Bumtsi Bum Official
Tänään se alkaa. Mitä odotatte ohjelmalta?
Mä odotan uutta pirteää ilmettä ja hyvää musaa. 🤗
Kommentit (360)
Ysärillä en kattonut kuin satunnaisesti. Oli silloin liian humppajuttu parikymppiselle bilettäjälle.
Nyt odotin kuin kuuta nousevaa. Hyvältä vaikuttaa.
Oliks tässä ennen mitään bändiä? Eikö ne soittanut vaan pianolla? Mikä nyt on noiden kapellimestareiden rooli?
Raiskaa oikean Bumtsibumin nimen. Juontaja on ärsyttävä paska!
Vierailija kirjoitti:
Meni maku heti alussa kun bändi soitti alkutunnaria ja kisaajat hetkuttelivat itseään "innostuneena".
Ei jaksa tollasta metelöintiä ja hössöntössön meininkiä :(
Ja kaikki VETÄÄ NIIN HYVIN! Hyvä VETO!! VEDETÄÄN!!
Samaa itse ajattelin, ihankuin urheiluselostaja.. ja sieltä tuli maaaaliiiiiiii.Ärsyttävää.
Pianistikapteenit ovat kumpikin tosi ärsyttäviä. Liikaa sähläystä.
Voi hyvä luoja. Täydellinen floppi. Myötähäpeän tunteet ovat valtavat. Nämä siis ensivaikutelmat muutamien minuuttien jälkeen.
Kantri Heluna ja Pete "sanat hukassa" Parkkonen eivät osaa/muista juurikaan mitään. Elias Kaskinen ja Paula Koivuniemi vielä menettelee, ja osaavat jotakin.
Katri Helena on menettänyt uskottavuutensa totaalisesti. Varmaan manageri Liimatainen on kannustanut ohjelmaan, että "saadaan näkyvyyttä ja nuorekkuutta", mutta valitettavasti mummeli on nyt eksynyt ihan väärään ohjelmaan. Eiköhän sille kuitenkin ole yksi kappale räätälöity että pääsee myöskin laulamaan ja esittelemään "taitojaan".
Ei toi noin hauskaa oo, vähemmän yritystä!
Ällöttää tuo Pete Parkkonen (olen vasta peltirummussa)
Ähh hirveää huutamista ja esittämistä ja turhanpäiväistä
Perseennuolentaa
Joo studion sisustus on jotenkin tosi ankea, aivan liian tumma. Ja liikaa tollasta JEE JEE JEPA JEE -meininkiä.
Parkkonen laulaa paljon paremmin kuin, mitä joskus olen kuullut, Pauka on tosi laiha, kapteenit on mulle ihan vieraita ja Katri on aivan Katri eli hajuton ja mauton.
Onneksi juontaja vaihdettiin. Mutta liikaa meteliä.
Mitähän tuosta sekoilusta nyt pitäisi olla mieltä?
Olis paljon kivempi jos olis vaan pianonsoittajat..ton remubändin myötä menee maku.
PETE ON NIIN KUUMA..... huhhuh....
Ärsyttävän pitkä matka tonne lavalle, ku seilaavat eestaas. Ja kaikki muka "osaavat" sattumoisin kaikkien biisien sanat.
Vierailija kirjoitti:
Oliks tässä ennen mitään bändiä? Eikö ne soittanut vaan pianolla? Mikä nyt on noiden kapellimestareiden rooli?
Oli bändi.
Marko olisi tehnyt tästä THE Bumtsi Bumin. Kaipaa Markoa!
Mutta hyvät kilpailijat ekassa jaksossa. Pianistit vaikuttaa ihan ok valinnoilta. Ei kovin onnistunut "nuorennusleikkaus" kuitenkaan ohjelmalle. Tuoreen fiiliksen olisi voinut luoda tyylikkäämminkin ilman tällaista riekkumista.
Vanhoja uusintoja olisi mukava nähdä myös! :)
Voisi olla paremmat valot, jotenkin synkkä yleisilme kun lattia ja taustat mustia.