Uusi kuu blogi - lukeeko kukaan?
Olen jo vuosia seurannut ja vaikuttaa mukavalta naiselta. Sisustustyylikin miellyttää. Silti nyt alkanut enemmän vain ärsyttää koko blogi. Jotenkin niin hölynpölyä kaikki tekstit ja selailen päällisin puolin vain kuvat jotka nekin alkaneet ärsyttää. Bloggaajalla sama ilme ja asento joka kuvassa. Onko teillä suositella muita saman tyylisiä blogeja mutta enemmän sisältöä tarjoavia blogeja? Ei kiinnosta päällisin puolin tehdyt yhteistyöt eikä arjen mukasyvälliset diipadaapat ja jeesustelut.
Kommentit (673)
Vierailija kirjoitti:
Onko hän työelämässä vai kotiäiti? Mies muusikko vai?
Eiks tän mies ollut taksikuski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tän mies ollut taksikuski?
Oikeasti? eli sitten harrastustoimintana musa kait.
Päivän naurut tämän aamun postauksesta: aikataulu ollut tiukka muutaman päivän! Kotiäidillä, maalaiskylässä, kahden kouluikäisen kanssa 😆.
Vierailija kirjoitti:
Minusta blogi on kaunis ja Emilia kirjoittaa tavallisesta arjesta. Pidän siitä.
Arjesta? Lähinnä kirjoittaa vuodet läpeensä siitä mikä on kulloinenkin sää, tai millaista keliä on ehkä mahdollisesti tulossa ja miten se vaikuttaa mielialaan. Onko sellainen tuossa mittakaavassa enää tavallista?
Sanattomaksi vetää, Tampereellekin menemiseen tarvitaan sponsori, ilmaiset matkat, syömiset ja yöpymiset? TAMPEREELLE??
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut tämän aamun postauksesta: aikataulu ollut tiukka muutaman päivän! Kotiäidillä, maalaiskylässä, kahden kouluikäisen kanssa 😆.
Mä oon saanut satunnaisella blogin selauksella sen käsityksen että opiskelee... ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanut satunnaisella blogin selauksella sen käsityksen että opiskelee... ?
Ai, mitä? Miksei se siitä kerro, ikuisten, tylsääkin tylsempien, päättymättömien sää ja keittiöpostausten sijaan. Kun jos oikeasti olisi kerrankin jotain uutta ja erilaista? 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mitä? Miksei se siitä kerro, ikuisten, tylsääkin tylsempien, päättymättömien sää ja keittiöpostausten sijaan. Kun jos oikeasti olisi kerrankin jotain uutta ja erilaista? 😕
Varsinkin noiden huonojen mainosten sijaan, joille ei näy loppua. Vaikka vain hyvin harvoin blogissa käy, osuu sataprosenttisesti mainospostauksen kohdalle. Yllättäen oli julkaistu yksi kriittinen kommentti aiheesta. Siihen tulossa arvatenkin vastaus jossa ei luonnollisestikaan myönnetä mitään ja ehkä myös tapoihin kuuluen moititaan ja syyllistetään lukijaa.
Idealista lopettaa. Kuinkahan blogin käy.
Vierailija kirjoitti:
Idealista lopettaa. Kuinkahan blogin käy.
Mennä oikeasti töihin viimeinkin, vai tarjonneeko blogiaan muualle? Lukijamäärät ei taida riittää. Ehkä sellaiselle alustalle minkä pointti on Älä koskaan ikinä muutu.
Vierailija kirjoitti:
Järki lähtee, ja toisaalta taitun kaksinkerroin huutonaurusta kun -ääliönä, myönnän - menin lukemaan uusimman postauksen! Kuudessadastuhannes kuva keittiöstä ja lähes yhtä mones jankkaus arjen ja syksyn saapumisesta!!! Kummelikamaa jo aivan täysin. Minään life style -blogina tuota ei ole voinut enää vuosiin ottaa vaan huumoripläjäyksenä nelikymppisestä joka ottaa itsensä ja bloggauksensa enemmän tosissaan kyin kukaan lukemani. Ehkä siksi että elämässä ei ole yhtikäs mitään muuta, ei työtä, ei harrastuksia, ei juuri ystäviäkään?
Tapahtuuko tällaista kun ihan kivana alkanut blogi on jo vuosia sitten saavuttanut päätepisteensä eikä kirjoittaja tajua eikä halua hyväksyä ettei kyvyt riitä uusiutumiseen?
Joka sana on totta edelleen. Tästähän muodostuu jo tutkimuskohde: kauanko itseasiallisesti voikaan kierrättää lähes kirjaimelleen samanlaisina toistuvia postauksia. Stay tuned. :)))
Tuntuuko musta vaan vai onko Emilia tosi useasti kipeänä? Koko ajan on toipumassa kaktuksesta kurkussa jne. Ja tekstit jatkaa saman toistamista. Tulee välillä lukiessa ihan deja vu-olo, kun tajuaa lukeneensa saman tekstin jo monta kertaa. Hiukan sanamuodot vaihtuu, sisältö on sama.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko musta vaan vai onko Emilia tosi useasti kipeänä? Koko ajan on toipumassa kaktuksesta kurkussa jne. Ja tekstit jatkaa saman toistamista. Tulee välillä lukiessa ihan deja vu-olo, kun tajuaa lukeneensa saman tekstin jo monta kertaa. Hiukan sanamuodot vaihtuu, sisältö on sama.
Huomannut kaikki mainitsemasi jutut, kumma ettei portaali vaadi blogilta ollenkaan uudistumista. Sairasteluun liittyen, vastustuskyvyn täytyy kyllä olla lähellä nollaa, kun ilman työpaikkaakin ja ulkopuolisten ihmisten bakteerialtistuksia sairastelee noin paljon. Olen tekemisissä kymmenien ihmisten kanssa päivittäin, ja sairastan kymmenesosan tähän bloggaajaan verrattuna.
Nyt podetaan myös joka syksyistä alakuloa. Sairastaa kyllä jatkuvasti. Kumma juttu. Sääli, että blogi junnaa niin pahasti paikallaan. Pidän hänen kodistaan ja tyylistään sekä tavasta kirjoittaa. Mutta kun nää jutut on niin nähty. Ja mainospostauksia en lue lainkaan.
Olisiko opiskellut valokuvausta? Näin muistelen. Muakin kiinnostaisi lukea opinnoista ja henk.koht. jutuista. Nyt toistuu mainokset, sää, väsymys ja kiire. Ja keittiön kuvat.
Kireällä budjetilla taidetaan elellä, kun päivän asu postauksia on ainoastaan kun on pyydetty/saatu vaatetta! Omat ostokset pelkkiä halpistekokuituvaatteita. Kumma ettei puoliso kehota tuottavampiin töihin.
Ehkä taksikuski-muusikko on silti jäävi. Hauska kombo muuten ajatellen pikkujoulukautta. ;)
Apua, miten reagoi, kun joku meni kommentoimaan, että saat Emilia sentään rauhassa laittaa joulua, toisin kuin työssä käyvät. Huh, mikä vastaus... olin monta vuotta seuraamatta, vaikka tuo oli jossain vaiheessa ihan suosikkiblogini. Silloin tosin vielä sai lukea vähän hlökohtaisempia postauksia, hyvin minimaalisesti mainostettuja. Semmoista se on. Nyt riittää taas. Varsinkin kun tietää, että vaikka tästä joulusta on kohkahttu pari kuukautta, niin Tapaninpäivänä jo siihen ollaan niin NIIN kyllästyneitä, ja uusi vuosi on toivoa täynnä!
Argh kirjoitti:
Apua, miten reagoi, kun joku meni kommentoimaan, että saat Emilia sentään rauhassa laittaa joulua, toisin kuin työssä käyvät. Huh, mikä vastaus... olin monta vuotta seuraamatta, vaikka tuo oli jossain vaiheessa ihan suosikkiblogini. Silloin tosin vielä sai lukea vähän hlökohtaisempia postauksia, hyvin minimaalisesti mainostettuja. Semmoista se on. Nyt riittää taas. Varsinkin kun tietää, että vaikka tästä joulusta on kohkahttu pari kuukautta, niin Tapaninpäivänä jo siihen ollaan niin NIIN kyllästyneitä, ja uusi vuosi on toivoa täynnä!
Justiin samat ajatukset ja ihmettely! Mitä ihmeen palkkatyötä hän muka tekee joka muka estäisi hääräilemästä aamusta iltaan? Hänhän on sanonut toistuvasti blogia työkseen, ja sehän vain ja ainoastaan on sitä päättymätöntä tössötystä kotosalla.
MIKSI ei kirjoita opiskelustaan?? Ainoasta erilaisesta tai edes etäisesti kiinnostavasta asiasta Päiväni murmelina -toisintoblogissa.🙄
Mitä se vastasi ?! En halua antaa klikkausta..