Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko joskus masturboineet samalla kun olette ajaneet autoa?

Vierailija
17.03.2017 |

Lähinnä kiinnostaa tietää minkä merkkisessä autossa ja missä silloin ajelitte, mutta jos haluutte kertoa myös itse toimituksesta niin antaa tulla.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta multa on otettu suihin. Hiukan oli vaikea keskittyä ajamiseen, kun naisen huulet hyväilee kyrpää ja kiusoittelee sen päätä. Pakko oli ajaa ekalle pysähdyspaikalle motarilla. Aaaaaaahhhhh

Muuten olis tullut kolari.

Vierailija
2/36 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo runkkasi kädellä loppuu asti kakkos tiellä jossain humppilan ja Forssan välillä. Nopeutta 80

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana joskus, kun en saanutkaan illalla tosi ihanan himottavalta naiselta  työreissulla. Jäi tosi kova panetus päälle aamuun ja piti ajaa autolla. Hiljaisella tiellä tuli otettua kalu lopulta käteen ja tuli orkku nopeasti kun hänen ihanuuttaan muistelin.

Vierailija
4/36 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ajatteli vain suudella kullinnuppia eikä enempää, mutta painoin niskasta alas ja kyllä siinä pääsi sellainen pidätelty aaaaaaaaahhhhhh ja miehinen voihkaisu, kun lämmin suu liukui pitkin koko kyrpää. Herrasmiesmäisesti ajoin kotiovelle. Valitettavast hän vaan lähti autosta, suukotti, ja pakko oli runkata loppuun, koska kulli huusi kosketusta ja oli oikeasti KIVIKOVA. Onni ettei ollut enemmän liikennettä, mutta kieltämättä tulin aika nopeasti ja paineella.

Talouspaperi on must!

Se nainen taatusti tiesi, että mun oli pakko tulla ja pian. Kulli oli vatsaa vasten ja isompinsekä kovempi kuin koskaan. Kuten sanottu, huusi kosketusta. Cocktease tai suomeksi kullinkutittelija. Kun pääsisi kerran panemaan kunnolla...

Vierailija
5/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään. Armoton krapulapanetus. Toivottavasti kukaan ei nähnyt...

Vierailija
6/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kun on jäänyt treffien jälkeen armoton panetus päälle. Kyllä se kivikova stondis on pahempi liikenneriski kuin se lyhyt runkkaus, jolla saa helpotuksen. Aina voi pysähtyä tien sivuun, jos pelkää, että siemensyöksy tai orkku sulkee silmät ja vie huomion liikenteestä.

Nainen, älä päästä miestä rattiin valtavan seisokin kanssa!

Vierailija
7/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja en suosittele. Kun syöksyttää hulluna ja vastaan tulee rekka, niin siinä on itsehillintä kovilla.

Vierailija
8/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen kun on jäänyt treffien jälkeen armoton panetus päälle. Kyllä se kivikova stondis on pahempi liikenneriski kuin se lyhyt runkkaus, jolla saa helpotuksen. Aina voi pysähtyä tien sivuun, jos pelkää, että siemensyöksy tai orkku sulkee silmät ja vie huomion liikenteestä.

Tämän olisi eilisillan Tinder-deitti saanut lukea. En nyt ruvennut runkkaamaan ratissa mutta lähellä oli. Älytön panetus, eikä erektio millään laskenut. Oli muuten seissyt armottomasti jo jonkin aikaa. Toki nostin sen pystyyn mahd huomaamattomasti herrasmiehenä, mutta olisi nainen voinut suoda sille penikselle jotain huomiota. Siis fyysistä. Katse olisi vaan kiihottanut lisää.

Vierailija
9/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen ja monesti masturboinut autossa. Joskus otan tissit paljaaksi ja turvavyö hinkkaa ihanasti paljaita tissejä. Hinkutan penkkiä vasten pimppi märkänä. On pitkä työmatka ja monesti jään P-paikalle ja teen orgasmin. Kuvittelen että miehet autoista näkee mut ja jotku tulee ja nussii.... Oon liian kiimanen..

