Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoalan ihmiset!

Vierailija
17.03.2017 |

Kertokaa ammattinne, millaista työtä teette ja palkkanne! Yhteishaku päällä enkä tiedä vielä missä järjestyksessä hakemukseen hakutoiveet laitan joten kuulisin mielelläni kokemuksia!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja erikoissairaanhoidossa. Palkka lisineen kuukaudessa 2700 - 3100 euroa. Riippuu aina miten ne lisät tulee.

Tässäkin ketjussa kaikki voisivat sanoa sen palkan kaikkine lisineen eikä vaan sitä vaatimatonta peruspalkkaa.

Vierailija
22/27 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoitajat valittaa että on huono palkka?? Lisätkin päälle? Tulkaapa myyjäksi niin bruttonakaan ei saa tuota 2000. Ärsytätte minua valituksillanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastonsihteerinä juuri aloitin. Shokkikiirettä pitää, mutta hyvin mielenkiintoista ja antoisaa.

Vierailija
24/27 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, osa-aikaisena palvelutalossa, palkka jotain 1600€ luokkaa. Ei kannata lukea lähäriks, hae mielummin vaikka sh tai th.

Vierailija
25/27 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hoitajan työ on pikkasen haastavampaa, kuin viivakoodien luku kassalla, hei haloo.

Oon sairaanhoitaja päivystyspoliklinikalla. Tykkään siitä, että tilanteet muuttuu nopeasti ja osaamista pitää olla todella paljon.

Vierailija
26/27 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hoitajat valittaa että on huono palkka?? Lisätkin päälle? Tulkaapa myyjäksi niin bruttonakaan ei saa tuota 2000. Ärsytätte minua valituksillanne.

Niin. No on tässä opiskeltukin se 4vuotta (oon terkkari) niin kyllä pitää vähän enemmän silloin tienata. Muutenhan oisin jäänyt kauppaan töihin.

Kaupanalalla on nuuten paljon paremmat ilta-ja yölisät mitä hoitoalalla.

Vierailija
27/27 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimintaterapeutti ja palkkani on 2600 luokkaa. Ei ihan hoitoala, mutta sosiaali-terveysala silti. Joko olet ap päättänyt mihin haet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme