia että täytyy olla varuillaankin kaikenlaisten hyypiöiden takia. mutta suurin osa on hyviä miehiä kuitenkin

ujo nainen

• ylös 17
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oma käytökseni on tulkittu usein ylimieliseksi tai tylyksi. Oikeesti kysymys on ollut vain ujoudesta.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten erottaa ujon ujoilun oikeasta torjunnasta?

ujo kääntää pään alas, menee lukkoon, mutta kuitenkin kohta katsoo takaisin eli on kiinnostunut. Tyly ei välitä, ei katso ei vilkuile jne. kyllä sen erottaa.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Tarkoitinkin juuri että nuo super tylyt tapaukset jotka kääntää pään on oikeasti usein kiinnostuneita.

AP

Vierailija

Mua on  luultu  monesti ujoksi, vaikken sitä todellakaan ole. Hiljainen vaan uudessa isommassa porukassa, kun otan selvää mieluummin kuuntelemalla millaista porukkaa on liikkeellä.

Samoin on turha kuvitella että olisin ujo jos en vaikuta kiinnostuneelta vaikkapa bussissa tuijottavaan tyyppiin. Totta se on, en vaan ole kiinnostunut. Saatan toki vilkaista uudestaankin, jos tunnen tuijotuksen jatkuvan ja se häiritsee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkoitinkin juuri että nuo super tylyt tapaukset jotka kääntää pään on oikeasti usein kiinnostuneita.

AP

siihen liittyy sitä, että harmittaa että jäi kiinni että kiinnostaa. mutta mua kiinnostaa ihmiset joka päivä yleisesti, en useinkaan ole sillä lailla kiinnostunut. kaveripohjalta on aina hyvä lähteä. baarissakin voi jutella miesten kanssa ihan vain kavereina ja siinä katsoa onko yhteista. haluan kannustaa miehiä asialliseen lähestymiseen. jos joku tulee selvinpäin juttelemaan niin melkein aina vastaan. suomessa on jotenkin tabukulttuuri ettei toisia ihmisiä saisi lähestyä. ja kuitenkin me kaikki tarvitaan toisiamme ja ihmiset kiinnostaa ja ois kiva mennä joskus juttelemaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nainen on tyly koska sitä ei kiinnosta. Koita tajuta.

Juuri näin. Minäkin olen ihmetellyt sitä miten miehet eivät tajua että turha yrittääkään sellaista naista joka ei luo muuta kuin vahingossa ohimenevän, välinpitämättömän katseen häneen. Aika epätoivoisia suomalaiset miehet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.