Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä teille uusille äideille lastenkasvatusneuvoni: älä kysy lapselta koskaan mitään!

Vierailija
18.03.2017 |

Jos kaupan pakastealtaalla on esim. vanilija-, suklaa- ja mansikkatuutteja, päätät itse mitä tällä kertaa otetaan etkä ryhdy kyselemään joka lapselta erikseen mitä makua hän tällä kertaa haluisi. Näin elämästäsi ja lapsen elämästä tulee paljon helpompaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä olen periaatteessa saanut valita, mutta valinta on aina kyseenalaistettu: "no hyi, miksi sinä nyt sitä suklaajätskiä". Lopputuloksena se, että olen nuori aikuinen, joka miettii jokaisen tekonsa ja sanansa niin, ettei kenelläkään vain olisi pahaa sanottavaa. Aika kuormittavaa ja täysin turhaa, estää minua pääsemästä täyteen potentiaaliini.

Kysykää ja antakaa tehdä pikkuvalintoja kyseenalaistamatta! 

Sorry, mutta tuosta Ok tosi vaikea päästä eroon :(

Mä olen jo 45 ja silti jos kysytään vaikka 'minne mentäis syömään' huomaan useimmiten miettiväni 'mitäköhän sä haluaisit mun vastaavan' 'mitä kaikki muut mahtaa haluta syödä' - se on minussa tosi ärsyttävä piirre mutta vaikka kuinka yritän, ovat vanhempani onnistuneet erinomaisesti minun mielipiteitteni vähättelyssä :(

No niin on! Surkuhupaisin tilanne sattui, kun olin esikoisen vauva-aikaan ensimmäisiä kertoja neuvolassa. Terveydenhoitaja kysyi minulta, miten olet jaksanut ja minä mietin paniikissa, mikä tuohon on oikea vastaus. Valehtelin sitten, että hyvin menee vaikka ei mennyt, kun pelkäsin vastaavani väärin.

Vierailija
22/22 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jossakin vaiheessa tajuaa, että vain sillä on merkitystä rakastatko lastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla