Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kuu blogi - lukeeko kukaan?

Vierailija
16.03.2017 |

Olen jo vuosia seurannut ja vaikuttaa mukavalta naiselta. Sisustustyylikin miellyttää. Silti nyt alkanut enemmän vain ärsyttää koko blogi. Jotenkin niin hölynpölyä kaikki tekstit ja selailen päällisin puolin vain kuvat jotka nekin alkaneet ärsyttää. Bloggaajalla sama ilme ja asento joka kuvassa. Onko teillä suositella muita saman tyylisiä blogeja mutta enemmän sisältöä tarjoavia blogeja? Ei kiinnosta päällisin puolin tehdyt yhteistyöt eikä arjen mukasyvälliset diipadaapat ja jeesustelut.

Kommentit (673)

Vierailija
141/673 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Booooooring! Kevättä kohti: samat kukkasipuli ja pihapuheet tulossa, vol. 12. Ymmärtävä työnantaja kun minkäänlaista uudistusta tai eteenpäin menoa ei edellytetä.

Kommentti vuoden takaa, ja sama meno jatkuu. Eikö oikeasti Emilia huomaa mitään vikaa jatkuvassa toistamisessaan. Ei huomaa että on kirjoittanut asiat ennenkin vähintään viisi, ehkä kymmenen tai vieläkin useampaan kertaan? :''D

Vierailija
142/673 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyinpä minäkin pitkästä aikaa blogiin. Ja sitä samaahan sielä edelleen: perjantain hehkutusta, kymmeniä kuvia keittiöstä ja olohuoneesta, unohtamatta tietenkään sitä iki-ihanaa kasvihuonetta. Niin ja ne useat yhteistyöpostaukset tuo kyllä mukavaa vaihtelua. Huoh, kun jaksaa olla tylsä blogi! Mutta onko kenellekään selvinnyt, mitä opiskelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/673 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyinpä minäkin pitkästä aikaa blogiin. Ja sitä samaahan sielä edelleen: perjantain hehkutusta, kymmeniä kuvia keittiöstä ja olohuoneesta, unohtamatta tietenkään sitä iki-ihanaa kasvihuonetta. Niin ja ne useat yhteistyöpostaukset tuo kyllä mukavaa vaihtelua. Huoh, kun jaksaa olla tylsä blogi! Mutta onko kenellekään selvinnyt, mitä opiskelee?

Ei, kun myös käyn niin harvoin tsekkaamassa. Jokainen muu paikalleen täysin juuttunut bloggaaja olisi käyttänyt ilosta kiljuen tilaisuuden hyväksi, kun opiskelusta vihdoin saisi uutta sisältöä ja matskua postauksiin. Vaan tämä täti ei, wtf?

Vierailija
144/673 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka raportoi seikkaperäisesti sairautensa, oman ja jopa perheenjäsenten? 😮 Pelkät vilaisut teksteihin ahdistaa vaikka kuvitus kaunista olisikin (ellei siis kaikkea olisi jo nähty satoja kertoja!) Kirjoituksista peilaantuu tuskastuttavan tylsä ja kapea, tyhjä ja mikä pahinta, elämätön elämä. Kohta nelikymppinen, ja siitä suurin osa mennyt neljän seinän sisällä, lapset ja mies käy "ulkona maailmassa" ja hän odottaa tuolla keittiössään, asetellen tavaroita, kukkia ja ruokia. Kesällä pihassa. Siinä välissä luetellen blogiin eri kotitöitä, tulevia ja menneitä, säitä, sairauksia, kymmeniä kierroksia. Weird.

Esimerkiksi minä. En tosin muiden sairauksia vaan omiani. Kun itse aikoinaan sairastuin vakavasti, olisi ollut helpottavaa  ja lohdullista lukea jonkun toisen saman kokeneen elämästä. Eräänlaista vertaistukea. Nyt mulla on ollut muitakin sairauksia ja tiedän lukijoissani olevan ihmisiä, joilla on sama sairaus kuin mullakin . 

