Te naiset jotka laitatte paljastavia kuvia someen..
..miksi, pakko kysyä?
Tapailin hetken aikaa yhtä ihan kivaa nuorta naista, mutta hänen somensa oli täynnä kuvia rinnoista, pakaroista ja huulet törröllä. #fitness #girlswithmuscels yms.
No se ei kestänyt kauaa. En tiedä olenko outo, mutta en vaan kestä tuollaista huomiohuoraamista. Oli muuten ihan kiva, mutta tuleehan tuollaisesta vähän bimbo kuva?
Eli jos täällä on paikalla naisia, jotka laittaa someen kuvia itsestään puolialasti, niin miksi? Mitä haette niillä kuvilla? Ovatko vanhempanne ylpeitä kun tytär esittelee tissejään somessa?
Ja vinkkinä teille: lopettakaa se. Huonoin tekosyy, että "laitan tän kuvan mun perseestä instaan itteni takia enkä hae huomioo" juu etpä.
Ja se on niin yleistä. Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta jos joskus lapsia tulee ja tytär pistää paljastavia kuvia itsestään koko kansan nähtäväksi niin huh.. Pettyisin itseeni isänä. Karsea ajatus. Missä on arvostus itseään kohtaan?
En vaan ymmärrä. Kiitos ja anteeks.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs herkkupeput laittaa revittelykuvansa?
Onko joku tietty herkkupeppu mielessä vai käykö mikä vaan?
Ei mitään tiettyä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan kuvia normaalia paljastaviampia itsestäni, koska rakastan kroppaani, olen ylpeä siitä ja kyllä, tykkään huomiosta. En aio lopettaa, koska en näe tässä mitään väärää. Ei ole keltäkään pois.
Ja jos minun isäni tulisi huutelemaan, että on pettynyt minuun ja epäonnistunut kasvattamisessani, katkaisisin varmaan välit. Minä saan tehdä kropallani mitä tahdon eikä rintavako tai belfie vähennä ihmisarvoani.
Ei se vähennä ihmisarvoa, vaan sinun arvostamistasi. Oletko liian tyhmä, että tajuaisit sen eron?
Mutta miksi arvostat minua vähemmän, jos kuvassani näkyy rintavakoa tai laitan etappikuvia vatsalihaksistani, takamuksestani, joita treenaan? Tätä ajatusmaailmaa mun on vaan erittäin vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan kuvia normaalia paljastaviampia itsestäni, koska rakastan kroppaani, olen ylpeä siitä ja kyllä, tykkään huomiosta. En aio lopettaa, koska en näe tässä mitään väärää. Ei ole keltäkään pois.
Ihmettelen, millaiset ihmiset haluaa sullekin huomiota antaa. Varmaan jotkin vajaaälyiset.
Itse kyllä antaisin huomiota intiimialueita paljastavia kohtaan. Ihania!
Odotan edelleen niitä kuvia.
Vaikka aijaahan!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka pistää kuvia naamastaan ja muualta hakee huomiota. Ite en oo somessa ollenkaan
"En ole somessa, olen vauvapalstalla!!! Eiku..?"
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleen niitä kuvia.
Vaikka aijaahan!
Mene p**no sivuille katselemaan niin ei tarttee odotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä on arvostus itseään kohtaan?"
Miksi ajatellaan, että arvostaa itseään jos peittää mahdollisimman paljon pintaa? Eikö itsearvostus ole sitä, että tekee juuri niinkuin itse tykkää ja tuntee?Miksi ei voi arvostaa ilman että nostaa peppunsa pystyyn, kaartaa selkänsä ja nousee varpaille kuin kiimainen kissa ja joku ottaa kuvan sun perseestä? Miksi ei ole normaalia asentoa ikinä näillä itseään arvostavilla, niissä kuvissa.