Vierailija
10/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro p-paikka nii eiköhä joku tule kattelee ja ehkä jopa auttamaa. ;)

T: M33w

Vierailija
11/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olisi eilisillan Tinder-deitti saanut lukea. En nyt ruvennut runkkaamaan ratissa mutta lähellä oli. Älytön panetus, eikä erektio millään laskenut. Oli muuten seissyt armottomasti jo jonkin aikaa. Toki nostin sen pystyyn mahd huomaamattomasti herrasmiehenä, mutta olisi nainen voinut suoda sille penikselle jotain huomiota. Siis fyysistä. Katse olisi vaan kiihottanut lisää.

Oletkohan minun deittini? Vaistosin kyllä sen sähköisen seksuaalisen jännitteen, ja itseänikin himotti, mutta jotenkin tuntuu, että miehen pitäisi tehdä aloite, tai ainakin ilmaista, että haluttaa. Olisit voinut jäädä yöksi. Kyllä mullakin oli panetus päällä. Ehkä ensi kerralla?

Vinkkinä: voit joko vierekkäin istuessa ohjata käteni stondikselle, tai kertoa, että panettaa. Sehän vain imartelee, että miehellä seisoo. Jos nolottaa, niin pyydä anteeksi ja sano että oot vaan niin kuuma. Toimii!

P.S. Sormetin itseni uneen.

Vierailija
12/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nainen ja monesti masturboinut autossa. Joskus otan tissit paljaaksi ja turvavyö hinkkaa ihanasti paljaita tissejä. Hinkutan penkkiä vasten pimppi märkänä. On pitkä työmatka ja monesti jään P-paikalle ja teen orgasmin. Kuvittelen että miehet autoista näkee mut ja jotku tulee ja nussii.... Oon liian kiimanen..

Jonnet pois palstalta.

Vierailija
13/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan minun deittini? Vaistosin kyllä sen sähköisen seksuaalisen jännitteen, ja itseänikin himotti, mutta jotenkin tuntuu, että miehen pitäisi tehdä aloite, tai ainakin ilmaista, että haluttaa. Olisit voinut jäädä yöksi. Kyllä mullakin oli panetus päällä. Ehkä ensi kerralla?

Vinkkinä: voit joko vierekkäin istuessa ohjata käteni stondikselle, tai kertoa, että panettaa. Sehän vain imartelee, että miehellä seisoo. Jos nolottaa, niin pyydä anteeksi ja sano että oot vaan niin kuuma. Toimii!

P.S. Sormetin itseni uneen.

No ei sitä kehtaa. Ajattelet, että oon vain pillun perässä. Oot kaunis, ihana, muodokas ja älykäs, eikä ole ihme että seisoo, mutta miten sen ilmasta? En kehtaa laittaa sun kättä seisokille. Jos siis olit mun deitti...

Vierailija
14/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli on tehnyt mutta olen hillinnyt itseni, mitä nyt pari kertaa telttaa hipaissut (matka on ollut lyhyt joten ei pelkoa laukeamisesta).

Vierailija
15/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oli niin kuuma tapaaminen takana, että oli pakko hyväillä kyrpää. Sitten viereen tuli rekka, josta kuskilla oli suora näköyhteys mun runkkaukseen. Nolotti, mutta ei niin paljon että olisin lopettanut. Oli aika pakko laueta. Ei voi mitään. Onneksi nessuja riittää...

Vierailija
16/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonnet pois palstalta.

Tämä oli tosiaan arvattavissa että mun viestiä ei kaikki usko. Mutta tosi juttu. Ajan 80km työmatkaa ja oon kiimanen narttu. Tää oli vielä aika iisi juttu mitä teen itelleni ku pimppi oikein on märkänä ja haluttaa......

Vierailija
17/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole masturboinut, mutta runkannut kylläkin. Ei mikään piristä ja rentoutua pitkää ja tylsää ajoa, kuin kunnon runkku.

Vierailija
18/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole masturboinut, mutta runkannut kylläkin. Ei mikään piristä ja rentoutua pitkää ja tylsää ajoa, kuin kunnon runkku.

Sama asia.

Vierailija
19/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viikko sitte vedin käteen ajaessa

Vierailija
20/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi, koska sillon kun syöksyttää, niin helposti ajautuu väärälle kaistalle. Jos on pakko runkata, niin suojaisassa parkissa.

Exä otti kyllä kerran suihin kun ajoin, ja kolari oli todella lähellä. Kieli kiusaamassa terskaa ja liikenneympyrä... en suosittele vaikka teki sairaaaaaaaan hyväääääääääää. 😶