Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka laitatte paljastavia kuvia someen..

Vierailija
18.03.2017 |

..miksi, pakko kysyä?

Tapailin hetken aikaa yhtä ihan kivaa nuorta naista, mutta hänen somensa oli täynnä kuvia rinnoista, pakaroista ja huulet törröllä. #fitness #girlswithmuscels yms.

No se ei kestänyt kauaa. En tiedä olenko outo, mutta en vaan kestä tuollaista huomiohuoraamista. Oli muuten ihan kiva, mutta tuleehan tuollaisesta vähän bimbo kuva?

Eli jos täällä on paikalla naisia, jotka laittaa someen kuvia itsestään puolialasti, niin miksi? Mitä haette niillä kuvilla? Ovatko vanhempanne ylpeitä kun tytär esittelee tissejään somessa?

Ja vinkkinä teille: lopettakaa se. Huonoin tekosyy, että "laitan tän kuvan mun perseestä instaan itteni takia enkä hae huomioo" juu etpä.

Ja se on niin yleistä. Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta jos joskus lapsia tulee ja tytär pistää paljastavia kuvia itsestään koko kansan nähtäväksi niin huh.. Pettyisin itseeni isänä. Karsea ajatus. Missä on arvostus itseään kohtaan?

En vaan ymmärrä. Kiitos ja anteeks.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

N22

Vierailija
2/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Jatkakaa herkkupeput!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli älykkökanava friillä juttua kaiffarista, joka ihastui netissä kauniiseen blondiin, jolla oli sangen antavia kuvia netissä. Paljastui, että tätä heppua kusetettiin, kuvat oli hakkeroitu pilvipalvelusta, nimi feikki jne. Heppu hei veti pultit ja etsi kaikki tiedot tästä kuvissa olevasta neitosesta, ja puhkui pyhää vihaa. Vaikka tiesi, ettei tytöllä ollut huijauksessa sinänsä mitään osaa tai arpaa, niin hepun mielestä jonkun piti maksaa hänen nöyryyttämisestään. Hankki puukot, köydet ja jeesusteipit, otti selvää tytön kotiosoitteesta ja matkusti USA:n länsirannikolta Kaliforniaan tappoaikeissa. Murtautui tytön kotiin, mutta onnekseen likka ei ollut kotona, oli mennyt ystävänsä luo yökylään. Se mitä ilmeisemmin pelasti hengen. 

Kusettajaksi paljastui joku heppu Etelä-Afrikasta, mutta kiinni sitä ei saatu. Ja mistäpä sitä oikeastaan olisi voitu syyttääkään. Hakkeroinnista? Mut olisihan se voinut väittää, ettei ole itse hakkeroinut, vaan että kuvat löytyivät netistä yleisestä kuvatulvasta. 

Vierailija
4/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs herkkupeput laittaa revittelykuvansa?

Vierailija
5/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kuvia normaalia paljastaviampia itsestäni, koska rakastan kroppaani, olen ylpeä siitä ja kyllä, tykkään huomiosta. En aio lopettaa, koska en näe tässä mitään väärää. Ei ole keltäkään pois.

Vierailija
6/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä on arvostus itseään kohtaan?"

Miksi ajatellaan, että arvostaa itseään jos peittää mahdollisimman paljon pintaa? Eikö itsearvostus ole sitä, että tekee juuri niinkuin itse tykkää ja tuntee?

Vierailija
7/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kuvia normaalia paljastaviampia itsestäni, koska rakastan kroppaani, olen ylpeä siitä ja kyllä, tykkään huomiosta. En aio lopettaa, koska en näe tässä mitään väärää. Ei ole keltäkään pois.

Ja jos minun isäni tulisi huutelemaan, että on pettynyt minuun ja epäonnistunut kasvattamisessani, katkaisisin varmaan välit. Minä saan tehdä kropallani mitä tahdon eikä rintavako tai belfie vähennä ihmisarvoani.

Vierailija
8/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko?

Vierailija
9/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Missä on arvostus itseään kohtaan?"

Miksi ajatellaan, että arvostaa itseään jos peittää mahdollisimman paljon pintaa? Eikö itsearvostus ole sitä, että tekee juuri niinkuin itse tykkää ja tuntee?

Miksi ei voi arvostaa ilman että nostaa peppunsa pystyyn, kaartaa selkänsä ja nousee varpaille kuin kiimainen kissa ja joku ottaa kuvan sun perseestä? Miksi ei ole normaalia asentoa ikinä näillä itseään arvostavilla, niissä kuvissa.

Vierailija
10/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisitko vailla? Montaako haluaisit?

Vierailija
11/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos minun isäni tulisi huutelemaan, että on pettynyt minuun ja epäonnistunut kasvattamisessani, katkaisisin varmaan välit. Minä saan tehdä kropallani mitä tahdon eikä rintavako tai belfie vähennä ihmisarvoani.

Ei se vähennä ihmisarvoa, vaan sinun arvostamistasi. Oletko liian tyhmä, että tajuaisit sen eron?

Vierailija
12/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko?

Haluaisin.

Vierailija
13/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko?

Haluaisin.

Millaisesta tykkäät?

Vierailija
14/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä suhteessa olen vanhanaikainen. Yksi kerrallaan. Kimppakivat on muille.

Vierailija
15/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko?

Haluaisin.

Millaisesta tykkäät?

Olen aika kaikkiruokainen.

Vierailija
16/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäslaista meininkiä ja asentoa?

Vierailija
17/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka pistää kuvia naamastaan ja muualta hakee huomiota. Ite en oo somessa ollenkaan

Vierailija
18/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tietty herkkupeppu mielessä vai käykö mikä vaan?

Vierailija
19/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäslaista meininkiä ja asentoa?

Ihan perusjuttuja. Yksi vaan, että ilman hygieniavälineitä.

Vierailija
20/42 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, millaiset ihmiset haluaa sullekin huomiota antaa. Varmaan jotkin vajaaälyiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän