Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää en edes yritä

Vierailija
21.03.2006 |

Rakas vaimoni. Olet minulle tärkein nainen maailmassa ja poikamme kanssa yhdessä tärkeimmät ihmiset maailmassa. Teidän takianne tekisin aivan mitä vain ja rakastan teitä molempia enemmän kuin omaa elämääni. Teidän kanssanne tiedän olevani kotona ja luonanne on hyvä olla. Minnekään muualle en kaipaa.

Rakas vaimoni. Lupaan, että enää en edes yritä saada seksiä sinulta. Eipä meillä enää reiluun vuoteen ole juuri seksielämää ollutkaan. Lapsemme syntymä sen muutoksen sai aikaan. Ymmärrän, että äiti keskittyy pienen lapsen hoitamiseen koko sydämestään. Saihan tuo pieni ihminen minutkin täysin pauloihinsa ja hänen hyvinvoinnistaan tuli minulle elämän suurin asia. Lapsen syntymä käytännössä mitätöi minun halujeni ja tarpeideni olemassaolon oikeutuksen, eikä tilanne sen suhteen ole muuttunut minnekään vaikka lapsi ei enää jatkuvaa hoitoa tarvitsekaan.

Rakas vaimoni. Elämämme tulee olemaan jatkossakin täynnä naurua, iloa ja rakkautta. Tuohan tuo upea poikamme sitä meille päivittäin, eikä keskinäinen rakkautemmekaan ole vähentynyt. Päinvastoin! Meistä kasvoi yhdessä vanhemmat, ja se on vain täydentänyt suhdettamme. Ymmärrän, että ainoa keinoni pitää tilanne samanlaisena on pitää turpani kiinni siitä, että olisi kiva saada seksiä edes kerran kuussa. Pyydän myös anteeksi, että olen toivonut täysin kohtuuttomia tässä asiassa.

Rakas vaimoni. Myönnän, että haaveilen saavani olooni helpotusta edes käsipelillä edes kerran kuussa. Tiedostan, että en tule sitä saamaan, mutta kai sitä mies saa haaveilla? Suuseksistä en edes unelmoi, sillä ei ole kivaa vain antaa ja jäädä saamatta. Yhdyntä? Muistan, mitä se oli. Sinun kanssasi en usko sitä enää kokevani.

Rakas vaimoni. Olen yrittänyt tästä asiasta puhua kanssasi. Ainoa reaktio on ollut täydellinen mykistymisesi. Lupaan siis, että enää en edes yritä. Eläkäämme yhdessä poikaamme hoitaen. Lupaan pitää turhautumiseni ja ****uuntumiseni omana tietonani. Ne tunteet kasvavat, mutta eivät vielä ole lähelläkään sietorajaa.

Terveisin, rakastava aviomiehesi ja lapsesi isä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet varmasti hyvin yksinkertainen nainen, ja tykkäät hyvin yksinkertaisistä miehistä.

Ja elämä on sulle hyvin yksinkertaista, tyyliin " Jos himassa ei saa, niin sitten saa jossain muualla."

Mahtaa tuntua hyvin järkyttävältä, että kaikki ihmiset eivät ole näin yksinkertaisia...

Nainen 29

Vierailija
22/25 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma käsi tarjoa yhtä suurta nautintoa kuin kunnon pano, tämä minusta on naisena selvää.

Ja jos lääkäri kieltää yhdynnät, niin onko teidän seksi toisaalta pelkkää yhdyntää? Tuskin lääkäri kielsi esim. suihinotot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että monelle naiselle imetysaikaan on ihan fyysisiä syitä olla harrastamatta seksiä. hormonit tekee limakalvot huonoiks, sattuu ja ihan hormonipohjalta ei imetysaikana monilla haluta. osa varmaan tiedon puutetta- jonkin verranhanm sitä tilannetta voi auttaa liukkareilla yms... Kaipa me naisetkin ollaan hieman erilaisia noiden asioiden suhteen.

Ja joku kommentoi tosta omasta kädestä. Tarkoitin omalla kädellä sitä että jos on oma käsi käytössä tuskin voi seota. siis ihan fysiologiselta pohjalta väittää että on niin puutteessa että sekoaa. tottakai seksi toisen ihmisen kanssa ihan toinen juttu! Ja uteluusi tiedoksi että meillä oli yhdyntäkiellon lisäksi myös se, että minulta oli orgasmit kielletty, koska ne aiheuttivat supistuksia. Tämä johti siihen, että kaikki puuhastelu oli kyllä ihan minimissä ja mieheni ei kokenut hyvänä tilannetta jossa minä " hoitelen" hänet jääden aina itse vaille... Juu-u oli se pitkä puoli vuotta. Tuskin siitä sen enempää.

Alkuperäisen kirjoituksen tarkoituksena oli korostaa sitä puhumisen tärkeyttä. Suhde menee helposti sotkuun, jos puutteessa oleva ja seksistä kieltäytyvä lähtevät syyttelylinjalle; joka toista tai itseään kohtaan. Niihin asenteisiin helposti lukkiutuu. Jos ei kotona puhuminmen onnistu ilman matsia, niin miksi ei sitten jonnekin yhteisterapiaan jos ytilanne i millään lähde purkautumaan ja halut palaudu " normaaliajassa" . Joskus tarvitaan ulkopuolisia muistuttamaan että ihmisllä on oikeus kieltäytyä seksistä ja oikeus haluta seksiä. Ehkä jostain löytys apuja etsiä sitä yhteistä päämäärää eikä vaan jäkittää tilanteessa ja miettiä kenen vikaa se on..

Vierailija
24/25 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on sittenkin älyllistä elämää!!!

Vierailija
25/25 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kahden lapsen äiti mutta meillä se olen minä joka on puutteessa. Kyllhän tuo mieskin kuulema tilanteesta kärsii mutta eipä oikeastaan tee mitään sitä muuttaakseen. Viimevuonna minä jaksoin vielä toivoa ja odottaa, tuntea jopa nipistyksiä vatsanpohjassa ja silkkaa panetusta mutta en enää tai ainakin sitä tapahtuu hyvin harvoin. Olen kuin syväjäässä, 30v iässä syväjäässä eikä paljon naurata vaan päinvastoin. Pettäjäksi minusta ei ole mutta en tiedä onko enää tähänkään, toisaalta ei sitä viitsisi 14 yhdessäsolovuotta, kotia ja muuten toimivaa parisuhdetta ja liittoa seksittömyyteen kaataa, kai. Haluaisin niin olla haluttu,elää niin että mies haluaisi säännöllisesti ja kävisi " kimppuun kuin sika limppuun" ;).

En tiedä ratkaisua tähän asiaan, ei auta puhumiset eikä huutamiset ei itku ei uhkailu ei niin mikään. Liikaa vettä virrannut jotta säännöllinen seksielämä enää edes alkaisi? Kaiken syynä kuulema väsymys ja stressi ja ok uskon sen elänhän itsekin moninaisista syistä johtuen jo kolmatta vuotta stressaavaa aikaa mutta silti tämä tuntuu helvetin pahalle. En haluaisi kuihtua vielä tässä iässä täysin seksielämää vailla olevaksi rusinaksi varsinkin kun olen hyvinkin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen nainen. Ahdistaa.

N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi