Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua viimeksi harmitti tai huolestutti terveydentilassasi?

Vierailija
18.03.2017 |

Kerro terveyshuolesi.

Minua huolestutti viimeksi vasemmassa rinnassa tuntuva kipu, kun kohotin vasenta käsivartta. Se meni oikeastaan kokonaan ohi kun PMS meni ja kuukautiset alkoivat. Aion kuitenkin käväistä lääkärillä ja kertoa siitä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammografia ja papa-tulosten odottelu. Olin ihan hermona, kun vastauskirjekuoret olivat tulleet. Mies oli hakenut postin ja arvasin, että siinä olivat tulokset. Molemmista tuli samana päivänä. Menin kylppäriin avaamaan ne, että sain katsoa rauhassa. Onneksi ei löytynyt mitään kummassakaan. Olen 50v ja tämä oli ensimmäinen mammografia

Vierailija
2/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahka kutisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on krooninen, perinnöllinen sydänsairaus ja tähän asti olen ollut lähes oireeton, lääkkeiden avulla tietysti. Tänä talvena olen kuitenkin huomannut väsyväni eri tavalla kuin aiemmin ja esimerkiksi jyrkät ylämäet ja portaiden nouseminen kantamusten kanssa ovat tuntuneet vaikeammilta kuin ennen. Ilmeisesti sairauteni siis vähitellen pahenee, mikä tietysti oli odotettavissakin, mutta en olisi toivonut sen tapahtuvan vielä.

Vierailija
4/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vuoden kestänyt yskä. Erittäin verinen ulostaminen. Vasemman käden sormien nykivät liikkeet. Huimaus kun nousee ylös vuoteesta.

Mutta näillä mennään.

Vierailija
5/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselkäkipu. Ei vain lähde, vaikka miten ramppaan fysioterapiassa ja teen jumppaa. Nyt jo kolmas kuukausi alkaa tämän kanssa. Lääkäri kehottaa vaan lisää fysioa, ja välillä parasetamolia pahimpaan kipuun. On hankalaa selvitä arjen askareista, ja elämä tuntuu muutenkin rajoittuneelta. Aivastaminen tuntuu kamalalta. Olin vasta oksennustaudissa, ja oksentaminen on nyt muutenkin hirveää, mutta selkäkipuisena jotain aivan toista... 

Vierailija
6/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystiset alavatsakivut, joille ei löytynyt selitystä ultralla tai TT-kuvauksella.

Vierailija
7/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus.

Vierailija
8/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva närästys, röyhtäyttäminen, kirvely alakurkussa, liman eritys kurkusssa, kurkun ja kaulan kipu, korvasärky. En ole käynyt lääkärissä, mutta tällaista on jatkunut nyt kuukauden.

Vierailija
9/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva närästys, röyhtäyttäminen, kirvely alakurkussa, liman eritys kurkusssa, kurkun ja kaulan kipu, korvasärky. En ole käynyt lääkärissä, mutta tällaista on jatkunut nyt kuukauden.

Heh, et usko mutta mulla todettiin astman aiheuttamaksi.

Onko sulla muita astman oireita/ todettu?

Vierailija
10/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalossa arjoja patteja ja muhkuroita. Mammografiassa ei löytynyt kuitenkaan mitään. En kyllä edelleenkään tiedä mitä ne ovat.

Vierailija
11/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjoja=arkoja.

No 10.

Vierailija
12/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaista on aina murhetta. Hoidan todella tarkkaan eli harjaan kahdesti päivässä tai useammin ja puhdistan hammasvälit päivittäin, en syö usein makeaa enkä muutenkaan jatkuvasti napostele, mutta silti hampaat mätänee. Lisänä purentavika ja aristavat hampaat. Juurihoidettuja on jo monta. Pelkään milloin noita on pakko alkaa poistaa kun ei enää pysty korjata... 

