Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tylsä työviikko takana.

Vierailija
17.03.2017 |

Olen sijaistamassa eräässä paikassa ja en tajua, miten vakkarihenkilö saa ajan kulumaan vuodesta toiseen. Siis oikeasti 8 tunnin työpäivän työt tekee joskus jopa tunnissa, minään päivänä ei työtä riitä puolelle päivälle edes. Olen vienyt töihin omia kirjoja ja lehtiä, että eds jotenkin aika kuluisi. Tästä siis maksetaan mulle, että luen omia juttujani työaikana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsä kullakin. itse juoksin tänäänkin niin kovaa kuin jaloista pääsin ja tein töitä joka sekunti ja minuutti. Puolensa molemmissa. Nyt nukkumaan

Vierailija
2/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep... Itsekin sijaistan. Mutta! Teen 4h työpäiviä! Ja samassa 4h työajassa teen kaiken saman kuin vakkarit tekevät 8h.... Joskus 4h:ssa tulee kiire tehdä kaikki, mutta siis pystyn hyvin tekemään samat työt 4tunnissa kun toisella menee siihen 8h... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vinkkejä miten saisi ajan kulumaan tuolla! Tekisi joskus mieli mennä nukkumaan, kun alkaa väkisinkin väsyttää tuollainen suoraan sanoen jouten olo.

Vierailija
4/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle palkka kelpais tyhjänpanttina istumisesta mieluummin kuin nykyisestä tappotahtisesta raatamisesta ja jatkuvasta riittämättömyyden tunteesta kun on täysin veto poissa jo viimeistään keskiviikkona, viikonloput menee toipuessa ja sama helvetti taas maanantaina edessä.. kaikki ylityöt on otettava hymyssä suin vastaan tai olet muun työporukan paskanjauhannan kohteena. Jatkuva v**utus ja stressi, paska palkka mistä ei jää mitään säästöön, ottaisin tuollaisen suojatyöpaikan ilolla vastaan..

Vierailija
5/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on parempi tylsistyä töissä kuin kuolla töihinsä, jos valita pitää. Lue nyt sitten vaikka jotain kirjaa ja sivistä itseäsi kun aika käy pitkäksi. Tai ota pomon kanssa tylsistyminen puheeksi, eiköhän sieltä ala jotain ideoita tulla töihin

Vierailija
6/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Tai ota pomon kanssa tylsistyminen puheeksi, eiköhän sieltä ala jotain ideoita tulla töihin

En voi ottaa puheeksi. Vakkari ei pitäisi jos niin tekisin. Ihan selvä suojatyöpaikkahan tuo on... Ap

Vierailija
7/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse menisin kyllä suoraan esimiehelle sanomaan, että teet päivän työt muutamassa tunnissa, että olisiko jotain ylimääräistä hommaa. Varmaan se pomokin haluaa, että käytät päivät hyödyksi, mutta ei ehkä itse tajua että ne työt on niin nopeaa tehty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme