Uusi kuu blogi - lukeeko kukaan?
Olen jo vuosia seurannut ja vaikuttaa mukavalta naiselta. Sisustustyylikin miellyttää. Silti nyt alkanut enemmän vain ärsyttää koko blogi. Jotenkin niin hölynpölyä kaikki tekstit ja selailen päällisin puolin vain kuvat jotka nekin alkaneet ärsyttää. Bloggaajalla sama ilme ja asento joka kuvassa. Onko teillä suositella muita saman tyylisiä blogeja mutta enemmän sisältöä tarjoavia blogeja? Ei kiinnosta päällisin puolin tehdyt yhteistyöt eikä arjen mukasyvälliset diipadaapat ja jeesustelut.
Kommentit (673)
Asun samalla alueella ja aikanaan hänestä tehdystä paikallislehden artikkelista ajauduin blogia lukemaan, hetkeksi. Edelleen ihmettelen kun silloin tällöin blogissa käyn kuinka erilaiselta näyttää mitä täällä kylänraitilla. Poset on kyllä tehty aikaa vaivaa ja kuvankäsittelyä säästämättä, koska tuollaisia ilmeitä asuja saati hymyjä en ole ikinä häneltä nähnyt. On arkinen ja vaatimaton ulkonäkö. Kiehtovaa mitä kuvilla saa aikaan ja todellisuutta muokattua haluamakseen!
Eikun yltyy tuo Julia khourin kopioiminen.. samanlainen asu päällä, samanlaiset kukat samanlaisessa vaasissa, samanlaiset kirppislöydöt kuin julialla :D samanlailla alkanut kuvata kukkia joita sitten kameralle toisella kädellä näytetään, uskomatonta että voi olla idearikasta bloggaamista.. nyt kun syksy ja talvi tulee, siirrymme lasikopista keittiöön
Eikä?! 🙈Ties monesko sadas kerta, samassa postauksessa jopa tällä kertaa ne ainoat aiheet joita pyörittää: sää, viikonpäivät, arki, "kiireet", sairastelu, kukat keittiö.
🤣🤣🤣 Voiko tää olla tosissaan vai onko joku tyyliin Andre Wickströmin luoma parodiablogi?😂
Vierailija kirjoitti:
Eikä?! 🙈Ties monesko sadas kerta, samassa postauksessa jopa tällä kertaa ne ainoat aiheet joita pyörittää: sää, viikonpäivät, arki, "kiireet", sairastelu, kukat keittiö.
🤣🤣🤣 Voiko tää olla tosissaan vai onko joku tyyliin Andre Wickströmin luoma parodiablogi?😂
Olihan siellä myös #kiitollinensiunattuonnellinen? :)))
Mitä sen suulle tapahtuu?! Uusimmassa postauksessa se rullaantuu jo nenään kiinni! Ei helvetti. Kenen ilmeitä tai huulia se reppana koettaa matkia?
Tiijättekö. Olen ihan rehellisesti kateellinen tuosta sen lasikopperosta! Käsittääkseni sai sen yhteistyönä ilmaiseksi (?) tai varmaan ainakin hyvällä halvennuksella. Tuollainen joka puutarhurin unelma, jossa mahtuisi kasvattamaan vaikka mitä, mutta joka suurimmalle osalle jää hinnan takia vain märäksi päiväuneksi, ja sit tällä on siellä tyyliin pari TYHJÄÄ saviruukkua hyllyssä ja koko koppero toimii vain kuvausrekvisiittana- näin kärjistetysti. Mitä tuhlausta, mikä vääryys! 😭
Valokuvaustaitoja löytyy. Mutta kuten moni muukin on tässä sanonut, en käsitä sitä, että otetaan kymmenen lähes samanlaista kuvaa eri kulmista. Ja samoista asioista, esim. keittiö, olohuone ja kasvari. Nämä kolme asiaa kiertää jatkuvasti tässä blogissa. Nytkin viimeisin kasvihuonepostaus niin puuduttavaa katsottavaa.
Vaihtelua toi se treenipostaus, vaikka siitäkin paistoi semmonen muka-rento suhtautuminen liikkumiseen. Kun itse olen saanut aiemmin aivan eri kuvan tosta henkilöstä.
Lasikoppipostaus hehkuttaa koppia jossa homeisia TYHJIÄ savipurkkeja ja pari tuolia,siis mitä ihmettä?
On kyllä tyhjäkäynnillä koko koppi,sinnehän saisi vaikka mitä katseenvangitsijaa,mutta ei,tyhjää täynnä.Uskomatonta miten todella pienistä kuvioista ja mitättömistä asiosta voi blogata?Kyllä rittää ihmettelemistä kun tommoseen tuotokseen ja kuviin Kuluu monta päivää ja joku vielä maksaa jutuista ,jotka ovat täysin säälittäviä ja miltei aina täynnä valitusta ja masentuneen ihmisen tuskaa.
Valitettavasti niin paljon muilta kopioitua tässä blogissa. Asennot, asetelmat etc mm Kalastajan Vaimon blogista. Tytöllä ei taida olla omaa elämää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen suulle tapahtuu?! Uusimmassa postauksessa se rullaantuu jo nenään kiinni! Ei helvetti. Kenen ilmeitä tai huulia se reppana koettaa matkia?
Aivan samaa olen ihmetellyt, tänäänkin taas tosiaan lähes klyyvariin asti reivattu ja niin näkyi joku muukin jopa kysyvän salimainospostakusessa!! Kun sen pt:n ottamissa kuvissa suu on normaalisti, toisin sanoen Emilia ei ole kehdannut väännellä ilmeitään kuten itsekseen kameralle kiehnätessä. Voihan kuttu miten jättinolo homma. 🙈
Nina_5 kirjoitti:
Valokuvaustaitoja löytyy. Mutta kuten moni muukin on tässä sanonut, en käsitä sitä, että otetaan kymmenen lähes samanlaista kuvaa eri kulmista. Ja samoista asioista, esim. keittiö, olohuone ja kasvari. Nämä kolme asiaa kiertää jatkuvasti tässä blogissa. Nytkin viimeisin kasvihuonepostaus niin puuduttavaa katsottavaa.
Vaihtelua toi se treenipostaus, vaikka siitäkin paistoi semmonen muka-rento suhtautuminen liikkumiseen. Kun itse olen saanut aiemmin aivan eri kuvan tosta henkilöstä.
Juu kaukana rennosta. Kertomansa mukaan syömishäiriöinen ja vuosien postaustensa todistama mielialaseilaaja ei suhtaudu kevyesti mihinkään, koko (blogi)rakennelma on täysin keinotekoinen. Niin montaa jo aiemmin kommentoinutta mukaillen, mitä elämän tuhlausta. Pykätä valtaisa kulissirakennelma, henkinen ja fyysinen, kenelle ihmeelle??? Kun voisi elää oikeasti siellä maalla, ilman kuvaamista ja tyhjyyttä kumisevia tussauksia jotka kulkevat blogin nimellä.
Olen lukenut vuodesta 2012 ja minusta blogi on aivan ihana ja Emilia myös. Varmasti bloggaajalla tapahtuu elämässään yhtä jos toista (niinkuin meillä kaikilla) mutta ei kaikkea tarvitse kertoa. Minua inspiroivat kauniit kuvat ja rauhallinen tunnelma. Arvostan myös sitä, että Emilia on miehensä kanssa rakentanut kaiken omin käsin eikä esim. ison perintövarallisuuden turvin. Kotia on tehty ja sisustettu vähä vähältä. Siinä sivussa tehnyt blogista itselleen elinkeinon. Ottaa kyllä inspistä parista samanhenkisestä ruotsalaisesta bloggaajasta, mutta ne taas toisiaan vasta kopioivatkin. Kyseessä on eräänlainen lantliv-genre :) Kasvihuone on upea ja yhteistyö onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut vuodesta 2012 ja minusta blogi on aivan ihana ja Emilia myös. Varmasti bloggaajalla tapahtuu elämässään yhtä jos toista (niinkuin meillä kaikilla) mutta ei kaikkea tarvitse kertoa. Minua inspiroivat kauniit kuvat ja rauhallinen tunnelma. Arvostan myös sitä, että Emilia on miehensä kanssa rakentanut kaiken omin käsin eikä esim. ison perintövarallisuuden turvin. Kotia on tehty ja sisustettu vähä vähältä. Siinä sivussa tehnyt blogista itselleen elinkeinon. Ottaa kyllä inspistä parista samanhenkisestä ruotsalaisesta bloggaajasta, mutta ne taas toisiaan vasta kopioivatkin. Kyseessä on eräänlainen lantliv-genre :) Kasvihuone on upea ja yhteistyö onnistunut.