Mitä väärää näissä kuvissa on? Jotkut ovat tietoisempia vartaloistaan kuin toiset ja täysin sinut tällaisten kuvien kanssa. Itseään arvostava voi ottaa itsestään millaisia kuvia tahtoo, myös vihjailevia, peppua imartelevia, peittäviä, arkisia, you name it. Useammalle oma iho ja kroppa on niin arkinen juttu, ettei belfieissä ole edes enää mitään niin ihmeellistä. Peppu kun on ruumiinosa siinä missä muutkin.
Koko sosiaalinen media on yhtä isoa huomionhakua, mutta heti kun siihen liittyy naisen keho, nainen ei arvostakaan itseään ja hakee huomiota sairaalloisesti.
En koskaan ole kuullut, että kenenkään mielestä itsestään paljastaviampia kuvia ottava mies olisi jotenkin epävarma itsestään ja huonosti kasvatettu.
Onhan toi nyt ihan tajuttoman tyhmää laittaa isestään kuvia julki, joilla ilmaisette täysin julki, että kaipaatte seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajatellaan, että arvostaa itseään jos peittää mahdollisimman paljon pintaa? Eikö itsearvostus ole sitä, että tekee juuri niinkuin itse tykkää ja tuntee?Miksi ei voi arvostaa ilman että nostaa peppunsa pystyyn, kaartaa selkänsä ja nousee varpaille kuin kiimainen kissa ja joku ottaa kuvan sun perseestä? Miksi ei ole normaalia asentoa ikinä näillä itseään arvostavilla, niissä kuvissa.
Mitä väärää näissä kuvissa on? Jotkut ovat tietoisempia vartaloistaan kuin toiset ja täysin sinut tällaisten kuvien kanssa. Itseään arvostava voi ottaa itsestään millaisia kuvia tahtoo, myös vihjailevia, peppua imartelevia, peittäviä, arkisia, you name it. Useammalle oma iho ja kroppa on niin arkinen juttu, ettei belfieissä ole edes enää mitään niin ihmeellistä. Peppu kun on ruumiinosa siinä missä muutkin.
Koko sosiaalinen media on yhtä isoa huomionhakua, mutta heti kun siihen liittyy naisen keho, nainen ei arvostakaan itseään ja hakee huomiota sairaalloisesti.
En koskaan ole kuullut, että kenenkään mielestä itsestään paljastaviampia kuvia ottava mies olisi jotenkin epävarma itsestään ja huonosti kasvatettu.Onhan toi nyt ihan tajuttoman tyhmää laittaa isestään kuvia julki, joilla ilmaisette täysin julki, että kaipaatte seksiä.
Meinaan vähemmästäkin on ihmiset nolanneet itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos minun isäni tulisi huutelemaan, että on pettynyt minuun ja epäonnistunut kasvattamisessani, katkaisisin varmaan välit. Minä saan tehdä kropallani mitä tahdon eikä rintavako tai belfie vähennä ihmisarvoani.
Ei se vähennä ihmisarvoa, vaan sinun arvostamistasi. Oletko liian tyhmä, että tajuaisit sen eron?
Mutta miksi arvostat minua vähemmän, jos kuvassani näkyy rintavakoa tai laitan etappikuvia vatsalihaksistani, takamuksestani, joita treenaan? Tätä ajatusmaailmaa mun on vaan erittäin vaikea ymmärtää.
Mikä tarve? Se on ensinnäkin moraalitonta huomiohuoraamista. "Kattokaa mulla on hyvä perse etkö haluaisikkin panna mua pus;)"
Kyllä se kertoo ihmisestä paljon jos pitää huomiota saadakseen tehdä itsestään täysin pelle. Nuoret lapset ottavat vielä esimerkkiä tästä ja vieraantuvat todellisuudesta. Mitähän oma lapsesi ajattelisi jos oma äiti harrastaisi tälläistä kuvahuorausta? Entä mitä mieltä lapsen ikätoverit ovat tästä? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ole kuullut, että kenenkään mielestä itsestään paljastaviampia kuvia ottava mies olisi jotenkin epävarma itsestään ja huonosti kasvatettu.
