Miksi au pairit Kanadassa Vanessa haluaa pilata maineensa maanlaajuisesti?
En ymmärrä. Kyllä saa koko suku ja etenkin lentokentälle saattanut isä hävetä. Nuori nainen pilaa maineensa niin että saa tuskin enää kavereitakaan. En sano että on kokonaan huono ihminen mutta todellakin kypsymätön ja aika paljon muita negatiivisia adjektiiveja tähän. En nyt viitsi sanoa kaikkea ääneen.
Kommentit (401)
Vanessa on ihana ja varmasti hyvin lahjakas nainen . Muutenhan hän ei tällaista tupinamummojen kiukkua olisi saanutkaan aikaan . Juuri sitä tyyppiä joka syö huomion harmailta hiirusilta.
Kyllöhän toi toinen likka oli ihan hiiripiipittäjä tähön uljaaseen Vanessaan verrattuna. Tässäpä nainen jolla luonnetta ja haastetta pidellä tuota pyörremyrskyä arjessa. Ei tylsä tapaus.
Mitä toi "fashion student" sen ig biossa meinaa?
Itse mietin myös hakemista tälle tai mahdolliselle tätä seuraavalle kaudelle, mutta enpä taida enää haluta. Eihän tuonne enää edes haeta ketään, jota oikeesti kiinnostais noi au pair -hommat edes pikkasen. Okei Johanna, mutta sekin vain syötettiin Vanessan kiusattavaksi. Tulee sellanen olo, että noiden au pairien halutaan mokailevan ja voivan pahoin, että saadaan mahdollisimman mehukasta realityviihdettä. En mä sellaseks halua, en halua pilata tulevaisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin myös hakemista tälle tai mahdolliselle tätä seuraavalle kaudelle, mutta enpä taida enää haluta. Eihän tuonne enää edes haeta ketään, jota oikeesti kiinnostais noi au pair -hommat edes pikkasen. Okei Johanna, mutta sekin vain syötettiin Vanessan kiusattavaksi. Tulee sellanen olo, että noiden au pairien halutaan mokailevan ja voivan pahoin, että saadaan mahdollisimman mehukasta realityviihdettä. En mä sellaseks halua, en halua pilata tulevaisuuttani.
Joo ihan varmasti Johanna haettiin kotoa oikein syötettäväksi Vanessalle ja hän oli itse ihan viaton joo. No ei ollut jos haluaa kasvaa oppii varmasti kunnioittamaan myös ikätovereitaan. Eikä vaan puhumaan kunnioituksesta.
Toivottavasti kaikesta huolimatta tulee vielä uusi kausi.
Nuo kaksi sinnikästä mussuttajaa lienevät miss Vanessan lähipiiristä tai muuten vain neitosen hengenheimolaisia. Fiksu keskustelu tyrehtyi lähes kokonaan kun räksyttäjät saapuivat langoille. Mutta sitähän ne taisivat hakeakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaksi sinnikästä mussuttajaa lienevät miss Vanessan lähipiiristä tai muuten vain neitosen hengenheimolaisia. Fiksu keskustelu tyrehtyi lähes kokonaan kun räksyttäjät saapuivat langoille. Mutta sitähän ne taisivat hakeakin.
Kyllä sitä nimenomaan haettiinkin. Mietippä sitä miksi haettiin. Sinä yrität manipuloida täällä ihmisiä osallistumaan panetteluun. Älyätkö edes hävetä? Tarvitset terapiaa tai ainakin huoltotoimenpiteitä viranomaistaholta.
How can you still believe in this stupid keksitty story?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmasti Johanna haettiin kotoa oikein syötettäväksi Vanessalle ja hän oli itse ihan viaton joo. No ei ollut jos haluaa kasvaa oppii varmasti kunnioittamaan myös ikätovereitaan. Eikä vaan puhumaan kunnioituksesta.
