Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle lopettaa Kuningaskuluttajan

Vierailija
17.03.2017 |

Yle profiloituu entistä selkeämmin eliitin äänitorveksi ja lopettaa yhden kiistatta hyödyllisimmistä ohjelmistaan. Eipä ole pienellä kuluttajalla enää juuri mitään turvanaan suuryrityksiä vastaan tässä maassa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Kuningaskuluttaja on voinut auttaa sinua suuria yrityksiä vastaan?

Vierailija
2/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Kuningaskuluttaja on voinut auttaa sinua suuria yrityksiä vastaan?

Nostamalla tikun nokkaan huonoa palvelua ja tuotteita tarjoavia yrityksiä. Ymmärtänet miten käy, jos yksittäinen kuluttaja ja jättiyritys alkavat vääntää peistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain, että lopettaa. Eihän tuo ohjelma ole ollut vuosiin enää millääntavalla järkevä vaan valitettavaa löydetään täysin turhista asioita.

Puhumattakaan naurettavasta kolme kovaa testistä jossa kolme tumpeloa testaa tuotteita joista ei tiedä eivätkä ymmärrä mitään ja kertovat niistä mielipiteensä jotka esitetään faktoina.

Vierailija
4/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se on ollut aika kevyttä sohellusta viime vuosina. Syödään jotain rahkaa koko viikko ja sitten innokkaasti selostetaan, että Rainbow oli parasta.

Vierailija
5/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan aivan oikea kuluttaja-ohjelma joka testaa tuotteet OIKEASTI. Tai sitten testit voitaisiin suorittaa jossain VTT:llä. Hukkaa ne verorahoja turhempaankin.

Mitään epäkelpoa ei tietenkään myydä, eli ei mennä perse edellä puuhun ja ne testataan jälkikäteen.

Sinkkumies

Vierailija
6/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täytyy myöntää että itsekään en ole seurannut viime vuosina. Voi olla että se on huono. Mutta siinä tapauksessa sitä pitäisi paranella vaikka Karpo-henkisesti eikä vain lyödä hanskoja tiskiin. Tuollaiselle ohjelmalle on ehdottomasti tilausta.

t:ap

Vierailija
7/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan aivan oikea kuluttaja-ohjelma joka testaa tuotteet OIKEASTI. Tai sitten testit voitaisiin suorittaa jossain VTT:llä. Hukkaa ne verorahoja turhempaankin.

Mitään epäkelpoa ei tietenkään myydä, eli ei mennä perse edellä puuhun ja ne testataan jälkikäteen.

Sinkkumies

Onko ne tuotteet tarkoitettu vtt käytettäväksi

Vierailija
8/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tyhjänpäiväinen ohjelma, joten lopettaminen on hyvä asia.

Joitain avantouintitossuja testataan jopa kolmen ihmisen voimin ja näitä pisteytetään kuin olisi paraskin mielipidemittaus meneillään. 

Kuluttajaohjelmaa tarvittaisiin kyllä, mutta ihan eri konseptilla. 

Vierailija
9/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne tuotteet tarkoitettu vtt käytettäväksi

Jos tumpelot testaavat tumpeloille olisi hyvä ja hyödyllinen tapa niin miksi tätä tehdään vain kunigasvalittaja ohjelmassa? Kaikkialla muualla testaajilla oletetaan olevan edes hieman pohjatietoa ennen testaustaan.

Minä en hyödy mitään siitä, että kuulen ohjelmassa jos 60v Pirkko-Liisa ei ole osannut laittaa puhelimeen pin-koodia ja valittaa sitä nyt vaikeakäyttöiseksi.

Vierailija
10/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli se, kun nämä kolme idioottia haahuilivat kauppakeskuksessa etsimässä "kestävintä" tuotetta. 

Tuotetta ei ollut rajattu mitenkään vaan suunilleen kertakäyttövaipat, vaatteet ja koristekivi olivat samalla viivalla. 

Kai jos ostan rautanaulan ja laitan sen hyllyyn, niin siinä se on vielä sadankin vuoden päästä tai tuhannen, mutta sitten ei taatusti ole hyllyäkään. 

Vierailija
11/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, täytyy myöntää että itsekään en ole seurannut viime vuosina. Voi olla että se on huono. Mutta siinä tapauksessa sitä pitäisi paranella vaikka Karpo-henkisesti eikä vain lyödä hanskoja tiskiin. Tuollaiselle ohjelmalle on ehdottomasti tilausta.

Ei missään tapauksessa Karpo-henkiseksi (vai haluaako joku nähdä jakson jossa karpo itkee, kuinka joku muu oli ostanut karpo.net osoitteen joka karpon mielestä olisi kuulunut hänelle)?

Siinä olet tosin oikeassa, että kunnollinen kuluttajille suunnattu ohjelma pitäisi olla mutta sitä tuskin tässä yhden totuuden maassa tullaan ihan heti näkemään. 