Emilia, heipat Sinulle!
Onhan huomenna ihana perjantai, siitä huolimatta että on oltu sairastuvalla/kiireinen viikko/ikkunatlattiapyykit pesemättä/jotain salaperäistä alakuloistavaa tapahtunut jälleen lähipiirissä/keittiössä pellavaa, leipomuksia ja kynttilöitä/SensaiMcDonaldsTineKaWillabGarden kohottaa arkea. :)
Vierailija kirjoitti:
🤣
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti niin paljon muilta kopioitua tässä blogissa. Asennot, asetelmat etc mm Kalastajan Vaimon blogista. Tytöllä ei taida olla omaa elämää ollenkaan.
Totta puhut, kävin katsomassa kun Kalastelijankin olin jo unohtanut kuten Emiliankin. Ideat loppuneet molemmilta ca.2014?
Näistä keskusteluista ajoittain bongaa vanhoja tuttuja bloggaajia, on vähän järkytys mutta pääosin hupaisaa huomata useimpien juuttuminen, jopa rankka taantumus työssään. Meillä muilla urasuuntaus yleensä ylös ja eteenpäin.
Jo viisi-kuusi vuotta sitten sille sanottin tuosta toistosta, ja normiarjesta valittamisesta ja muistan vieläkin sen absurdin vastauksen. Käänsi koko jutun niin että valittaja olikin se kommentoija ja hän itse jotenkin poikkeuksellisen positiivinen ja iloinen, aikaansaavan työteliäs ihminen. Epäuskoinen nauruhan siinä pääsi, ja viimeistään silloin tajusi ettei tämä bloggaaja ole ihan samassa todellisuudessa kuin me muut. Näin kauniisti todettuna.
Siirryit sitten toiseen ketjuun. Jep jep.
Kukahan tuon rullahuuleilun aloitti ja se sitten levisi näköjään jopa maalaisblogeihin? Sitä ennen oli repertuaarissa jo kielen työntäminen etuhampaiden taa hymyposeerauksissa. *massiivinen myötähäpeä* Molemmat käytössä uusimmissa kuvissa, lapsenkin kanssa.
Eivätkö bloggaajanaiset tajua että eron aiempiin huomaa, hassun teennäisyyden?! :D
Kuvat itsessään on kauniita. Mutta saman toistoa on liikaa. Sitten en ymmärrä, että miksi monet bloggaajat tekee niin luonnottomia ilmeitä huulet tötteröllä. Toinen on jalkojen asento. Ihan luonnottomia ballerina poseerauksia. Tai kun istuu, niin ollaan varpaisillaan. Eikö bloggaajat itse näe, kuinka hassulta se näyttää. Ymmärrän, että vähän korjataan ehkä huonoa ryhtiä tai muuta, jos vaikka esittelee vaatteita, mutta noi jalan luonnottomat ojennukset näyttää lähinnä koomiselta. Nykyään on vaikea löytää persoonallisia blogeja, kun näitä massablogeja on niin paljon, jotka toistaa itseään.
Tätä samaa ollut kai jo ainakin 10 vuotta, joten tuskin muutosta odotettavissa. Valitettavasti. Hämmentävintä on se että joku maksaa tällaisesta dejavu-bloggauksesta..