Vierailija
145/673 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka raportoi seikkaperäisesti sairautensa, oman ja jopa perheenjäsenten? 😮 Pelkät vilaisut teksteihin ahdistaa vaikka kuvitus kaunista olisikin (ellei siis kaikkea olisi jo nähty satoja kertoja!) Kirjoituksista peilaantuu tuskastuttavan tylsä ja kapea, tyhjä ja mikä pahinta, elämätön elämä. Kohta nelikymppinen, ja siitä suurin osa mennyt neljän seinän sisällä, lapset ja mies käy "ulkona maailmassa" ja hän odottaa tuolla keittiössään, asetellen tavaroita, kukkia ja ruokia. Kesällä pihassa. Siinä välissä luetellen blogiin eri kotitöitä, tulevia ja menneitä, säitä, sairauksia, kymmeniä kierroksia. Weird.

Esimerkiksi minä. En tosin muiden sairauksia vaan omiani. Kun itse aikoinaan sairastuin vakavasti, olisi ollut helpottavaa  ja lohdullista lukea jonkun toisen saman kokeneen elämästä. Eräänlaista vertaistukea. Nyt mulla on ollut muitakin sairauksia ja tiedän lukijoissani olevan ihmisiä, joilla on sama sairaus kuin mullakin . 

Tuo on täysin ymmärrettävää, mutta kukaan ei tarvinne vertaistukea flunssiin saati vatsatauteihin ym. useita kertoja vuodessa, mistä tämän blogin kohdalla on kyse.

Nuo nuhanarinat on hölmöä täyttöä, ilmeisesti maksetaan postausten lukumääristä, sisällöstä ei ainakaan!

Vierailija
146/673 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistui valokuvaajaksi "työn ohella". Minkä ihmeen työn? 🤔

Vierailija
147/673 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän tehnyt blogia työkseen jo monta vuotta. Kateelliset täällä taas itkee. Tehkää perässä. Harva elättää itsensä täysipäiväisesti bloggaamalla.

Vierailija
148/673 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän tehnyt blogia työkseen jo monta vuotta. Kateelliset täällä taas itkee. Tehkää perässä. Harva elättää itsensä täysipäiväisesti bloggaamalla.

Kateelliset 🤣

Jos tekisin/moni muu tekisi työn sellaisella ideattomalla, ponnettomalla repeatilla millä tämä bloggaaja, olisi hyvin nopeasti entinen työ. Joten, ei noita tuhansia keittiön ja puutarhan kuvia tai tekosyvällisiä sepustuksia kukaan tohtine oikeaksi työksi tai yrittäjyydeksi kutsua? Jos kehtaa, sitten on työn määritelmä ja sisältö todellakin muuttunut 😁

Vierailija
149/673 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset keskity omaan elämääsi ja ala kirjoittamaan itse laadukasta ja monipuolista sisältöä. Vaan keskityt muiden tavoin täällä palstalla arvostelemalla toisten blogeja. Mitä se kertoo susta!

Pakko ei ole blogia lukea. Kummasti silti kiinnostaa, kun jaksetaan täällä haukkua ja nähdä vaivaa. Itsestä ei kuitenkaan olisi siihen.

Oli toistoa tai ei, hyvin hän sillä itsensä elättää kuitenkin ja on tehnyt niin jo vuosia. Tee perässä. Ainiin, ei susta taida olla siihen.

Vierailija
150/673 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasikoppi pihamaalla ja keittiö..ei muuta..

Nyt kehuuvat kilpaa Julia Khourin kanssa toisiaan ja tämä E selkeästi alkanut kopioimaan Khourin tyyliä, niin asuissa kuin sisustuksessakin.. säälittää kun noin suppea elämä, välillä ahistaa likaiset lattiat ja arjen kuorma vaikka 24/7 kotona.. ja ne kaupalliset yhteistyöt, plaaplaaplaa...

Vierailija
151/673 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset keskity omaan elämääsi ja ala kirjoittamaan itse laadukasta ja monipuolista sisältöä. Vaan keskityt muiden tavoin täällä palstalla arvostelemalla toisten blogeja. Mitä se kertoo susta!

Pakko ei ole blogia lukea. Kummasti silti kiinnostaa, kun jaksetaan täällä haukkua ja nähdä vaivaa. Itsestä ei kuitenkaan olisi siihen.

Oli toistoa tai ei, hyvin hän sillä itsensä elättää kuitenkin ja on tehnyt niin jo vuosia. Tee perässä. Ainiin, ei susta taida olla siihen.

Kenelle mahdat paasata? Täällä on useita (kymmeniä) kommentoijia. Heitä ja meitä joita blogin outo jumitus ja laaduttomuus mietityttää. Kun ja jos siis kyse on vielä kaiken lisäksi tekijän päätyöstä?!

Vierailija
152/673 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mietityttää?! Jos hän toistaa ja jumittaa, miten se vaikuttaa teidän elämään!? Miksi te seuraatte hänen jumitustaan!? Eikö olisi parempi keskittyä omaan elämään ja lukea vaikka jotain sellaista, mikä ei jumita?! Mutta ei. Kuitenkin blogi kiinnostaa sen verran, että jaksetaan avautua vauva.fi ja arvostella vuodesta toiseen. Sitä omaa pahaa oloa on pakko purkaa jonnekin. Itse en ainakaan seuraa mitään sellaista mikä ei kiinnosta tai aiheuttaa negatiivisia tunteita. Puhumattakaan että lähtisin palstoille haukkumaan. Pakko olla aika onneton elämä, jos muiden haukkumisesta saa sisältöä elämään. Ja jokainen matkii jotain toista jossain asiassa. Ehkä sekin on vaan ihailua ja sen takia alkaa blogi näyttämään samalta. So what! Onko sekään teiltä pois! Luulenpa, että te jotka täällä kommentoitte negatiiviseen sävyyn ootte itse kopioineet muiden tyylejä, ettekä ole yhtään sen monipuolisempia missään. Täällä on anonyyminä hyvä huudella. Pistäkää itse elämänne muiden arvosteltavaksi. Luulenpa, että siitä saisi aikamoisen kommentti ketjun myös!

Vierailija
153/673 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mietityttää?! Jos hän toistaa ja jumittaa, miten se vaikuttaa teidän elämään!? Miksi te seuraatte hänen jumitustaan!? Eikö olisi parempi keskittyä omaan elämään ja lukea vaikka jotain sellaista, mikä ei jumita?! Mutta ei. Kuitenkin blogi kiinnostaa sen verran, että jaksetaan avautua vauva.fi ja arvostella vuodesta toiseen. Sitä omaa pahaa oloa on pakko purkaa jonnekin. Itse en ainakaan seuraa mitään sellaista mikä ei kiinnosta tai aiheuttaa negatiivisia tunteita. Puhumattakaan että lähtisin palstoille haukkumaan. Pakko olla aika onneton elämä, jos muiden haukkumisesta saa sisältöä elämään. Ja jokainen matkii jotain toista jossain asiassa. Ehkä sekin on vaan ihailua ja sen takia alkaa blogi näyttämään samalta. So what! Onko sekään teiltä pois! Luulenpa, että te jotka täällä kommentoitte negatiiviseen sävyyn ootte itse kopioineet muiden tyylejä, ettekä ole yhtään sen monipuolisempia missään. Täällä on anonyyminä hyvä huudella. Pistäkää itse elämänne muiden arvosteltavaksi. Luulenpa, että siitä saisi aikamoisen kommentti ketjun myös!

Moi Emiia!Sinä vielä jaksat täälläkin vetää tota omaa linjaasi,minä ja mun omat pikku tuskat,sataako vai eikö sada,siivoanko vai enkö siivoa,matkinko vai enkö matki ....vai istutanko vai enkö istuta??????

Vierailija
154/673 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi unelma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Emiia!Sinä vielä jaksat täälläkin vetää tota omaa linjaasi,minä ja mun omat pikku tuskat,sataako vai eikö sada,siivoanko vai enkö siivoa,matkinko vai enkö matki ....vai istutanko vai enkö istuta??????

😂 erikoinen joo kyllä tämä yhtäkkinen riehuja, yli kaksi vuotta kestäneessä ketjussa.

Vierailija
155/673 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis elääkö tämä bloggaajanainen vuodenkierron ja sään seuraamisesta? Plus että hokee siivouspäivää joka postauksessa. Kuin olisi vähintään 70-vuotias, mitä ihmettä?

Kesällä ei kuvaa keittiötä vaan puutarhaa samalla ylimitoitetulla määrällä, siitäkään ei silti irtoa lopulta yhtään mitään uutta. Kun on susihuono kirjoittaja, niin on. Hyvin samankaltaisena blogina voisi ajatella Atmarias-blogia, jossa kuitenkin sävyjä, vaihtelua ja itseironiaa.

Itse asiassa Vaaleanpunainen hirsitalo on kuin keski-ikäinen versio Emiliasta, pakonomaisesti jatkaa vaikka ideat loppui jo yli 5 vuotta sitten. Mutta tämä on nyt seurattava loppuun: miten kauan tyhjästä oikein voikaan puristaa. ;)

Vierailija
156/673 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis elääkö tämä bloggaajanainen vuodenkierron ja sään seuraamisesta? Plus että hokee siivouspäivää joka postauksessa. Kuin olisi vähintään 70-vuotias, mitä ihmettä?

Kesällä ei kuvaa keittiötä vaan puutarhaa samalla ylimitoitetulla määrällä, siitäkään ei silti irtoa lopulta yhtään mitään uutta. Kun on susihuono kirjoittaja, niin on. Hyvin samankaltaisena blogina voisi ajatella Atmarias-blogia, jossa kuitenkin sävyjä, vaihtelua ja itseironiaa.

Itse asiassa Vaaleanpunainen hirsitalo on kuin keski-ikäinen versio Emiliasta, pakonomaisesti jatkaa vaikka ideat loppui jo yli 5 vuotta sitten. Mutta tämä on nyt seurattava loppuun: miten kauan tyhjästä oikein voikaan puristaa. ;)

Kasvihuone on uusi keittiö, 10 000 kuvaa näytetty ja vähintään samat tulossa. Sää, vuodenajat, mielen liikahtelut, to do -listat, siivous. Siinä se. Yhden naisen koko elämä. Vangeillakin tuntuu olevan enemmän vapautta ja vaihtelua! :'D

Vierailija
157/673 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin postaus näyttää olevan ylipitkä ja yliampuvan yksityiskohtainen vastaiskulistaus edellisiin kommentteihin. Mutta kiva, että Emilia ehtii siivoukselta myös elämään.

Vierailija
158/673 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin postaus näyttää olevan ylipitkä ja yliampuvan yksityiskohtainen vastaiskulistaus edellisiin kommentteihin. Mutta kiva, että Emilia ehtii siivoukselta myös elämään.

Eihän se ehdi kun pitää koko ajan surra että aika kuluu. Jopa siinä mittakaavassa että kirjoituksista päätellen elämä on jäänyt elämättä, sitä voivotellessa että kohta on syksy (toukokuussa), kohta on stressaava joulu (elokuussa) kohta pitää tilata siemenet, onhan justiin kevät (joulunpyhinä)

Kaikille muille ajankulu on selviö, ei itseisarvo, pohdinnan kohde saati sisältö arkeen, miksiköhän tälle hahmolle kymmenettä vuotta yhtä suurena yllätyksenä. Olisi kannattanut hankkia aikanaan oma työpaikka ja elämä kodin seinien ulkopuolella, enää ei taida nelikymppisenä, pelkällä bloggaamiskokemuksella, kelvata mihinkään.

Jäätävää ajatellakaan mitä hänelle tapahtuu kun lapset eli suurin elämänsisältö lähtee kotoa.

Vierailija
159/673 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites noi huulet? Ainahan se on mutristanut noin että ylähuuli menee rullalle :D mutta ihan kun olisi ottanut täytettä. Katsokaapa.

Vierailija
160/673 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuvat,siis kaikki jotka ovat Emiliasta ovat vasemmalta puolelta,viimeiseen asti aseteltuja,aina vas. puolelta ja jalka epä norm.asennossa,ja jos esim. istuu sängyllä,on varmasti mennyt tunteja jotta hyväksyttävä kuva on saatu,kyllä siinä päivät kuluu,väilllä täytyy siivota ja jopa istuttaa,saisivatpa nyt kasvihuoneen jo kuntoon,miten kauan siitä voi postata?no todella pitkään,aivan uskomaton blogi,samat keittiökuvat ja samat vasen puoli kehokuvat,.todella estynyt ,epävakaa nuori ihminen,toivottavasti hän hakeutuu ja saa tarvitsemaansa hoitoa ongelmiinsa.