Vierailija
12/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa Kuluttaja-lehti. Eikö sen pohjalta riittäsi juttua telkkariinkiin ihan Ylen tekemänä. Kaiken pitää olla pakkoviihdyttävää nykyään, vaikka haluaisin hyvin tehtyä asiaohjelmaa.

Vierailija
13/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken pitää olla pakkoviihdyttävää nykyään, vaikka haluaisin hyvin tehtyä asiaohjelmaa.

Älä nyt olihan kuningasvalittajassa se viisi väittämää vai mikä piru olikaan jossa oli väittämiä ja jotka sitten tietokilpailumaisesti hitaasti paljastettiin oikeiksi tai vääriksi antaen katsojien arvata ensin. Eli viihteksi meni tuo ohjelma viimeisinä vuosinaan =(

Vierailija
14/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vain, että lopettaa. Eihän tuo ohjelma ole ollut vuosiin enää millääntavalla järkevä vaan valitettavaa löydetään täysin turhista asioita.

Puhumattakaan naurettavasta kolme kovaa testistä jossa kolme tumpeloa testaa tuotteita joista ei tiedä eivätkä ymmärrä mitään ja kertovat niistä mielipiteensä jotka esitetään faktoina.

Jos minä tumpelo olen suunnitellut juuri sen tuotteen ostoa, niin minulle on hyötyä, kun näen, miten muut tumpelot sen kanssa pärjäävät. Kun näen, miten hyvin he selviävät, voin päätellä, onko kyseinen tuote minulle hyvä, tumpelo kun olen edelleen.

Harmi, että ohjelma lopetetaan, tykkäsin siitä.

Vierailija
15/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä tumpelo olen suunnitellut juuri sen tuotteen ostoa, niin minulle on hyötyä, kun näen, miten muut tumpelot sen kanssa pärjäävät. Kun näen, miten hyvin he selviävät, voin päätellä, onko kyseinen tuote minulle hyvä, tumpelo kun olen edelleen.

Niin no silloin sinä todennäköisesti saatat ostaa huonomman tuotteen, kuin olisit ostanut jonkun asiasta tietävän testaajan testauksen jälkeen.

Nyt se testin taso on vain ja ainoastaan kiinni siitä minkätasoinen tumpelo sitä oli testaamassa. Tuote saattaisi olla käytöösi juuri sopiva mutta testaaja ei vain osanut käyttää sitä.

Jos testattavana olisi esim. kännykkä ja testaajana oma äitini en ikinä ostaisi sellaisen testin perusteella mitään mutta sinä ilmeisesti ostaisit...

Vierailija
16/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70- vuotiaiden vanhempien suosikkiohjelma.

Ennen tehtiin kestäviä tuotteita. DDR:läinen televisio saattoi olla toimintakykyinen 30 vuotta, nykykiinalaiset laitteet kestää kaksi vuotta max. Mutta, ilmeisesti kukaan ei enää välitä paskan vertaa. Ei säästetä palkoista kestohyödykkeisiin, vaan sossusta saa rahat kertakäyttötavaroihin. Kaikki on muuttunut lyhytjänteisemmäksi.

Elikkäs nyt yksi laadun päälle ymmärtävä ohjelma poistuu.

Vierailija
17/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs nyt yksi laadun päälle ymmärtävä ohjelma poistuu.

:-D

Vierailija
18/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle haluaa kostaa saamansa kritiikin lopettamalla ne harvat ohjelmat, joita edes kotona olevat vanhukset mielellään katsoivat. Joutaisi kokonaan lopettaa ainakin verorahoilla sellaisen kanavan ylläpitäminen joka keskittyy vain valittamaan, miten kelvottomia ihmisiä suomalaiset  ovat.

Meillä katsotaan nykyisin kahta ohjelmaa ylen valikoimista ja se lysti maksaa perheelle jotain lähelle 300 euroa- sillä rahalla saisi jo maksuteevee  paketin.

Vierailija
19/19 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle haluaa kostaa saamansa kritiikin lopettamalla ne harvat ohjelmat, joita edes kotona olevat vanhukset mielellään katsoivat. Joutaisi kokonaan lopettaa ainakin verorahoilla sellaisen kanavan ylläpitäminen joka keskittyy vain valittamaan, miten kelvottomia ihmisiä suomalaiset  ovat.

Meillä katsotaan nykyisin kahta ohjelmaa ylen valikoimista ja se lysti maksaa perheelle jotain lähelle 300 euroa- sillä rahalla saisi jo maksuteevee  paketin.

Pian ollaan tilanteessa jossa Yleltä tosiaan tulee enää pelkkää vittuilua tavallista tallaajaa kohtaan. Ja me kaikki pakkomaksetaan tämä yhdessä. Sinänsä täytyy ihailla tämän junailleiden pokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä