Mistä TUMMANRUSKEA pinnasänky?
Tietääkö kukaan mistä löytyisi tummanruskea pinnasänky, joka ei olisi siis punainen (eli kirsikka tms.)? Olin tilaamassa netistä Brion pecan-väristä sänkyä, mutta se olikin aika vaalean ruskea ja hiukan punasävyinen meidän makuun. Jos joku on nähnyt / ostanut netistä tai jostakin liikkeestä, niin apu olisi tarpeen :). Ei tunnu mistään löytyvän...
Kiitosta jo etukäteen, jos jollakin on jotain vinkkiä :).
Liinakko
Kommentit (6)
Yleensähän Stockalta saa lähes kaikkea, joten pitääkin kysyä! Hyvä vinkki!
Sitä Ikeankin olen miettinyt, eli petsausta, mutta se sänky on mielestäni aika pieni. Ja tietysti olisin valmis ostamaan valmiiksi ruskean, jos vaan löydän jostakin.
Mielellään haluaisin uuden sängyn, mutta miksipä ei käytetty hyväkuntoinenkin olisi yksi mahdollisuus :).
Kiitos vielä vastauksestasi,
Liinakko
enää... on kuulemma joskus ollut. Mutta tän hetken mm. Brion valikoimissa ei enää tummanruskeaa saatavilla. Ainoastaan sitä Stokkea sai palisanterina, mutta se soikion mallinen sänky hirmu kallis...
Voi...oliskohan jollakin vielä idiksiä mistä voisi löytyä???
Liinakko
on aika tumman ruskea. Meillä on samansarjan hoitopöytä ja kuvailisin sitä tummanruskeaksi:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=…
Meillä on 1,5 vuotta sitten Lastentarvikkeesta ostettu Drewex (en muista mallia), joka on tummaksi petsattua puuta.
Aikanani kiersin kyllä kaikki mahdolliset kaupat ja tuo oli ainut... Harmi, kun emme ole siitä ihan vielä luopumassa, oltais muuten tehty hyvät kaupat ;)
salama
oli tänään Brion antiikkipetsinen Moonlux, jos se sopisi. Ei kyllä ole ihan tummanruskea vaan suht samanvärinen kuin Ikean.
Näemmä Brio on uusinut värinsä =( Kun me ostimme niin vauvatalojohannassa oli montakin ( myös tummanruskea) väriä, muttei enää.
Oletko kysynyt Hgin keskustan Stockmannilta? Ainakin ennen heillä oli eli jos olisi vaikka jäänyt sinne myymättä... Joskus myös esim. huutonetissä on ollut käytettynä. Itse olen saanut hyvin vastauksia, kun olen laittanut tänne " ostetaan" - ilmoituksen vai pitääkö olla ehdottomasti uusi? Niin ja ainahan tietty voisi ostaa Ikea käsittelemättömän ja petsata itse =o/