Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla vaikeuksia pysyä mukana työpaikkojen kahvipöytäkeskusteluissa?

Vierailija
17.03.2017 |

Tuntuu, että ne ovat aina hirveän nopeatempoisia ja poukkoilevat aiheesta toiseen. Itse haluaisin aina käsitellä asiat kunnolla ja loppuun asti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies?

Naisena olen tottunut keskustelemaan kymmenistä eri aiheista lyhyen ajan sisällä.

Isäni pitää neljän tunnin luentoja yhdestä ja samasta aiheesta ja muut nukahtavat ympäriltä. :D

Vierailija
2/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä ole aikaa syvällisiin keskusteluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit ovat päiväperhosia.

Vierailija
4/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keskustelijoille ei liene oleellista, mistä puhutaan, heille tärkeintä on sosiaalinen vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
5/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kahvitauot ovat sen verran lyhyitä, että ei niissä ole yksinkertaisesti aikaa käsitellä asioita syvällisesti.

Vierailija
6/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että ne ovat aina hirveän nopeatempoisia ja poukkoilevat aiheesta toiseen. Itse haluaisin aina käsitellä asiat kunnolla ja loppuun asti.

Olen itse ihan samanlainen vähän hidas ja perusteellinen. Ymmärrän sua. meillä ois varmaan kivat kahvipöytäkeskustelut!

Vierailija
7/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun työpaikalla kahvipöytä? Ja aikaa keskusteluihin? Meillä jokainen hakee kahviautomaatista kahvin työpisteelleen ja juo siellä. Automaattijonossa voi joskus vaihtaa pari sanaa, papukahvi kestää ainakin minuutin valmistua.

Vierailija
8/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä zonaan aina ulos kun ne on niin helvetin tylsiä keskusteluja. Taidan saada potkut sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan