Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus masturboineet samalla kun olette ajaneet autoa?

Vierailija
17.03.2017 |

Lähinnä kiinnostaa tietää minkä merkkisessä autossa ja missä silloin ajelitte, mutta jos haluutte kertoa myös itse toimituksesta niin antaa tulla.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä liikenneympyrässä ole turvallista. Ajaa huruuttaa vain ympyrää ja antaa käden tai naisen huulien vatkata niin kauan, että mälli lentää. Hyvä idea!

Vierailija
22/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siinä liikenneympyrässä ole turvallista. Ajaa huruuttaa vain ympyrää ja antaa käden tai naisen huulien vatkata niin kauan, että mälli lentää. Hyvä idea!

Ei tod. Ja tää oli lontoolainen liikenneympyrä. Hyvä kun muistaa millä kaistalla ajaa, kun samalla syöksyttää helvetisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää runkkasin parkissa hesassa, ai saatana viel meni ihana nuori blondi lenkkeilijä ohi jolle runkkasin, harmi kun näky niin vähän aikaa.

Vierailija
24/36 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on ottanut suihin kun ajoin autoa. Onneksi oli vakionopeudensäädin, muuten olisi voinut olla nykivää menoa.

Vierailija
25/36 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hiljaisella tiellä maaseudulla saksalaisella autolla. Oli ovulaatiopanetus.

Vierailija
26/36 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Hiljaisella tiellä maaseudulla saksalaisella autolla. Oli ovulaatiopanetus.

Tarvitsetko seuraa ja apua? Kysyy Mies vaan..

Vierailija
27/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kertokaa lisää mitä auton ratissa joskus tapahtuu.

Kuvailkaa sitä kun hoitelette itsenne ajaessa.

Käykö sormet välillä suussa?

Vierailija
28/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se ilmeisesti selittääkin monet kummalliset tieltä suistumiset suoralla tiellä hyvällä kelillä.

Vierailija
29/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muista mitä autokoulussa opetettiin? Molemmat kädet tulee pitää kiinni ratissa!

Vierailija
30/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajellessani nuorempana työkseni tein sitä paljon mutta joskus oli vaikea keskittyä jompaankumpaan joko ajamiseen tai huipunsaavuttamiseen ja saattoi siinä joku asiakaspuhelukin pärähtää häiritsemään keskittymistä. Nykyään usein vetelen ihan rauhakseltaan ilman lopputavoitetta-joskus tykkään ajella ilman housuja niin eivät sotkeudu polkimiin yms. Rekkakuskit ja bussit joskus ohittaessaan kattelevat. Tapana oli myös että työmatkalla tyttis otti usein ruuhkajonossa autossa suihinkin kunnes juurikin työmatkabussissa istuneet kollegat slkoivat kuittailla asiasta kateellisena. Mutta joo, ajellessa runkkailu ilman housuja ja loppuhuipentumaa on jees. Orkku täytyy sit ottaa bussipysäkillä tai levähdyspaikalla.

Vierailija
31/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla Soilia ajatellessa vedin käteen kotimatkalla. Mulla oli 6-pyttyinen suora kuutonen alla, 2922 kuutiota. Loviisan kohdalla asettelin kortsun päälle ja sinne meni lasti Tesjoen kohdalla. Piti pysähtyä bussipysäkille ennen Ahvenkoskea, jotta sain siivosti kortsun pois.

Vierailija
32/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole viitsinyt koskaan kun aina ollut joku lyyli messissä joka voi imeä siinä ajaessa kullista piimät poskeen

Vierailija
33/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä matkoilla tykkään ratsastaa vaihdekepin päällä.

N34

Vierailija
34/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla helkutinhuono tapa aiheuttaa liikenteessä ongelie eikä vain itselleen vaan turhaan, kaikille muille myös? En kyllä suosittelisi kellekkään moista. ( Kun lääkintähenkilöstö ja virkavaltasaapuu sitten onnettomuuspaikalle kuvaamaan tapahtuneen.. omg sanon.)

Vierailija
35/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä masturbointi tapahtuu bmw:ssä illan mentyä epäodotuksellisesti

Vierailija
36/36 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse olen, mutta exältä otin usein suihin autossa. Se on jotenkin ihan mahtavaa, kun toinen haluaa niin paljon, mutta pyytää odottamaan. Ja on niin kovana. En odota, vaan otan loppuun asti ajaessa. Jälkikäteen ajatellen ei mikään hyvä idea, mutta nuorena ei ajattele asioita kovin pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan