Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vikaa on miehessä, joka perustaa perheen yli 5 vuotta itseään vanhemman naisen kanssa?

Vierailija
17.03.2017 |

Eikö saa nuorempia naisia vai miksi joutuu tyytymään vanhaan? Vai onko jotain ongelmia oman äitinsä kanssa ja hakee äitihahmoa itselleen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen itseni kaltainen puusilmä -sinkkumies- tuskin edes katukuvasta erottaa ehdottomalla varmuudella esimerkiksi sitä kuka vastaantulevista naisista on 32 ja kuka 37 -vuotias. Tai kuka mies on 18 ja kuka 23 -vuotias.  Itseluottamusta on niin paljon (tai vähän), etten ole tavannut toistaiseksi varmistaa keneltäkään henkkareita (viimeistään) siinä vaiheessa kun kiinnostukseni on kasvanut niin suureksi, että olen halunnut lähestyä jotain naista tai kun nainen on lähestynyt minua. Kiinnostus on sitten kasvanut tai sammunut jostain muusta syystä, kuin syntymäsvuodesta.      

Vierailija
22/28 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen:) Pitkä, komea, urallaan menestynyt, hyvin tienaava, ihana isä ja ihana puoliso:)

Jo seurustelun alkuvaiheessa sanoi että hän haluaa OIKEAN naisen eikä mitään kauko-ohjattavaa bimboa:) 21v on oltu yhdessä ja tosiaan olisi ollut nuoriakin tarjokkaita!

Todellisuudessa sun sohvalla löhöää lösähtänyt ja hieman alkoholisoitunut ukkeli, joka kaivelee peppua ja nenää samalla kädellä ja tuossa järjestyksessä. Ja aivan tasan tarkkaan olit ainoa nainen, johon hänellä oli mitään saumaa.

Kateellisen panettelua:)

Viskiä ottaa tilkan 2x kuukaudessa ja viikonloppuna jaetaan viinipullo ruuan kanssa. Kännit???? Rapujuhlissa humaltuu vähän, myönnetään!

Rapsuttelee mitä rapsuttelen, kotona ollaan rennosti. Itseasiassa on nyt lapsenvahtina ja kotimiehenä kun itse olen 2 vkoa lomalla:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö saa nuorempia naisia vai miksi joutuu tyytymään vanhaan? Vai onko jotain ongelmia oman äitinsä kanssa ja hakee äitihahmoa itselleen?

Ei  miehessä ole mitään vikaa. Sinun mielenterveytesi  taitaa horjua koska asia kiusaa sinua niin paljon että  kirjoittelet asiasta nettiin. Sääliksi käy - sinua.

Vierailija
24/28 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini meni naimisiin 20 vuotta itseään vanhemman miehen kanssa. Katsoin kurttuista ja vanhaa isäpuolta ja päätin jo nuorena, että mies on vähintään viisi vuotta minua nuorempi.

Miehet rupsahtavat, lihovat ja erektio katoaa, joten nuori mies on ainoa järkevä ratkaisu.

N38 ja M26

Vierailija
25/28 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 25-vuotias, kun omasta mielestäni olin kauneimmillani. Minulla on miesehdokkaita 20-vuotiaasta 52-vuotiaaseen. Rakastuin itseäni nuorempaan, koska vanhemmat miehet puhuivat vain aiemmista naisistaan, lapsistaan ja ainakin nämä tapaukset olivat unohtaneet kuinka nainen hurmataan. 20-vuotias vei jalat alta, eikä hänellä ollut mitään traumoja ja entisiä avioliittoja. Menimme aika nopeasti naimisiin ja olemme edelleen onnellisesti yhdessä, vaikka tapasimme vuonne 1995.

Vierailija
26/28 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmasta jalasta puuttuu varvas ja atooppinen ihottuma vaivaa.

Vierailija
27/28 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ottaa nuoremman niin haukutaan.

Jos mies ottaa vanhemman niin pilkataan.

Älä itke, mies.

Sanon kommenttini. Älä nyt siihenkin puutu.

Vierailija
28/28 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta on mielestäni aivan mitätön ikäero. Ei sellaisella ole mitään merkitystä. Joku yli 15 vuotta ikäeroa voi jo alkaa näkyäkin jossain.