Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa käyttää luomivärejä, neuvoja?

Vierailija
17.03.2017 |

Saisiko täältä ehkä apuja? En ole koskaan meikannut, mitä nyt ripsiväriä silloin tällöin. Nyt olisi viikonloppuna arvokkaat juhlat joihin haluaisin panostaa, ja olen koko viikon harjoitellut poskipunan ja luomivärien käyttöä. Vaan ne luomivärit eivät minulla toimi! En haluaisi levittää pelkästään vaaleaa kimallusta luomelle, vaan laittaa hieman tummemmalla sävyllä varjostusta. Olen katsonut läpi varmaan sata tutoriaalia ja muuta ohjetta, mutta edelleen näytän aina vaan bandalta tai siltä, että minulla on mustelmat silmissä. Vaikka teen mukamas ohjeiden mukaan ja häivytän parhaan kykyni mukaan.

Todella turhauttavaa, kun ohjeiden tarkasta seuraamisesta huolimatta lopputulos näyttää kaamealta. Olisiko teillä hyviä vinkkejä antaa?

(Mitään kajaleita tai vastaavia en edes harkitse, saisi edes tuon luomivärin pelittämään.)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en osaa itsekään käyttää luomivareja juhlassa, vaikka muuten meikkaaminen onnistuukin. Oma juhla meikki onkin siksi aina punainen huulipuna ja silmiin kissarajaukset, hyvin pin-up tyyliin. Rajausten tekeminen vaatii myös treeniä, mutta ainakin musta on helpompaa kuin varjostukset yms. Luomelle laitan kauttaaltaan persikkaa tai kultaa.

Vierailija
22/25 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan päivittäin hiukan töihin, viikonloppuisin sitten enemmän, mutta en silti osaa tehdä mitään luomivärijuttuja... :D Se on vaikeaa! Yrittänyt kans opetella mut ei. Teen kans siistin rajauksen vaan (pohjustuksen jälkeen) ja sitten levitän vaaleaa luomiväriä ja jotain hiukan tummempaa (yleensä joku ruskean sävy) hiukan luomivakoon. Siinä kaikki mitä osaan. Huuliin sit kunnon punaa niin huomio kiinnittyy sinne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on banda?

Vierailija
24/25 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis kaikista vinkeistä! Mitään värikästä meikkiä en edes kuvittelisi saavani aikaan, vaan ruskean sävyillä mennään. Häivytykseen soveltuvaa kunnollista sivellintä minulla kyllä ei ole, olisiko yksi ratkaisukeino siinä... Ammattilaisen meikkaamaksi en haluaisi mennä, kun budjetti on tiukka, ja minulta kuitenkin löytyy meikit joilla pitäisi saada tarpeeksi hyvä tulos aikaiseksi. Pohjustusvoidettakin on :)

Ei muuten aavistustakaan mikä riivasi minut kirjoittamaan pandan väärin. Kehtaakohan tässä myöntääkään, että olen suomen kielen ja kirjallisuuden maisteri :'D

ap

Vierailija
25/25 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tumma smokey eye ja useamman värin käyttö. Levitä koko liikkuvalle luomelle esim. aurinkopuuteria, jonka sitten häivytät ulospäin. Rajausta voi kokeilla vaikka pari astetta tummemmalla ruskealla luomivärillä tai kajalilla, tai jos haluat tarkkaa rajausta niin nestemäinen musta. Vielä ripsiväriä ja punatut huulet niin olet valmis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme