Mieheni on koko ajan menossa! Ärsyttävää!
Itse olen enemmänkin kotihiiri, mutta mieheni on koko ajan tuli perseen alla menossa jonnekin. Hän ei voi IKINÄ pysyä edes yhtä viikonloppua kotona, kun pitää olla aina menossa jonnekin. Jos häneltä pyydetään jotain, hän ei koskaan kieltäydy. Hänen mielestään vissiin riittää se, että hän illan päätteeksi tulee minun viereeni pötköttämään, (ja tietty harrastamaan seksiä) jotta jaksaa taas aamulla lähteä!
Minä en yksinkertaisesti jaksa, koska minusta mieheni on itsekäs. Hänellä on vain oma aikataulunsa eikä hän ikinä välitä siitä, että ehkä minäkin JOSKUS haluaisin tehdä jotain. Ehkä hänkin joskus voisi hoitaa lapsia, mutta kun ei niin ei. Minun pitäisi vaan onnellisesti hymyillä kun mies joskus sattuu viettämään illan kotona minun ja lasten kanssa.. Mutta kun ei paljon hymyilytä!
Tästä on keskusteltu ja keskusteltu ja keskuteltu ja mies on miljoona kertaa sanonut, että haluaisi viettää enemmän aikaa meidän kanssa. Mikään ei silti muutu. Minusta tuntuu, etten merkitse hänelle mitään.
Mitä mä teen? En mä haluaisi erota, mutta onko sillä mitään väliä, jos mä joka tapauksessa olen yksinhuoltaja?!
Kommentit (10)
Mun mies on ihan samanlainen! Vaikka me oltaisiin yhdessä suunniteltu jotain, niin hän saattaa perua tuntia aikaisemmin, koska jälleen kerran joku sukulainen on pyytänyt jonkinlaista apua. Mä en voi ymmärtää sitä. Ei se voi olla niin vaikeaa sanoa, että " anteeksi, mutta tänään mulle ei mitenkään sovi" . Niinä hetkinä sitä tuntee itsensä aika vähäpitoiseksi, kun kaikki muut asiat menee meidän perheen edelle..
Pitää varmaan alkaa järjestellä noita omia menoja! Mutta eniten minä haluaisin kyllä olla vaan mieheni kanssa... Siitä saa kai vaan haaveilla ennen eläkevuosia =(
-AP
Joo just tuollaista meilläkin on!! Siis että tuntee itsensä niin vähäpätöiseksi kun meidän OMA perhe tulee aina viimeisenä ja joku sukulaisen pyyntö menee aina edelle... GRRRR. Mä en ymmärrä miksei mies voi vain yksinkertaisesti sanoa, että sori mutta meillä on jo suunnitelmia eikä sovi??!
Jotenkin musta tuntuu, että on kasvatuksesta kiinni. Miehelle on opetettu ettei hän saa sanoa kellekään EI. Aina pitää vaan hymyssäsuin olla menossa. Kysyn vaan, että miksi sitten omalle perheelle saa sanoa ei? ONko se sallittua? Pitäisikin ottaa tämä esille taas miehen kanssa kun rupesi ärsyttämään!
2
meidän kanssa, muttei muka voi sille mitään, että on niin kiireinen. Mä taas on sitä mieltä, että itsehän hän ne kiireensä kasaa. Ei hänen ole PAKKO tehdä kaikkea. Mutta mitenpä saan hänet ymmärtämään sen? Ei auta puhe, ei itku, ei huuto... =( Mietin joskus, että mitenköhän mieheni pärjäisi sellaisen naisen kanssa, joka olisi myös kiireinen. Siinähän joutuisi tekemään jopa kompromisseja. Mun kanssa niitä ei onneksi tarvitse tehdä =(
Että ottaa päähän... Milläköhän halolla mä ton miehen päähän taon sen,etten jaksa enää. =)
-AP
Mun mies on tasan tuollainen itsekäs ja olen lopen väsynyt tähän. Hänellä on energiaa ja rahaa kaikkeen muuhun paitsi omaan perheeseen!
Oletko varma ettei miehesi haluaisi perhettä mukaan menoihinsa jotta perhe tekisi asioita hänen kanssaan? Mieti. Kaikki eivät ole kotihiiriä. Tämä tuli mieleen vaan, kun olen kuunnellut vastaavaa tyytymättömyttä siltä joka rakastaa mennä eri paikkoihin ja joka haluaisi tehdä erilaisia asioita perheen kanssa, mutta puoliso haluaa olla vaan kotona ja levätä viikonloput. Menijäkin kärsii suhteesta. Olette erilaisia.
Vaihda lukot ja kassi oven ulkopuolelle. Se on siinä . 🤣🤣🤣
Vanha ketju, mutta ehkä edelleen ajankohtainen. Yllätyin avausta lukiessani, kun tulin kohtaan, jossa mainittiin heillä olevan lapsia...siis äiti hoiti lapsia jatkuvasti ja isä eli kuin sinkku? Aika pöntöltä äijältä kuulostaa.
-Perheellinen mies
Rupeaisin kylmästi järjestämään itselleni menoja niin, että miehen olisi pakko pysyä kotona enemmän lapsia hoitamassa. Näin sinä ainakin saisit vähän enemmän omaa aikaa ja mies näkisi mitä on olla kotona. Mun mies ainakin tajuaa vain tästä.
Mun miehellä vähän samaa vikaa muuten. Ei ikinä voi kieltäytyä mistään, esim. jos miehen isä pyytää apua niin mies kyllä lähtee vaikka meillä olisi muitakin suunnitelmia! Kerran olin hiljaa iloinen kun mies ei voinutkaan lähteä " apuun" kun olinkin minä lähdössä pois ja miehen oli pakko jäädä lasten seuraksi kotiin.... Ärsyttää kun mies aina olettää ettäminä kyllä olen kotona ja hän voi aina lähteä miten tykkää!!!