Zalandolla bikinin yläosa 69,95, koko bikinit ebaysta 7€
Säästö 133€
http://aijaa.com/FMHL7y
Löysin tämän facebookin ryhmästä (suljettu) wish/aliexpress/ebay (Finland)
Minusta tuli juuri kiinankaupan ystävä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ebaysta käytettynä. Namnam
Ei ne käytettyjä ole, Ebayssa myydään uuttakin.
Ap
Noissa on vaan se huono puoli, että ei voi koskaan tietää mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Noissa on vaan se huono puoli, että ei voi koskaan tietää mitä saa.
Totta, se on tuurilla pelaamista, mutta jos löytää hyvän myyjän, tai saa tuosta ryhmästä vinkin hyvästä myyjästä, sen nimi kannattaa kirjoittaa ylös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noinkin voi käydä :(
Ap
Itse tilailen aika paljon vaatteita amerikkalaisilta myyjiltä, suomesta ei oikein löydy saman tyylisiä preppy tyylisiä vaatteita.
Olen aina ollut tyytyväinen, ja ne vaatteet on superhalpoja ja niin paljon parempilaatuisia kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ebaysta käytettynä. Namnam
Ebayssa ei myydä melkein mitään enää käytettynä, olet nyt aika monta vuotta jäljessä....
Nostan vanhaa ketjua, mutta tilasin Wishiltä kengät ja paksuhkon pitkän huivin. Yhteensä 19,85 ja molemmat on täsmälleen sellaisia kuin halusin. Tänään tulivat. Oli mun eka kerta kun tilasin tuolta, kaverin rohkaisemana uskalsin kokeilla. Huivi haisee pahalle, mutta sitä osasin odottaa ja pesen sen ennen käyttöä.
Toisaalta on huono omatunto, lapsityövoima ja tavarapaljoutta jne. Mutta nuo olisi täällä kaupassa maksanut halvimmillaankin 80e yhteensä. Ihan tarpeeseen ja käyttöön tilasin, siksi tuntuisi hullulta olla tilaamatta, kun ne kerran tarvitsin ja halvalla saa.
Eikö nyt jotain bikineitä saa ellokseltakin jo miltei siihen hintaan. Ja ainakin koko jotakuinkin täsmää. Mutta joo, tilaan Kiinasta itsekin jotain toisinaan.
Varmaan yli 90 prosenttia vaatteista tulee Bangladeshista, Kiinasta, Vietnamista jne.
Hinta pompsahtaa todella paljon kun Euroopalainen jälleenmyyjä myy sen.
Eihän noi nyt oikeasti ole saman valmistajan samat bikinit. Zalandolla on myynnissä se aito tuote, kiinakaupassa tästä halvempi kopio. Kiinakauppa on vaan käyttänyt samoja mainoskuvia. Joskus Kiinasta saa ihan hyvän kopiotuotteen, joskus sekin vähän raha menee hukkaan.
En väitä, etteikö noilla zalandon bikineillä olisi ylihintaa siihen nähden, että nekin on varmaan valmistettu Kiinassa. Mutta ainakin heillä on vastuu siitä, että myymänsä tuotteet vastaavat odotuksia, palautus on helppoa ja rahat saa tarvittaessa helposti takaisin.
Tilasin itselleni tuossa pari päivää sitten legginssit, samanlaisia myydään emp:llä 25e. Itse maksoin reilun 7e. Saa nähdä tuleeko paskaa vai hyvät 😂👍👌