Itseasiassa monessakin tositv-ohjelmassa joku "haetaan kotoa" ohjelmaan, jos tuottaja etsii tietynlaista tyyppiä ja sellainen hänen tietoonsa jotain kautta saatetaan. Suurimassa osassa deittiohjelmia tuotantotiimi myös hakee potentiaalisia ihmisiä deittisaiteilta, ja lähestyy sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs paikka seuraavaksi? Uusi-Seelanti? New York? Joku Euroopan maa, Ranska tai Saksa esim?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä nimenomaan haettiinkin. Mietippä sitä miksi haettiin. Sinä yrität manipuloida täällä ihmisiä osallistumaan panetteluun. Älyätkö edes hävetä? Tarvitset terapiaa tai ainakin huoltotoimenpiteitä viranomaistaholta.
Olet naurettava. Maailma on täynnä oikeasti sorrettuja ja vainottuja ihmisyksilöitä ja -ryhmiä: itsekäs ja pöyhkeä elintasokakara ei sellainen ole, ei todellakaan. Suuntaa energiasi rakentavampiin asioihin, esim. liittymällä Amnestyn tukijäseneksi. Vanessalle epäilemättä suunnaton egoboost saada joku niin pauloihinsa, että tämä henkilö on valmis "tekemään mitä tahansa" hänen eteensä.
Toi Vanessa saa sen viime kauden Susan näyttämään mukavalta ja se on jo jotain :D
Kuinka moukkamaista alkaa haukkua samassa huoneessa olevia ihmisiä kielellä, jota ne ei ymmärrä.
Muijat kaato viinit vesilaseihin, vaikka viinilasit oli vieressä :D Ja kiroilut päälle ku deitit tuli.
Kuka alkaa kiukuttelee vierailla ihmisillä, jos ei saa pihviä. APUA. JÄRKYTTÄVÄÄ. Tuki turpas ja älä syö.
Vanessa on luultavasti omasta mielestään rohkea, temperamenttinen ja suorapuheinen. Paras kohta oli se, kun hän hävisi aloittamansa riidan Johannan kanssa kuusi-nolla, koska ei pystynyt perustelemaan räksytystään. Myöhempi anteeksipyyntö vaikutti täysin feikiltä, mutta fiksuna ihmisenä Johanna sen hyväksyi.
Alkaa hahmottua miten nykyiset tv-työt tehdään. Ensin tykitetään instaan rimaa hipovia nakukuvia, kuntoillaan, leikellään, dietetaan. Tehdään ns. promokeikkoja (=päästään lähietäisyydelle rikkaita miehiä), vähän myydään itseä, saadaan merkkikamoja, sisustetaan, myydään lisää itseä, mennään tositeeveeohjelmiin ja tehdään niissä koko kierros. Päästään lehtiin ennen ja/tai jälkeen. Tadaa. Tv-ura on valmis.
Käyttäjä3690 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs paikka seuraavaksi? Uusi-Seelanti? New York? Joku Euroopan maa, Ranska tai Saksa esim?
Voisin heittää valistuneen arvauksen, että Sveitsi. Tai sitten Arabiemiraattien länkkäriperheisiin.
Olen seurannut kaikki Ylen Au pair -kaudet. Musta kyseessä on yksi parhaista realitysarjoista koskaan missään. Ai miksikö? Pääsemme aitiopaikalta seuraamaan nuorten aikuisten kipuiluja, hölmöilyjä, onnen hetkiä. Se kaikki nuoruus, epävarmuus ja tunteet mitkä ohjelmasta välittyy on huippuviihdettä. Mä en osaa edes tässä kontekstissa inhota ketään.
Mun mielestä yhdessä kohtaa Yle missaa tärkeän pointin: Au pairien ja host-perheiden kanssakäymisessä. Itselleni juuri nämä ovat niitä sarjan jännimpiä hetkiä. Sydän pamppaillen, rystyset valkoisina, saa seurata mitä sammakoita heidän suustaan tällä kertaa pääsee, osaavatko he yhtään olla lasten kanssa, onko omatoimisuutta, pystyvätkö small talkiin perheenjäsenten kanssa ym. Tää on mulle antoisampaa kuin biletykseen painottuva kerronta.
Kiinnostaisi tietää, miten muut tämän kokevat, eli:
Yläpeukku = Yle saisi näyttää enemmän Au pairien ja perheiden yhteiseloa
Alapeukku = nykyinen määrä on riittävä
Ai sinä kerjäät siis että sinusta itsestäsi alettaisiin puhua? Järjestyy toki!