Brintellix ja pahoinvointi
Olen noin 1,5kk käyttänyt Brintellix masennuslääkettä. Aina lääkkeen oton jälkeen tulee ihan järkyttävän huono olo joka kestää 1-2 tuntia. Meinaan aina oksentaa mutta saan pidäteltyä. Onkohan ohi menevää? Tai onko jotain keinoa lieventää huonoa oloa? Lääke on muuten auttanut minua erittäin hyvin ahdistukseen ja masennukseen. Olen lukuisia lääkkeitä kokeillut ja tämä on ainut josta on apua. En vain tiedä jaksanko joka aamuista pahoinvointia. onko kokemuksia?
Kommentit (22)
Minulle lääkäri neuvoi ottamaan kunnon aterian yhteydessä, niin välttyy pahimmalta pahoinvoinnilta. Eli ei aamulla, jos tapana on syödä tyyliin yksi sämpylä aamupalaksi, vaan mieluummin vaikka lounaan tai päivällisen kanssa. Olen ottanut lounaan kanssa, niin tulee noin tunnin ajaksi sellainen semisti hontelo olo, mutta ei mitään ihan kunnon pahoinvointia.
Luonnon masennuslääke - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.