Miksi laihduttajat pihtailevat rasvaa, mutta sokeria syövät surutta?
Tännekin tulee pyyntöjä ruokailun arvioimiseksi. Poikkeuksetta ne ruuat on rasvattomia ja sokerilla kyllästettyjä.
Laihduttajan kannattaa minimoida sokeri ja syödä surutta rasvaa. Silloin laihtuu ja pystyy myös hallitsemaan painoa laihdutuksen jälkeen.
Kommentit (49)
Rasva aiheuttaa diabetesta https://www.eurekalert.org/pub_releases/2017-02/uriv-csa021617.php
Ei kukaan laihduttaja syö surutta sokeria. Älä viitsi esittää tyhmää.
Rasvaa surutta syövä on kyllä se epäonnistunut laihduttaja.
Vierailija kirjoitti:
Rasva aiheuttaa diabetesta https://www.eurekalert.org/pub_releases/2017-02/uriv-csa021617.php
Tietty riippuu rasvasta, mutta sokeri on se joka diabetestä aiheuttaa. (ykkösten on turha tulla hillumaan, tarkoitan kakkosta)
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne itse ruokiansa tänne laittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaa surutta syövä on kyllä se epäonnistunut laihduttaja.
Päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Tyydyttynyt eläinrasva lisää diabetesriskiä olisi oikea otsikko, mutta mitäs pienistä epätarkkuuksista kun mammapalstalla hutkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydyttynyt eläinrasva lisää diabetesriskiä olisi oikea otsikko, mutta mitäs pienistä epätarkkuuksista kun mammapalstalla hutkitaan.
Eläinrasvahan ei mitään diabetesriskiä lisää. Sokeri on se mikä lisää riskiä.
Tottahan vitussa rasva lisää diabeteksen riskiä. Siksihän diabetesta kutsutaan rasvataudiksi!
En minä ainakaan. Sokeria syön vain hedelmien ja kasvisten muodossa. Rasvaa käytän kyllä ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne itse ruokiansa tänne laittaneet.
No kerrohan esimerkki. Jos aiot sanoa vaikkapa mandariini tai leipä niin anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan vitussa rasva lisää diabeteksen riskiä. Siksihän diabetesta kutsutaan rasvataudiksi!
Diabetes on muuten sokeritauti.
Joo, nimestä viis, hoidetaanhan diabetesta Suomessa sokeria syömällä ja lääkkeitä pumppaamalla.
Hoh hoijaa, vieläkö joku karppaa? Nythän on muodissa vege.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka huumori olisi kuinka alleviivattua niin aina löytyy vähintään yksi yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka huumori olisi kuinka alleviivattua niin aina löytyy vähintään yksi yksinkertainen.
Pystytkö kertomaan tarkemmin, mitä tarkoitat? Joo, en oletakaan. Saat pitää mielipiteesi, olen yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö kertomaan tarkemmin, mitä tarkoitat? Joo, en oletakaan. Saat pitää mielipiteesi, olen yksinkertainen.
Ei kieltämättä kannata selittää, jos ei tajua missä on vitsu, kun kutsutaan diabetesta rasvataudiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kieltämättä kannata selittää, jos ei tajua missä on vitsu, kun kutsutaan diabetesta rasvataudiksi.
Saahan sitä kutsua miksi vaan. Kunhan ymmärtää, mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttajan kannattaa minimoida sokeri ja syödä surutta rasvaa. Silloin laihtuu ja pystyy myös hallitsemaan painoa laihdutuksen jälkeen.
Minä en laihtunut, kun söin surutta rasvaa.
Ainoa, mikä minua laihduttaa, on ruokamäärän kontrollointi.
Sokerista onnekseni en piittaa, joten se ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en laihtunut, kun söin surutta rasvaa.
Ainoa, mikä minua laihduttaa, on ruokamäärän kontrollointi.
Sokerista onnekseni en piittaa, joten se ei ole ongelma.
Jaa, rasvaa syömällä ruokamäärää on helppo kontrolloida. Ei pysty syömään liikaa.
Vain idioottilaihduttajat tekevät niin. Täysin yleissivistymättömät, joille "kaikki kalorit eivät ole samanarvoisia". Siksi ne epäonnistuvatkin laihduttamisessaan, aina.