Vierailija
13/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi? Joskus kymmenisen vuotta sitten mulla oli joku astman kaltainen tulehdustila ja käytin silloin atmalääkkeitäkin n. vuoden ajan, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään erityistä. Yskää on nyt kyllä, mutta olen sen yhdistänyt vain tuohon limaisuuteen. Himputti, pitää kai  kuitenkin käydä lääkärissä. 

Vierailija
14/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi? Joskus kymmenisen vuotta sitten mulla oli joku astman kaltainen tulehdustila ja käytin silloin atmalääkkeitäkin n. vuoden ajan, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään erityistä. Yskää on nyt kyllä, mutta olen sen yhdistänyt vain tuohon limaisuuteen. Himputti, pitää kai  kuitenkin käydä lääkärissä. 

Mullakin hieman vastaavaa! Kurkun ja nielun outoa kipua. Kun hengittää tuntuu jossain kurkussa vähän samalta kuin vaikka kylmägeeli iholla. Keuhkojen outoa kipuilua, keuhkokuvat ok. Limaa nousee, huonoa oloa ja siis raskauspahoinvointia muistuttavaa oksetusta. Närästystä ehkä, en tiedä ei polta nielua mutta samarin vie huonon olon hetkeksi pois. Lääkäri puhui astmasta. Ei tehty niitä tutkimuksia. Selvästi nyt parina kuivana päivänä katupöly tuntuu pahalta, kuin henki ei oikein kulkisi.

Minua huolettaa se, että jalasta leikattiin patti pois ja lääkäri soitti tuloksia, mutta en kerennyt vastaamaan puhelimeen ja nyt siitä on jo viikko. Heti maanantaina aion soittaa tk ja kysyä vastaanotosta näkeekö tulokset tai saanko uuden soittoajan. Lohduttaudun sillä, että jos olisi vakavaa olisi lääkäri kai soitellut uudestaan? Apua. Harmillinen juttu etten kerennyt puhelinta nappaamaan.

Vierailija
15/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkästä aikaa selvinpäin. Eli siis aivan järjetön, vuosia jatkunut iltarentoutuminen on hieman mietityttänyt aika ajoin. Siitä järjettömästä dokaamisesta huolimatta en ilmeisesti ole alkoholisti, koska voin olla selvinkin päin. Söin hyvin, eikä ole mitään "oloja", voiko tähän iltakaljattomuuteen tottua helposti?

Vierailija
16/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crohnin tauti ei tahdo mennä remissioon, alkaa jo turhauttaa jokapäiväinen mahakipu ja ripuli. Pitkään oli hyvä, mutta stressi laukaisi muutama kuukausi sitten. Huolettaa, kun ruuat eivät tahdo sulaa ja kulkeutuvat liian vilkkaasti suoliston läpi.

Vierailija
17/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalossa arjoja patteja ja muhkuroita. Mammografiassa ei löytynyt kuitenkaan mitään. En kyllä edelleenkään tiedä mitä ne ovat.

Pitäisi ottaa neulanäyte. EIhän kainalon patit mammografiassa näy.

Vierailija
18/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmitti diagnoosi ei siinä muuten mitään ongelmaa ollut.

Vierailija
19/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaista on aina murhetta. Hoidan todella tarkkaan eli harjaan kahdesti päivässä tai useammin ja puhdistan hammasvälit päivittäin, en syö usein makeaa enkä muutenkaan jatkuvasti napostele, mutta silti hampaat mätänee. Lisänä purentavika ja aristavat hampaat. Juurihoidettuja on jo monta. Pelkään milloin noita on pakko alkaa poistaa kun ei enää pysty korjata... 

Sama. Mulla vaan eroosio on syönyt kaikki hampaat ja purentavika tuhoaa lopulta nää kokonaan. Olen katsellut Youtubesta vaan kaikkia nuoria tubettajia, joilla on tekarit, että saisin edes jotain lohdutusta tähän kurjuuteen. Mutta kun Suomessa ei ees saa niin hienoja hampaita kuin jenkeissä =(

Vierailija
20/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys. Mutta se taitaa kuulua tähän vuodenaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi