Bumtsi Bum Official
Tänään se alkaa. Mitä odotatte ohjelmalta?
Mä odotan uutta pirteää ilmettä ja hyvää musaa. 🤗
Kommentit (360)
Ihan järkyttävä toi vaalea nainen! Pitää kauheaa meteliä! En ees tiedä kuka hän on :o
Ajattelin katsoa ohjelmaa ekaa kertaa mutta ton blondin huutamista ei kestä!
Hyvin onnistunut artistien valinta, kun kukaan ei tiiä ton yhen nimeä!!!! :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi blondi ees on?
Ohjelmatiedoista kattelin, että Ilta on nimi. Ainakin sillä yhdellä Cheekin biisillä fiittaa, muusta en tiiä.
Järkky toi vaalea nainen.
Ois ees joku tunnettu mut en oo ikinä ennen nähnyt enkä kuullut. Ja toivottavasti tää olikin vika kerta kun näen!
Näin vain pätkiä sieltä täältä, mutta aika pahalta kuulosti. En tunnistanut ketään laulajista eikä loppubiisistä saanut mitään selvää! Siis mikä sen piti olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi blondi ees on?
Ohjelmatiedoista kattelin, että Ilta on nimi. Ainakin sillä yhdellä Cheekin biisillä fiittaa, muusta en tiiä.
Cheekin Sillat-biisissä fiittaa.
Jakso ois ollut ihan kiva ilman tota blondia meuhkaajaa. Miksi on otettu joku noin tuntematon ja vieläpä ärsyttävä? Huusi niin ettei voinut nauttia katsomisesta 😣
Sääli varsinkin noita miesosallistujia, kun yks pilas koko jakson mesoamisella.
Vierailija kirjoitti:
Jakso ois ollut ihan kiva ilman tota blondia meuhkaajaa. Miksi on otettu joku noin tuntematon ja vieläpä ärsyttävä? Huusi niin ettei voinut nauttia katsomisesta 😣
Sääli varsinkin noita miesosallistujia, kun yks pilas koko jakson mesoamisella.
Pärsiilleen meni Eveliinankin laulu muttei ollut ihan niin ällöttävä kuin tuo toinen riehuja.
Mun mielestä tuon Iltan sekoilu toi tähän viihdyttävän lisän. Makuasioita..... suomalaisia biisejä tunnistin, mutta oon ihan pihalla noista englanninkielisistä
Mun mielestä ton Iltan sekoilu toi tähän ihan viihdyttävän ja piristävän säväyksen. Makuasioita.....
Tämän ketjun innostamana yritin katsoa viimeisintä jaksoa, mutta en vain pysty! Ei helvetti on hyvä ohjelma pilattu!
Mitenkäs tämä vuoden 2000 jakso eroaa siitä teidän kritisoimasta "sekoilusta"?
Tätä bumtsibumia ei taida katsoa enää kukaan.. Eikä ihme. Kylpytakki päälläkö tuo Erinkin on kuvauksiin lähtenyt suoraan naamanpesulta kun on tukkakin jäänyt tuollain nykerölle?
Tää jakso oli poikkeuksellisen hyvä. Toinen hyvä jakso oli se missä oli mukana Maria Ylipää ja Leppilampi. Nuo nuoriso-osastot ois voinut suosiolla jättää tekemättä tai sekoittaa porukkaa enemmän.
Aaa, toi vaaleehiuksinen tyttö on rasittava.