Pystyttekö käymään kakkoshädällä yleisessä vessassa jos viereisessä kopissa on joku?
Itse en, jos ei ole ihan äärimmäinen hätä. Se hiirenhiljaisuus siellä viereisessä kopissa on pahinta :D Siinä sitten yrittää laskea hanasta vettä, kolistella, niistää ja yskiä ettei se "prööt pruut pluts plop plop" kuuluisi viereiseen koppiin.
Kommentit (49)
Sellaisessa vessassa voin käydä, jossa on kymmenen koppia rivissä. Mutta jos koppeja on kaksi ja viereisessä on joku tai jono heti oven takana niin ujous saattaa iskeä.
En, ellei ole ihan pakottava tarve. Etsin aina mielellään vessan josta ei kuulu ääniä ulkopuolelle ja on jotenkin rauhaisemmassa ja suojaisemmassa paikassa. Tämä johtuu siitä, että kärsin IBS.stä ja se kakkaaminen saattaa kestää todella pitkään ja sitten häiritsee kun tulee jonoa ja ihmiset miettii ääneen että onkohan siellä ketään ja onko tuo vessan ovi lukossa ja on tosi noloa huutaa että "kyllä,ovi on lukossa ja vessa on varattu". Asiointi saattaa siis kestää, tai sitten tulee kaikki rytinällä ja komeiden pierufanfaarien saattelemana. Harvemmin suoli toimii normaalisti. Jos olisin "normaali" ihminen jonka kakkaaminen on lähes äänetöntä, ei olisi mitään ongelmaa käydä.
Onneksi meille on nyt kehitetty V.I.Poo (https://youtu.be/L37-3v7DyYs se suomenkielinen versio on vielä naurettavampi :D) niin ei tarvitse enää hajuja pelätä! Mammat on pelastettu!
Vielä ku joku keksisi ratkaisun äänille.
Siis tämä on aika perus. Itse en ajattele mitään viereisessä kopissa olevasta. Jos kuulen että on kakkosella nii sitte on kakkosella. Täysin luonnollista. Mutta sitte ku itse pitäisi olla kakkosella nii on nii kiusallista olevinaan vaikka todellisuudessa se vieressä oleva tuski tekee muuta ku kohauttaa olkapäitään :D
Ainoastaan sellaisessa kopissa, jossa on pesuallas, että saa häivytysäänet eli vedenlaskennan päälle. Ällöttää tietenkin siivoamisen kannalta helpommat avokopit, joissa on pelkät lastulevyseinät näkösuojana mutta muutoin sekä ala- että yläpuolen tila on avoin ja kaikki kuuluu. Totta kai kaikki ihmiset sekä kusee että paskoo mutta en itse välitä niitä ääniä kuunnella, enkä myöskään tuottaa omiani muiden kuultavaksi. Joku armeija nyt on ihan eri juttu, eihän siinä tietenkään voi mihinkään yksityisyyteen keskittyä, kun periaatteessa treenataan tilanteisiin, jossa on kaverin suolet sylissä, paskoineen kaikkineen.
Miksei, eri kodissaan sitä on. Eli kyllä menen jos tuntee tarvetta päästä kakkoselle.