Onhan pillukin ruumiinosa. Miksi et siitä kuvaa laita? Samoin tissit, miksi niistä näytetn vain puolet. Laita ny kerralla kokonaa esille, ei luulisi olevan ongelma kun on itsetunto nii korkealla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihminen, joka treenaa takamustaan on nolo. Vielä nolompi on ihminen, joka jakaa sen muille. Voisit muutenkin kailottaa ympäriinsä, ettet ole varma kelpaatko sänkyyn, mutta parantelemalla itseäsi uskot kelpaavasi. Tai että haluat, että sut otetaan himosta raivona, et arvosta seksissä vain tuttua kumppania ja läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka pistää kuvia naamastaan ja muualta hakee huomiota. Ite en oo somessa ollenkaan
"En ole somessa, olen vauvapalstalla!!! Eiku..?"
Fyi en oo koskaan postannu tänne kuvia kropastani tai naamasta tai ylipäätään hakenut huomiota ulkonäölläni 😝
Jos on somessa täysin anonyyminä, niin en sanoisi, että olen somessa.
Vierailija kirjoitti:
..miksi, pakko kysyä?
Tapailin hetken aikaa yhtä ihan kivaa nuorta naista, mutta hänen somensa oli täynnä kuvia rinnoista, pakaroista ja huulet törröllä. #fitness #girlswithmuscels yms.
No se ei kestänyt kauaa. En tiedä olenko outo, mutta en vaan kestä tuollaista huomiohuoraamista. Oli muuten ihan kiva, mutta tuleehan tuollaisesta vähän bimbo kuva?
Eli jos täällä on paikalla naisia, jotka laittaa someen kuvia itsestään puolialasti, niin miksi? Mitä haette niillä kuvilla? Ovatko vanhempanne ylpeitä kun tytär esittelee tissejään somessa?
Ja vinkkinä teille: lopettakaa se. Huonoin tekosyy, että "laitan tän kuvan mun perseestä instaan itteni takia enkä hae huomioo" juu etpä.
Ja se on niin yleistä. Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta jos joskus lapsia tulee ja tytär pistää paljastavia kuvia itsestään koko kansan nähtäväksi niin huh.. Pettyisin itseeni isänä. Karsea ajatus. Missä on arvostus itseään kohtaan?
En vaan ymmärrä. Kiitos ja anteeks.
Laitan semmoisen kuvan jollaisena mut näkee muutenkin. Minusta siinä ei ole mitään vikaa jos kuvassa hulluttelee tai näkee vaikka syvään uurretun paidan naisella.
Jos tuo häiritsee, niin enemmän on kyseessä sinun ahdasmielisyys ja kenties kateellisuus, koska SINÄ et noin pukeudu -miksi kukaan muukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, millaiset ihmiset haluaa sullekin huomiota antaa. Varmaan jotkin vajaaälyiset.
Olet todella ilkeä.
Minusta on ihan tyhmää rakentaa minäkuvaa ja itsetuntoa ulkonäön varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve? Se on ensinnäkin moraalitonta huomiohuoraamista. "Kattokaa mulla on hyvä perse etkö haluaisikkin panna mua pus;)"
Kyllä se kertoo ihmisestä paljon jos pitää huomiota saadakseen tehdä itsestään täysin pelle. Nuoret lapset ottavat vielä esimerkkiä tästä ja vieraantuvat todellisuudesta. Mitähän oma lapsesi ajattelisi jos oma äiti harrastaisi tälläistä kuvahuorausta? Entä mitä mieltä lapsen ikätoverit ovat tästä? Niinpä.
Ihan sama mitä äitini tekee. En yhtään ihmettele että sinua kiinnostaa mitä muut ajattelevat, näkee että häpeät varjoasikin ja pohdit miten elää koska joku sen tuomitsee. Toi on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan tyhmää rakentaa minäkuvaa ja itsetuntoa ulkonäön varaan.
Mutta itsestään voi pitää ilman että olisi s- kokoinen ja super nätti!
Mikä vika siinä nyt on jos ystävien kanssa jakaa kuvia itsestään/elämästään?
Vierailija kirjoitti:
Olet egosentrinen narsissi, hyi hyi, kusivittua.